Ga naar inhoud

beaucare kliniek


Aanbevolen berichten

hoi

ik ben es 44 jaar en krijg 14 september een bv in beaucare kliniek

Ik ben inmiddels in Utrecht geweest voor 1e consult en was daar door alle negatieve dingen die je hoort erg nerveus over. Ik kwam daar binnen en werd direct gerust gesteld er werd eerst naar mijn borsten gekeken en advies gegeven over de hoeveelheid cc. De hele gang van zaken van passen tot nabehandeling nam hij met me door. Doordat ik nerveus was stelde ik mijn vragen dubbel hhahah maar daar werd alle tijd voor genomen. Toen ik na 25 minuten daar weg ging was ik zeker en had er een goed gevoel bij, dus heb ik de volgende dag direct gebeld en kan dus 14 september terecht. OOk heb ik telefonisch doorgegeven dat ik op het internet aan het kijken ben en daar deden ze dus echt niet moeilijk over werd zelfs aangeraden door ze dus als ze zo slecht zouden zijn dan raden ze je dat toch niet aan

Ik heb nu van een vriendin van me gehoord die heeft ook een bv daar gedaan dat ze super te spreken is

dus ja nu afwachten tot 14 september maar tot nu toe super tevreden

by the way ik krijg dus na de operatie ook een formulier mee waarin staat welke prothese er gebruikt is en hoeveel cc

groetjes es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Es 1968,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum :) Ik ben gisteren zelf ook bij Beaucare in utrecht geweest en heb daar ook een fijn gevoel aan over gehouden:) Ik mag 9 juli om 09:00 uur 's ochtends me eigen melden:).. Zie er ook inderdaad erg naar uit:)

Helaas bestaan er verschillende negatieve en positieve dingen over klinieken en pc's.. maar ik denk altijd maar zo, dat we allemaal ons eigen gevoel moeten volgen :) Kortom we zijn hier allemaal met hetzelfde probleem.. :)

Maar voor jou is het nog eventjes wachten tot september:) Wel ontzettend spannend:) Door welke pc wordt je geholpen bij Beaucare? En hoeveel cc krijg je? Rond/Anatomisch? :)

Liefsgroetjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Es 1968,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum :) Ik ben gisteren zelf ook bij Beaucare in utrecht geweest en heb daar ook een fijn gevoel aan over gehouden:) Ik mag 9 juli om 09:00 uur 's ochtends me eigen melden:).. Zie er ook inderdaad erg naar uit:)

Helaas bestaan er verschillende negatieve en positieve dingen over klinieken en pc's.. maar ik denk altijd maar zo, dat we allemaal ons eigen gevoel moeten volgen :) Kortom we zijn hier allemaal met hetzelfde probleem.. :)

Maar voor jou is het nog eventjes wachten tot september:) Wel ontzettend spannend:) Door welke pc wordt je geholpen bij Beaucare? En hoeveel cc krijg je? Rond/Anatomisch? :)

Liefsgroetjes..

hey

ja voor mij is het jammer genoeg nog eventjes wachten maar verheug me er enorm op

vind het leuk dat jij je er ook goed bij voelt en dat ik dus niet alleen deze positieve ervaring heb

9 juli lekker snel

ik word door dokter ulens geholpen en ze verwachten 350 cc te plaatsen

worden ronde gebruikt en achter de borstspier geplaatst

het zal dan een c cup gaan worden en daar ben ik uitermate blij mee

laat je me weten hoe je het ervaren heb en hoe het geworden is

we houden zo ook wel contact leuk toch

liefs es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Es 1968,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum :) Ik ben gisteren zelf ook bij Beaucare in utrecht geweest en heb daar ook een fijn gevoel aan over gehouden:) Ik mag 9 juli om 09:00 uur 's ochtends me eigen melden:).. Zie er ook inderdaad erg naar uit:)

Helaas bestaan er verschillende negatieve en positieve dingen over klinieken en pc's.. maar ik denk altijd maar zo, dat we allemaal ons eigen gevoel moeten volgen :) Kortom we zijn hier allemaal met hetzelfde probleem.. :)

Maar voor jou is het nog eventjes wachten tot september:) Wel ontzettend spannend:) Door welke pc wordt je geholpen bij Beaucare? En hoeveel cc krijg je? Rond/Anatomisch? :)

Liefsgroetjes..

ik moet er trouwens om 7 uur sochtends al zijn pffff en word dan om 8 uur geopereerd maar we hebben voor vrijdag en zaterdag een hotel geboekt in antwerpen zodat we niet helemaal nog naar huis moeten maar er een weekend aan vast kunnen knopen zondags smiddags rijden we weer de kant van coevorden op
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo :) proficiat met de datum!!!

Ikzelf ga ook naar beaucare op 21 september...Dr Ulens :)

Kijk er zo enorm naar uit !

Ben al aan het aftellen, niet te doen ;)

Laat je niet van je stuk brengen , eens je zeker bent.... gewoon je gedacht volgen.

Overal positieve en negatieve dingen te vertellen hoor ...

grts xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hallo,

Ikzelf ga ook bij beaucare 16 juli bij dr Bosselears. :49:

Had over haar alleen maar positieve reacties van gehoord.

Voelde mij daar ook wel goed en tot nu toe heb ik nog niets gelezen dat er iemand niet tevreden is van de operatie of van hun borsten.

Het gaat eerder over de papieren ( wat natuurlijk ook belangrijk is) mij niet verkeerd verstaan, he.

Elke kliniek zal wel niet alleen positieve reactie hebben en hopelijk hebben ze daaruit geleerd.

Pas op ik zit dit hier allemaal te vertellen maar zoals mijn naam het al zegt ben ik een eeuwige twijfelaar :103:

Maar na even zoeken lees je van alle klinieken wel positieve en negatieve dingen maar voor mezelf

vond ik het belangrijkste dat er geen negatieve dingen staan over de pc's en heb ook al gevraagd naar het certificaat.

veel liefs :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Twijfeltje... ja is ook het eerste wat ik gevraagd heb . Die certificaten :)

Heb het in mijn topic ook gezegd, enkel over papieren heb ik slecht gelezen, niks over slechte operaties enzo...

Is zoals je zegt, je moet het voor jezelf uitmaken, en ik heb nu mijn afspraak en wacht al zolang, mij krijgen ze niet gek hoor ;) ben dat al hihi

Is voor iedereen een grote stap, voor je lijf en je toekomst.

Maar... i made my mind up :42: en ik blijf erbij

Het is niet zo lang meer bij jou eh .... spannend niet?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi twijfeljte & tettie:)

Leuk dat we allemaal bij beaucare gaan:) en tettie leuk dag je ook voor bosselaers heb gekozen:)

Ben allemaal zo benieuwd hoe we zijn als we zijn geweest:) blijf jullie zeker volgen en contact houden.

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal BeauCare-genootjes, hoe fijn dat we allemaal bij BeauCare geholpen worden! Ik word op 2 juli '12 door Dr Bosselaers geopereerd, nog 3 weken dus, kan niet wachten!!!

Inderdaad, ze hebben in't verleden problemen gehad met hun papieren maar hebben duidelijk hun lessen eruit getrokken. Want heb ook gevraagd achter een certificaat van de protheses en dat was geen probleem, moet er gewoon de dag van de operatie achter horen.

Goh, tis echt onwezenlijk! Nog één week werken en dan 2 weken vakantie, en dan is het zover! Gelukkig is er ook WiFi op vakantie, dus kan ik alles hier blijven volgen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aysha,

Ja voor jou is het al bijna zover :) Nog 3 weekjes.. ik ga precies een week later 9 juli, en twijfeltje 16 juli:) Echt zo super leuk allemaal :)

Zet jij ook nog voor en na foto's op het forum? Ik vind na-foto's wel leuk, maar voor foto's.. pfff ben ik nog niet over uit:)

tuurlijk zie je hier allemaal verschillende borsten voorbij komen, maar schaam me eigen behoorlijk op dit moment.. :(

Misschien dan ook wel weer goed om een voor foto neer te zetten hihihhiiii..:)

En blijf zeker in contact met jullie :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deborah,

Ik had het zelfde gevoel als jij, maar omdat ik het zelf erg interessant vond om de voor foto's van anderen te zien, heb ik er toch 3 opgezet... Voelt ergens ook als een soort afscheidsritueel aan, en daar kan ik alleen maar superblij om zijn!!!

Neem gerust eens een kijkje bij m'n profiel als je moed wil verzamelen... en jullie mening is ook altijd welkom! Ik wil niet te groot maar zeker ook niet te klein uitkomen... vermits ik nu echt niet veel heb, denk ik tussen 300cc en 350cc te nemen. Ook hou ik in 't achterhoofd dat je borsten nog gaan zwellen bij een zwangerschap en bij een wissel na 15-20jaar kan je het hangeffect dan oplossen door iets grotere protheses te nemen... Wat denken jullie hierover?

Hopelijk valt het jullie niet te zwaar dat ik voor jullie kan...? Hoe dan ook, één week eerder of later, we komen er samen door! Vermits ik het (nog) niet aan veel mensen heb verteld, vind ik véél steun bij jullie, dus bedankt dat jullie er zijn! :54:

Veel liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.