Ga naar inhoud

Snoozy : 5 juli 2012 : Dr. Ocampo : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

hey snoozy

GEFELICITEERD MET JE BOOBIES :D !!!!

Ben egt blij voor je dat alles goed verlopen is !! :D

Dit geeft mij ook weer een super rustgevend gevoel

aangezien ik de 17e ook geholpen wordt in kliniek valkenhorst .

kan ik ook al beetje met een gerust hard rond lopen ben benieuwd naar je foto's :D

Rust nu maar lekker uit en heb een spoedig herstel maar dat zal vast wel goedkomen !!! xxx

xxxx Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miranda,

Mijn foto's staan er al op hoor, dus je kunt ze bekijken.

De 17e moet ik ook in de vhorst zijn voor controle, danis dr ocampo 1 dag daar....natuurlijk om jou te helpen!!

Ik heb dan mijn controle bij haar.

Ze is echt wel een goede en fijne arts dus vertrouw er maar op dat het goed komt.

Leuk is even anders natuurlijk, maar ik merk nu al dat ik me ook alweer eits beter voel dan gisteren, ben wel erg snel moe.

Ik hoor nog van je,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

De drains gingen er vanmorgen uit, dit stelde echt niet veel voor. Het was zo gepiept.

Ik heb ook vannacht heel goed geslapen, zelfs tot bijna 9 uur vanmorgen(wel een paar keer wakker geweest)

Doordat ik zo laat op was, bn ik vandaag al overgegaan naar 3 x 2 paracetamol en nog een andere pijnstiller erbij dan 2 x.

Ik heb eerlijk geen pijn, maar ben vreselijk moe. Ikheb zowat de hele dag geslapen, probeer nu de avond op te blijven want anders ga ik de nacht niet doorslapen.

Dus al met al gaat het echt lekker, ik voel me al wat beter weer als gisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohja dat geloof ik graag snoozy

maar ik wordt door professor van der hulst zelf geopereeerd wie daar nog allemaal bij zijn weet ik niet maar dat gaat vast goed komen hoop ik dan :D

als jij controle heb lig die dag daar te herstellen van mijn hopelijk goed geslaagde operatie :D hihi en heb ook een overnachting daar egt spannend hoor hoe gaat het dan nu met je enzo? veel pijn of is het nog redelijk te doen ? oja en ik heb je foto's bekeken egt mooi zodra het vocht helemaal weg is dan zulle ze egt zo mooi zijn !!

Liefs Miranda xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohja dat geloof ik graag snoozy

maar ik wordt door professor van der hulst zelf geopereeerd wie daar nog allemaal bij zijn weet ik niet maar dat gaat vast goed komen hoop ik dan :D

als jij controle heb lig die dag daar te herstellen van mijn hopelijk goed geslaagde operatie :D hihi en heb ook een overnachting daar egt spannend hoor hoe gaat het dan nu met je enzo? veel pijn of is het nog redelijk te doen ? oja en ik heb je foto's bekeken egt mooi zodra het vocht helemaal weg is dan zulle ze egt zo mooi zijn !!

Liefs Miranda xxxx

Hoi Miranda

Inderdaad lig jij dan al boven te herstellen.

Nou, ik vond het er erg fijn hoor. Er zal goed voor je gezorgd worden door fijne mensen. De kamer is ook prima, tv erbij en airco als het nodig is.

Met mij gaat het weer beter, het herstel gaat best snel vind ik. Ik heb echt geen pijn, heb vandaag nog geen paracetamol genomen, wel meloicam. De drains eruit was ook geen probleem, denk dat iedereen dat op zijn eigen manier ervaart. Heb bi sommige mensen best vervelende dingenhierover gelezen, maar voor mij gelden die dus niet. Er zijn ergere pijntjes als dat, als je het al pijn wilt noemen.

Tuurlijk heb je wel last van de druk een beetje. Maar als ik zie hoe het al na een paar dagen gaat....echt prima.

Moet ik wel zeggen dat ik ook echt niks doe, er wordt voor eten en drinken voor me gezorgd enzo. Ben ook moe en slaap vrij veel. Vandaag werd ik ook pas na 9 uur wakker, tot nu toe wel opgebleven.

Ik ben eens benieuwd hoe jij het gaat vinden, in ieder geval ben je in goede handen!

Ik weet niet....vind je het leuk als ik misschien op de 17e even bij je kom kijken of liever niet?

Is maar een vraag hoor, hoeft niet maar als je het wel leuk vind kom ik even kijken.?

Groetjes Snoozy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.