Ga naar inhoud

Verschil in CC links en rechts.. blijf je dat voelen?


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Hier ben ik weer.. de onzekere khg.

Zijn er hier ook dames met 2 verschillende maten in protheses en dan ook zo'n groot verschil zoals ik 45CC

Ik ben nu 3 weken na de operatie en sta elke morgend op met een zwaar drukkend gevoel in de linkerborst (375CC), de rechter(330CC) voelt al helemaal de mijne aan: niet zwaar,mals,drukkend. (de pijn is gelukkig weg aant trekken, alleen het beurse gevoel onderaan)
Maar wat ik me afvroeg, ga ik dat blijven voelen? dat verschil, kvoel me net aan 1 kant een kanon... kheb zo bang dat die prothese te groot is... dat die een pak groter gaat uitzien als alle vocht eruit is...

Ik heb ook low profile en medium profile... maak me daar nu dus ook zorgen over... ja ok de pc is bekwaam, maar ik wil echt niet dat men ene tepel recht staat en de andere naar beneden wijst. En ik wist het eigenlijk niet dat het low en med was... pas 5 min voor de operatie.. maarja ik vertrouw de dokter, hij zal wel weten wat hij doet.

Hebben jullie het verschil in protheses blijven voelen?

Groetjes khg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik denk ongeacht met of zonder prothese,

grotere of kleinere prothese. Bijna niemand is symmetrisch of je het nu voelt of ziet? Ik heb aan beide kanten t zelfde en ik weet dat ik van nature niet symmetrisch ben. Ik zie ook dat links wat groter is. Tja?

Ik denk dat je het nog even moet afwachten en na 2 mnd kijken komt goed hoor.

Heb je dan low bij die 375cc? Was het verschil voor de operatie dan extreem?

Ze zeggen dat het verschil na een operatie juist minder wordt door die protheses.

Komt goed meis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik heb net men kaartje erbij gehaald en heb in de 375CC de moderate projection en in de 330 de low projection.

De foto's van voor de operatie staan in men album.

Het verschil in grootte ok dat is niet erg, maar ik wil absoluut geen tepels die paraplu staan,

Idd nog eventjes afwachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.