Ga naar inhoud

blontje442 : 30 mei 2012 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Helaas nu pas dit forum ontdekt....heb mijn operatie inmiddels achter de rug;)

Woensdagochtend in alle vroegte (om 07.15 uur) in Eindhoven in de Velthuiskliniek voor een borstvergroting....300 cc met een dual plane plaatsing. Van een kleine b/cup naar een d/cup.

De operatie en de napijn vallen me heel erg mee....alleen het slapen blijft wat lastig en pijnlijk omdat ik toch op mijn zij wil draaien, haha!

Nu eigenlijk alleen nog een trekkend gevoel in mijn spier en op de een of andere manier doen mn ribben ook zeer. Woensdag mogen de hechtingen eruit en dan zijn we weer een stapje verder.

Ben heel benieuwd naar het eindresultaat en lees graag mee met jullie ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Jersey,

Thanx! Heb vandaag veel gelezen op dit forum....fijn om al die openhartige verhalen te lezen en te zien dat het bijvoorbeeld niet zo vreemd is dat mn ribben ook zeer doen op de een of andere manier, haha!

Ik heb een dual plane plaatsing met een anatomisch gevormde prothese. Omdat ik zelf weinig borst/klierweefsel bovenop de borst had, zou dat het meest natuurlijke effect geven.

Groeten Debby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hoi,

bij mij was het hetzelfde. Kwam dit forum pas een paar weken na mijn operatie tegen.

Fijn dat het al zo goed met je gaat. En ja, slapen is en blijft de komende tijd lastig. Ikzelf heb ook 6 weken op mijn rug moeten slapen, echt een ramp! Kreeg daardoor ook nog veel last van mijn rug. Dat kon ik er toen ook nog wel bij hebben. :74:

Nou meid, wens je nog een heel goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.