Ga naar inhoud

Even voorstellen


websther

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Om te beginnen op dit forum zal ik mij eerst even voorstellen.

Ik ben een vrouw van 36 jaar en denk er sterk over na om een borstverkleining te ondergaan.

Op dit moment heb ik maat 75E en heb daar zoveel last van.

Helemaal als ik ongesteld moet worden, dan zijn het net gloeiende ballonnetjes :102:

En met sporten pak ik ze altijd helemaal in, wat erg benauwd voelt....

Ik hoop hier op dit forum meer te weten te komen over de operatie en de ervaringen van anderen.

Groet

websther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Om te beginnen op dit forum zal ik mij eerst even voorstellen.

Ik ben een vrouw van 36 jaar en denk er sterk over na om een borstverkleining te ondergaan.

Op dit moment heb ik maat 75E en heb daar zoveel last van.

Helemaal als ik ongesteld moet worden, dan zijn het net gloeiende ballonnetjes :102:

En met sporten pak ik ze altijd helemaal in, wat erg benauwd voelt....

Ik hoop hier op dit forum meer te weten te komen over de operatie en de ervaringen van anderen.

Groet

websther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi websther,

Ik was aan het rondsnuffelen en ik zie dat ik je topic heb gemist, oeps. Was n dag voor mijn bvk, die ik 7 juni heb gehad. Morgen zijn erval weer drie weken voorbij. Kom af van n 75 g en heb nu een paar maatjes kleiner. Ben je al wat verder met je zoektocht? Als je vragen hebt, we horen ze graag hier hoor!

Groetjes anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.