Ga naar inhoud

celina613 : 29 mei 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hhahahah miss sport

ik moet altijd zo lachen om jouw antwoorden hahahahahah

maar ik snap je wel hoor

ik heb een sportbh in 85 c en 85 d gekocht

en nog 1 die wat hoger is voor en achter ook een 85 c

en nu maar hopen dat ik ze vrijdag pas!!!!! of hopen van niet hahahah

in ieder geval moet ik mezelf in acht blijven nemen al is het wel is moeilijk met 3 kindjes om me heen hahaha

maar mn mannetje helpt me goed hoor! tis alleen dat ik zelf altijd de regie in handen heb en ja vrouwen vinden het

moeilijk {althans ik} om de regie uit handen te geven !!!!!

en indd miss sport , 2uur aan de wandel was echt veel te veel van het goed

maar die muren kwamen op me af , maar indd ben even goed op mn bek gegaan {niet letterlijk} en weet nu ook

dat ik me verders gedeids moet houden!

maar hoe gaat het nu verder met jouw na je dippie van donderdag?

heb je nog pijn ? en zijn je boobies mooi ?

nou meis jij ook nog rustig aan he!!!!!!!!!

knuf celina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach laten we zeggen dat t elke dag weer verassend uitpakt. Aan t einde ven ik mega kapot. Kan bijna niet meer praten of bewegen.dit slaap ik elke zondag er weer bij. Elke dag sta ik al voelend aan m'n boobs weer op en kan m'n dag niet meer stuk. Zelf als ik op m'n werk naar de wc moet dan kom ik er bloeiend weer uit. M'n t-shirt gaat omhoog en bewonder even m'n boezem en ga dan weer aan t werk.Zo hou ik t de hele dag wel vol Hahaha. Ben benieuwd wanneer dat weggaat. Verlopig zit ik nog op m'n tietenwolk.

Celine, misschien zou een 80D ook wel goed zijn. Ti's net wat voor stof ook. Gelukkig heb je die 3 standen haakjes. Je zal zien dat hoe verder je po bent, hoe strakker je t zal bevestigen. Hoop dat je de bon nog hebt voor eventueel ruilen. Een goed herstel en rustig aan doen meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

he miss sport

mn boobies gaan met de dag beter , nu 1 week na de operatie en gevoelig zijn ze maar de pijn is zoveel minder

misschien zijn ze wat gevoeliger nu omdat ik de maandelijkse beslommeringen weer heb !!! hahahaha

mare hoe gaat het met jouw ????

dikke knuf celina

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo vandaag langs mn huisarts geweest voor mn hechtdraadjes

alles zag er prima uit en mn boobies........................wauw wat een knoeperts

wel nog strak hoog rond gek mooi wauw pffff weet t niet ............volgens mij zakken die dingen nooit

hahahhaha kapauw !!!!!! wat een ballen !!!

we zullen zien of ze gaan zakken .............zo niet ook best , als ze maar wel minder hard worden vooral mn rechter boobie

maar ik ben happy de peppy ! en heb ook vandaag even geshopt , shirtjes waar mn boobies mooi in uit komen hahahhahaha zelfs met een sportbh hahahahah

dikke knuf celina

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi celina,

ik ben op dezelfde dag geopereerd als jij! ik heb 450cc dual plane gekregen door dr v.d. lei bij berman c@inics in heerenveen.

ik heb de eerste dagen ook flink veel pijn gehad, maar als ik jouw verhaal lees kan ik me voorstellen dat je schrok! gelukkig gaat alles nu goed!

ik ben gister voor het eerst weer gaan werken en was daarna zooo moe... ik kan niet wachten tot ik straks weer helemaal fit ben!

mijn boobies zijn ook nog heel hard, een beetje plastic ballen..haha.qua hoogte vind ik ze wel al mooi, maar ze moeten echt nig zachter worden hoor!

slik jij nog pijnstillers? ik was er al een paar dagen helemaal af, maar gister nog een paar paracetamolletjes genomen.

ikheb een beha vande kliniek gekregen. ik vind het wel prettig om die regelmatig te wassen, dus dan vervang ik hem door een sportbeha van de hema of honkemuller. als het maargenoeg steun biedt.

groetjes sabje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi celina,

ik ben op dezelfde dag geopereerd als jij! ik heb 450cc dual plane gekregen door dr v.d. lei bij berman c@inics in heerenveen.

ik heb de eerste dagen ook flink veel pijn gehad, maar als ik jouw verhaal lees kan ik me voorstellen dat je schrok! gelukkig gaat alles nu goed!

ik ben gister voor het eerst weer gaan werken en was daarna zooo moe... ik kan niet wachten tot ik straks weer helemaal fit ben!

mijn boobies zijn ook nog heel hard, een beetje plastic ballen..haha.qua hoogte vind ik ze wel al mooi, maar ze moeten echt nig zachter worden hoor!

slik jij nog pijnstillers? ik was er al een paar dagen helemaal af, maar gister nog een paar paracetamolletjes genomen.

ikheb een beha vande kliniek gekregen. ik vind het wel prettig om die regelmatig te wassen, dus dan vervang ik hem door een sportbeha van de hema of honkemuller. als het maargenoeg steun biedt.

groetjes sabje

he sabje

ja indd beetje plastic ballen idee is het wel.

voelt gewoon raar en mn rechterborst blijft gewoon harder

ook smorgens bij het opstaan zijn ze nog wat pijnlijk beetje spierpijn idee

en ik heb gvd littekenweefsel onder mn boobies heb jij dat ook

tis wat dikker en hard en doet verschrikklijk zeer vooral omdat mn bh erop rust

heb al steeds iets ertussen maar zit ook niet lekker is gewoon balen

heb t er helemaal mee gehad ff tietendippie ofzo hahahaha

baal gewoon dat t herstel zo langzaam gaat vind ik en ook ben ik nu niet meer

zo tevreden als ik eerst was .......................ik weet t gewoon ff niet meer pfffff

snap jij me nog een beetje????????????/

groetjes celina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom op meisie, zoals dr bb zei: iedereen heeft wel een dipdag. Gaat over. Lekker klagen mag. Ik wist t helemaal niet dat zoiets gewoon was na een bv. T is ook niet niks wat er met je lijf gebeurt. Je lichaam moet hard knokken voor het herstellen. Hou de moed erin. Straks is alles voorbij en ben je alle pijn vergeten. Knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.