Ga naar inhoud

"oude" double bubble?


Aanbevolen berichten

Deze vraag is niet voor mezelf maar voor een vriendin

Een vriendin van me blijkt dus een double bubble te hebben, van haar operatie nu 15+ jaar geleden. Ze heeft altijd gedacht dat "het zo hoorde" en het gelaten voor wat het was. Echt blij is ze er natuurlijk niet mee..

Ik heb op t forum wel meer gelezen dat bij double bubble hersteloperaties gedaan worden, maar na zo'n lange tijd? Ik heb haar al gezegd dat ze gewoon contact op moet nemen ( ook omdat ze ze al heel lang heeft.. ) Ik vind het zo sneu voor haar en wil haar een beetje helpen of op zn minst een duwtje in de goede richting geven, maar weet ook niet goed wat te adviseren. Het ziekenhuis waar ze ooit is geopereerd bestaat nog wel, de PC is al lang niet meer actief.

hopelijk zijn er nog meer dames hier die tips of ervaringen hebben, hoe ik haar kan helpen?

alvast bedankt!

liefs Mirres

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ik weet niet precies waar ze geopereerd is. Ze zei wel dat het er al is vanaf een paar maanden na de operatie. Best jammer dat ze niet eerder aan de bel getrokken heeft, maar ja toen had je ook nog niet echt fora als deze om ervaringen te delen.

ik weet wel dat ze t geld niet op stapels heeft liggen, of zo'n complicatie zou nog ( gedeeltelijk) vergoed wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yasje is pas geholpen van haar db. Misschien heeft zij wat tips. Ik doe nu iets uit m'n hoofd dus hou me ten goede hoor. Dacht Bergman kliniek. Ik weet wel dat het vergoed werd, maar of ze daarvoor daar is geholpen....??? Neem even een kijkje op haar profiel. Beste met je vriendin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor het meedenken meiden, ik ga toch eerst maar even van meer info vragen mijn mn vriendin voor ze dr koppie weer in het zand steekt. Voel me een beetje een bemoeial wel, maar maak me te veel zorgen om niets te doen. 15 jaar zonder controle is ook best lang en dan ook nog eens een complicatie

liefs Mirres

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.