Ga naar inhoud

Megan : 29 juni 2012 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Dag dames.

Op 11 augustus 2010 heb ik een borstvergroting laten uitvoeren bij Beaucare in Belgie door Dr.Plovier. Dit is allemaal heel goed verlopen: zie hiervoor mijn eerdere verslag.

Door alle ophef omtrent PIP besloot ik om mijn dossier op te vragen bij Beaucare. Eerst werd er aangegeven dat ze dit niet konden vinden, later dat Dr.Plovier dit zou hebben.

Ik heb telefonisch contact opgenomen met Dr.Plovier en hem om advies gevraagd. Hij gaf aan dat er inderdaad een kans is dat ik PIP implantaten heb. Het is een kleine kans, maar toch goed mogelijk.

Hij heeft mij geadviseerd om opnieuw onder het mes te gaan (gelukkig tegen een schappelijke prijs!).

Twee opties: 1. Hij maakt een klein sneetje en kijkt of het PIP is. Zoja, worden ze vervangen. Zonee, dan kunnen ze blijven zitten. 2. Ze worden gewoon vervangen.

Ik heb voor optie 2 gekozen. Ik krijg de kriebels rondom het hele PIP verhaal. En mocht het geen PIP zijn dan weet ik nog niet met zekerheid wat er in mijn lichaam zit.

29 juni zal ik dus opnieuw onder het mes gaan. En wederom ben ik hartstikke nerveus. Ik vraag me af of een tweede keer minder pijnlijk is? Laten we het hopen...

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Megan,

Welkom terug! :D

Jeetje meid, lijkt me inderdaad helemaal niet fijn dat je niet eens weet wat je in je lichaam hebt zitten, wil je iig heel veel succes wensen met je wissel, of het nu wel of niet PIP's zijn die je nu hebt. Wat je vraag betreft ivm of het een tweede keer minder pijnlijk is, meestal lees je toch dat dit idd het geval is aangezien je spier al is opgerekt, dus dat komt vast wel goed!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat de tweede keer meestal minder pijnlijk is..! :)

@Shantalle. Ik heb er ook over getwijfeld wat te doen. Maar als het geen PIP is en ik laat ze zitten dan weet ik nog niet hoe en wat precies.. Ik wil er graag het certificaat van hebben. En Dr. Plovier gaf aan dat dit een goede keuze was, vandaar. Daarnaast is het prijsverschil tussen alleen kijken en vervangen niet gigantisch groot... Vandaar dus eigenlijk mijn keuze. Hierna weet ik dus 100% zeker dat alles goed is. Anders blijft het spoken in mijn hoofd! Fijn dat het bij jou Sebbin bleek te zijn. Jij bent ook bij Beaucare geopereerd?

De vorige keer heb ik 350cc gekregen. Ditmaal ga ik ze iets groter doen. 450cc waarschijnlijk. Ik zal later deze week foto's plaatsen in de galerij.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck...... hier gaan we dus weer.....

Ik ben 3 weken na jou geopereerd... 24 augustus 2010..

Ik maakte me ook druk ivm die PIP prothesen.. gemaild naar Beaucare en ik heb een kaartje gekregen..

Maar nog steeds vertrouw ik het niet 100% en blijf me altijd afvragen.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat klote(even grof gezegd) voor jullie allemaal!!!!

Het lijkt mij ook zo enorm frusterend als je niet weet wat er in je lichaam zit.....ik denk dat ik ook in jou geval voor een wissel zou kiezen!!!HET ZEKERE VOOR HET ONZEKERE!!!

Weet iemand dat mss ook?Ik vroeg me af of je bij Dr.Plovier een certificaat mee krijg(mss is het me gezegd hoor maar weet het niet meer) en of je een dossier mee kan krijgen voor de huisarts en voor mezelf natuurlijk,hihi.

Liefs Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii18

Dr.Plovier zei tegen mij dat hij dit zou doen(kijken en/of wissel) als het zijn kind of vrouw ofzo was. Op basis daarvan heb ik dus ook de keuze gemaakt om op deze manier het zekere voor het onzekere te nemen.

@debsters

Ja, ik heb de vraag deze week per mail gesteld en kreeg als antwoord terug dat ik het certificaat mee krijg naar huis en hun bewaren het officeel in de administratie en tevens digitaal!

Operatieverslag zul je vast ook kunnen krijgen. Indien het PIP zou zijn heb ik deze namelijk ook nodig voor de verzekering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii18

Trouwens wel knap dat ze jou dossier hadden. Luc Vrambout zei tegen mij dat van iedereen die door Dr.Plovier is geopereerd het dossier in beheer is bij Dr.PLovier(bullshit) en dat Beaucare deze dossiers dus niet had. Blijkbaar die van jou dus wel? Die man(Vrambout) liegt echt dat hij barst!

Wat stond er eigenlijk op dat kaartje? Je naam enzo erbij ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck...... hier gaan we dus weer.....

Ik ben 3 weken na jou geopereerd... 24 augustus 2010..

Ik maakte me ook druk ivm die PIP prothesen.. gemaild naar Beaucare en ik heb een kaartje gekregen..

Maar nog steeds vertrouw ik het niet 100% en blijf me altijd afvragen.......

Dat schoot me net te binnen Mii!! Ik dacht ook : er zijn er verdorie heeeel veeel geopereerd bij Beaucare in die tijd!

Maarre, ik duik even in mijn mailbox...even wat nakijken want ik heb ergens iets gemaild gekregen ooit. Dat ging ook over Plovier en pip... ik dacht dat hij GEEN pips heeft gebruikt bij Beaucare (zijn eigen woorden).

En even heel gemeen gezegd van mij hoor (ben een reuze fan van plovier, laten we dat voorop stellen), maar financieel gezien is het wel een makkelijke klapper die je snel tussendoor verdient als je weet dat er geen pip inzit, en de mensen toch enigzins in twijfel laat zitten. Je weet dat ze het dan toch opgelost willen hebben, danwel door een kijkoperatie, of een wissel.

Máár nogmaal... dat is giswerk van mij, en misschien compleet onterecht, ik verzin dit ter plekke! Ik kijk even tussen mijn mails of ik zijn reactie nog kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg me af of je bij Dr.Plovier een certificaat mee krijg(mss is het me gezegd hoor maar weet het niet meer) en of je een dossier mee kan krijgen voor de huisarts en voor mezelf natuurlijk,hihi.

Liefs Deb

Je bedoelt bij een kijkoperatie?! Als hij nakijkt of je pip hebt? Nee...dan kun je geen certificaat meer meekrijgen bij Plovier, dat certificaat zit namelijk bij de set prothesen die in je lijf zitten, inclusief een geregistreerd nummer wat alleen bij DIE protheses hoort. Dat certificaat kan hij onmogelijk hebben, tenzij hij ook je dossier heeft en ze daar in bewaard zijn.

Als je nu een bv ondergaat bij plovier, dan krijg je zeker de certificaten mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jawel hoor Shantelle.... er is wel Pip gebruikt volgens Plovier..maar na 2006 niet meer door hemzelf bij Beaucare (dat was zijn eerdere uitspraak, dus dat heeft hij gewoon eerlijk verteld)

Dan zou je toch met een gerust hart kunnen zeggen tegen iemand die in 2007/2008/2009/2010 geopereerd is dat ze geen Pip in hun lijf hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Piepke

Ik heb tijdens het gesprek met Plovier duidelijk aangegeven dat ik door hem in augustus 2010 ben geopereerd en hij zei dat er een kans is dat ik PIP heb. 2010 he!! Luc Vrambout zegt juist weer iets heel anders: er is alleen in 2007 en 2008 gebruik gemaakt van PIP bij Beaucare. Weer een heel ander verhaal! En ook weer tegenstrijdig met de dingen die ik hier lees!

Daarnaast financieel: de prijs wat ik nu moet betalen is dusdanig dat ik niet denk dat dit om 'winst' kan gaan?! Tenminste.. nee ik denk het niet..?

@Miss Sport

Nou, ik had liever gehad dat ik gewoon zeker wist wat er in mijn lichaam zat. Het liefste ging ik NIET opnieuw onder het mes. Ik ben blij met mijn borsten. Naar mijn mening zijn ze echt super goed 'gelukt'. Maar na het gesprek met Plovier weet ik gewoon zeker dat het voor mij de beste optie is (zodat ik 'rust' heb) om ze te vervangen. En ALS ik ze dan vervang dan mogen ze ditmaal ietsje groter. Maar het is niet zo dat ik ze laat vervangen omdat ik ze groter wil. Het is echter wel de enigste positieve bijkomstigheid;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt bij een kijkoperatie?! Als hij nakijkt of je pip hebt? Nee...dan kun je geen certificaat meer meekrijgen bij Plovier, dat certificaat zit namelijk bij de set prothesen die in je lijf zitten, inclusief een geregistreerd nummer wat alleen bij DIE protheses hoort. Dat certificaat kan hij onmogelijk hebben, tenzij hij ook je dossier heeft en ze daar in bewaard zijn.

Als je nu een bv ondergaat bij plovier, dan krijg je zeker de certificaten mee!

Nee ik bedoelde met nieuwe protheses.....dus ben erg blij om te horen dat je "gewoon" een certificaat meekrijg....klinkt gewoon maar is niet overal gewoon dus!

Ik leef echt mee met jullie hoor!!!

Liefs Deb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@shantalle

Ik kan nu niet lang typen maar je hoeft je niet ongerust te maken! Je weet toch nu wat erin zit? Alleen een kijkoperatie is ook prima. Lees mijn posts maar na. IK kies alleen voor een wissel voor onder andere mijn gevoel en zodat ik dan 100% zeker weet wat erin etc.. Dus niet stressen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Piepke

Ik heb tijdens het gesprek met Plovier duidelijk aangegeven dat ik door hem in augustus 2010 ben geopereerd en hij zei dat er een kans is dat ik PIP heb. 2010 he!! Luc Vrambout zegt juist weer iets heel anders: er is alleen in 2007 en 2008 gebruik gemaakt van PIP bij Beaucare. Weer een heel ander verhaal! En ook weer tegenstrijdig met de dingen die ik hier lees!

Daarnaast financieel: de prijs wat ik nu moet betalen is dusdanig dat ik niet denk dat dit om 'winst' kan gaan?! Tenminste.. nee ik denk het niet..?

Tegenstrijdig is het zeker, want tegen een andere voormalige Beaucare patiente is gezegd door Plovier dat hij na 2006 geen Pips heeft gebruikt.

Als Vrambout al zegt in '07 & '08 wél... sja, schiet mij maar lek maar dan komt niemand achter de waarheid, en dan is een check-up de enigste optie nog :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@megan nee geen naam, gewoon een kaartje met de stickers van mn prothesen, maar goed kunnen ze ook een week geleden erop hebben geplakt !

Maar toen ik net was geopereerd had ik een mail gestuud met welke prothesen ik had en toen zeiden ze ook cereform..

en nu zeggen ze dat dus nog steeds....dus ja weet niet wat ik moet denken?

Ik geloof dr.Plovier eigenlijk eerder wat dat betreft dan Vrambout.. maar ik had een mail gestuurd naar Plovier en die zei dat hij het niet met zekerheid kon zeggen maar goed misschien wil hij idd zo klanten lokken.....????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ja,Dr Vrambout is blijkbaar niet de eerlijkste zoals ik hier lees op het forum... Ik ben nog aan het twijfelen welke kliniek, Dr Plovier of Dr Nelissen, daarom volg ik hier wel.

Maar Dr Plovier wist toch ook dat die PIP in 2010 al verboden waren te gebruiken? Dat moet hij toch weten als chirurg. Dat vind ik wel wat raar dat hij dan niet weet of er dan PIP gebruikt is. Hij mocht die protheses, die periode niet gebruiken. Dit is zowel fout van Beaucare als van hem.

Voor die periode kon hij het niet weten , natuurlijk. Ik hoop dat jullie wat zekerheid krijgen.

En Megan hoe is het nu verlopen? Weet jij al meer? Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.