Ga naar inhoud

Hardlopen


tietie

Aanbevolen berichten

Hé meiden,

Vandaag heb ik voor het eerst weer hardgelopen. De laatste keer was anderhalf jaar geleden.

Ben ooit een paar weken na de geboorte van de tweede begonnen, ook met een 70E aan voorgevel maar toen vol melk ;)

Toen moest ik alles ook heel goed inpakken.

Helaas begon na een poos het grote afvallen en ben ik gestopt, niet dat dat hielp want ik bleef afvallen.

Nu heb ik mijn gewicht weer op peil en t blijft stabiel zonder dat ik echt heel veel extra hoef te eten.

De operatie is ver genoeg achter de rug en ben helemaal klachtenvrij.

Dus vandaag de sportbh, sportkleding en loopschoenen uit de kast! Ipod in de lader, vers muziekje er op......

Heb mezelf 20 minuten afgebeuld, al was t steeds maar 2 minuten lopen en dan 2 minuten wandelen, het was heerlijk!

Zijn er nog meer gekken hier die (weer) zijn gaan sporten/ hardlopen met de nieuwe aanwinsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dolgraag willen hardlopen. Ik ben een echte sporter en heel fanatiek (wedstrijdzwemmen,fitness) maar helaas kan ik niet hardlopen :( Ik krijg steken in mijn zij en pijn in mijn keel. Ken je dat? Ik heb het nu 5x geprobeerd en heb het maar opgegeven, ik kom niet verder als 5 min. rennen en dan even bijkomen en weer verder rennen (op de loopband ging dat altijd veel langer door, is toch makkelijker denk ik). Knap dat het je gelukt is! Ik zou ook nog niet durven hardlopen met dat gestuiter haha lijkt me wel wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hall, normaal jog ik ook naast het fitness buiten en ben ook behoorlijk fanatiek, ben morgen 2 weken PO en baal er wel van dat je nu niks kunt doen (ook ivm de kilootjes he)..ik let wel goed op maar toch...vraag me af wanneer je eigenlijk bijv weer wat oefeningen voor je benen mag doen en billen, gewoon die waar je bij zit en je borst /armen niet gebruikt..voor de rest wandel ik nu maar veel om toch een beetje wat te doen he..snik..jullie nog ideetje die je vanaf de 3e week ong mag doen??

daaag

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hall, normaal jog ik ook naast het fitness buiten en ben ook behoorlijk fanatiek, ben morgen 2 weken PO en baal er wel van dat je nu niks kunt doen (ook ivm de kilootjes he)..ik let wel goed op maar toch...vraag me af wanneer je eigenlijk bijv weer wat oefeningen voor je benen mag doen en billen, gewoon die waar je bij zit en je borst /armen niet gebruikt..voor de rest wandel ik nu maar veel om toch een beetje wat te doen he..snik..jullie nog ideetje die je vanaf de 3e week ong mag doen??

daaag

Bonnie

Hey Bonnie, vorige week heb ik de hechtingen laten verwijderen en het gelijk in de kliniek gevraagd :D

Ik mag al wandelen op de loopband (rustig wandelen dan he) en op de ligfiets. De crosstrainer zei ze niet gelijk 'JA' bij maar ze zei dat ik dingen voor de benen wel mocht doen, als ik mijn bovenlijf/armen maar niet gebruik. Ben al blij dat de ligfiets mag. Heb afgelopen week ook al een paar keer gewoon gefietst en dat was wel lekker. Ik voel me zo dik worden nu ik thuis zit :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.