websther Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Hallo allemaal, Om te beginnen op dit forum zal ik mij eerst even voorstellen. Ik ben een vrouw van 36 jaar en denk er sterk over na om een borstverkleining te ondergaan. Op dit moment heb ik maat 75E en heb daar zoveel last van. Helemaal als ik ongesteld moet worden, dan zijn het net gloeiende ballonnetjes En met sporten pak ik ze altijd helemaal in, wat erg benauwd voelt.... Ik hoop hier op dit forum meer te weten te komen over de operatie en de ervaringen van anderen. Groet websther Link to comment Share on other sites More sharing options...
websther Posted June 6, 2012 Author Share Posted June 6, 2012 Hallo allemaal, Om te beginnen op dit forum zal ik mij eerst even voorstellen. Ik ben een vrouw van 36 jaar en denk er sterk over na om een borstverkleining te ondergaan. Op dit moment heb ik maat 75E en heb daar zoveel last van. Helemaal als ik ongesteld moet worden, dan zijn het net gloeiende ballonnetjes En met sporten pak ik ze altijd helemaal in, wat erg benauwd voelt.... Ik hoop hier op dit forum meer te weten te komen over de operatie en de ervaringen van anderen. Groet websther Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anma Posted June 27, 2012 Share Posted June 27, 2012 Hoi websther,Ik was aan het rondsnuffelen en ik zie dat ik je topic heb gemist, oeps. Was n dag voor mijn bvk, die ik 7 juni heb gehad. Morgen zijn erval weer drie weken voorbij. Kom af van n 75 g en heb nu een paar maatjes kleiner. Ben je al wat verder met je zoektocht? Als je vragen hebt, we horen ze graag hier hoor! Groetjes anma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.