Ga naar inhoud

Troep : 19 juli 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik lees al een tijd mee op het forum, maar nu mijn operatiedatum vast staat vind ik dat ik ook maar eens een eigen topic moet openen!

Ik ben 25 jaar oud, en ben voorzien van een B-cup. Ik denk al jaren aan een borstvergroting! Ik sport veel en ben slank (1,69 en 58kg) en daar ben ik erg blij mee. In verhouding zijn mijn heupen breed, maar omdat ik ook nog eens brede schouders heb denk ik dat mijn lichaam veel mooier en meer in harmonie zal zijn met grotere borsten. Daarnaast lijkt het mij heerlijk om me op en top vrouw te voelen straks, mooie bikini's te kunnen dragen en prachtige lingerie te kunnen kopen.

Mede door dit forum heb ik de keuze gemaakt voor dr. Plovier van BeClinic. Ik heb voorgaande jaren veel gelezen en veel van zijn werk gezien, en eigenlijk vind ik alles tot nu toe erg mooi. Mijn eerste consult is geweest in april 2011. Door een nieuwe baan met zeer veel fysieke activiteiten heb ik de operatie zelf in dat jaar moeten afzeggen (oktober 2011), maar dit jaar probeer ik het opnieuw :6:

19 juli is dus mijn dag, en daarna heb ik drie weken vrij. Mijn vriend (marinier, die het hele plan overigens prachtig vindt en momenteel nog op uitzending is btw) is er dan drie weken lang om voor me te zorgen.

IK VIND HET ZO SPANNEND!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, Gefeliciteerd met je nieuwe datum! Dan komt het er nu eindelijk toch nog van :D

Veel plezier met de voorpret, en je kan al af gaan tellen... spannend :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en gefeliciteerd met je datum!

Fijn dat je vriend er achter staat en 3weken voor je gaat zorgen.

Veel plezier met alle voorpret!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties, leuk! Ik zie dat een aantal van jullie het er al op hebben zitten? Is het meegevallen of tegengevallen? Hebben jullie nog tips? Heb wel het hele forum al doorgelezen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn hier veel klanten van Plovier lees ik! Ik krijg tussen de 390 en 450, maar dat bekijkt hij tijdens de operatie. Heb tijdens mijn consult foto's meegenomen van wat ik mooi vind en wat niet, daar kan hij wel wat mee zei hij. Ben benieuwd, laat het helemaal aan hem over!

Spannend, welke datum mag jij boobies78? En hoeveel cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, Ik ben ook door dr Plovier geholpen. Het is me reuze meegevallen!!! Het herstel zeker..

Heb wel een infectie gekregen die voor wat oponthoud heeft gezorgd, maar dat kan gebeuren. Zou het weer overdoen hoor.

Enige tip : blijven bewegen na je operatie... laat je spieren niet verkrampen of stijf worden, want de meeste 'pijn' die je voelt is puur spierpijn, en dat kun je verlichten door je spieren te blijven gebruiken. Geen bankstel verschuiven natuurlijk, maar gewoon kleine dingetjes in en rond het huis.. blokje om savonds enz.. dat soort dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh bedankt voor de tip! Ben sowieso van plan om zo snel mogelijk weer wat te gaan wandelen enzo, maar vooral omdat ik er echt niet tegen kan om thuis te zitten. Als het wat beter gaat gaan we (om toch een beetje een vakantie te hebben) een weekje of twee naar Centerparcs, kan ik daar verder herstellen (en wandelen!)

Ik heb je topic gelezen Piepke, hoop dat complicaties mij bespaard blijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey,

welkom hier!

Fijn dat je mannetje 3 weken thuis is, ikzelf heb die 2 weken dat mijn man thuis was ook echt nodig gehad. En tips..pff..moeilijk, maar doe het rustig aan. Ook als je denkt alweer heel wat te zijn, moet je toch echt rust houden. Maar dat merk je vanzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik lees overal dat je de eerste tijd zo weinig kunt! Ben er wel blij mee inderdaad dat mijn vriend er is. Die heeft zelfs zeven weken vrij omdat hij dan net terug is van uitzending :D Kan hij me mooi verzorgen en smoothies voor me maken haha! En ik ga dubbel genieten van zijn aanwezigheid na zo'n lange tijd, ook al voel ik me misschien niet zo goed. Heb dan iig wel een reden om hem de hele dag bij me in de buurt te houden, en hij doet het graag ;)

Oooooh ik ben nu al zenuwachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Ja ik lees overal dat je de eerste tijd zo weinig kunt! Ben er wel blij mee inderdaad dat mijn vriend er is. Die heeft zelfs zeven weken vrij omdat hij dan net terug is van uitzending :D Kan hij me mooi verzorgen en smoothies voor me maken haha! En ik ga dubbel genieten van zijn aanwezigheid na zo'n lange tijd, ook al voel ik me misschien niet zo goed. Heb dan iig wel een reden om hem de hele dag bij me in de buurt te houden, en hij doet het graag ;)

Oooooh ik ben nu al zenuwachtig!

hahahaha..hij zal je vast graag verzorgen dan! Maar alleen kijke kijke...nog niet aankomen hahaha :125:

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Troep(wat een bijzondere naam trouwens,hihi),

ook welkom op het forum!!!

Gefeliciteerd met je datum.....spannend hè allemaal!

Ik mag 8 juni mijn nieuwe boobs verwelkomen!!!!Ook bij Dr.Plovier!

Ik krijg tussen de 300 en 350 cc...heb nu een leeggezogen 75A/B cupje!!!

Ben zo benieuwd,heb wel steeds meer kriebels in mijn buik hoor,vind het super spannend.

Ik heb een TIP gekregen van een van de meiden hier op het forum : borstspieren stretchen voor de ingreep,bij haar heeft het geholpen(minder pijn na de ingreep) !!!

Ik ben m'n best al aan het doen en misschien helpt het bij mij ook...wie niet waagt wie niet wint hè!

Liefs Deb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Ben nu bijna 8 maanden en ze zijn nog steeds super-gevoelig. Vooral net boven de tepels. De douchestralen zijn nog steeds niet fijn, dus voelen..oeff..effe doorbijten soms! hihih :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey debsters! Wat leuk, 8 juni al!!! Ben benieuwd hoe het gaat bij jou, heb je ook een topic? Dan ga ik die even volgen :)

Borstspieren stretchen? Hm.. bij mij worden ze ook dual plane geplaatst, ben daar een beetje bang voor want ik train veel en heb daardoor erg sterke borstspieren. Hoe moet je ze stretchen dan?

Lucky, OMG, 8 maanden en nog steeds gevoelig?! Zo lang!!! Nou ja het is niet anders. Beetje een rare vraag misschien, maar hoe doe je dat dan met seks? Is dat pijnlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja sorry voor mijn naam, dat was het eerst woord dat in mij opkwam op dat moment (keek eens rond in mijn huis toen ik een naam moest hebben)...

:154::45: ......ik ken dat gevoel

Ik heb een topic ja ...zie mijn profiel.

En het stretchen is in feite op rekken toch,dus denk ik dat dat juist goed is vooral omdat je zegt dat je al veel sport?!Toch?

Je gaat met je schouder tegen de muur staan en je arm gestrekt naar achter(handpalm tegen de muur) en dan je lichaam wegdraaien van de muur(wel je schouder tegen de muur houden).

Ik zal even kijken naar de site waar het op staat...laat het je zo weten, :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaah dank je wel, ik ga dat morgen allemaal even rustig bekijken. En even jouw topic doornemen. Het is alweer bedtijd voor mij :(

Ja ik sport veel, ook veel oefeningen voor de borstspieren dus ben dan bang dat het dan nog extra pijn doet ofzo als ze daar mee gaan rommelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey debsters! Wat leuk, 8 juni al!!! Ben benieuwd hoe het gaat bij jou, heb je ook een topic? Dan ga ik die even volgen :)

Borstspieren stretchen? Hm.. bij mij worden ze ook dual plane geplaatst, ben daar een beetje bang voor want ik train veel en heb daardoor erg sterke borstspieren. Hoe moet je ze stretchen dan?

Lucky, OMG, 8 maanden en nog steeds gevoelig?! Zo lang!!! Nou ja het is niet anders. Beetje een rare vraag misschien, maar hoe doe je dat dan met seks? Is dat pijnlijk?

Pijnlijk..mmm...gewoon overgevoelig laat ik maar zeggen. Moet wel allemaal met meer beleid gebeuren hahaha :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.