Ga naar inhoud

Het Spreekuur zoekt vrouwen die met medische problemen kampen door te zware borsten.


Het Spreekuur

Aanbevolen berichten

De medische televisiereeks 'Het Spreekuur', binnenkort te zien op VTM, wordt vervolgd.

Heb jij medische of psychische problemen omwille van te zware borsten en wil je de artsen van 'Het Spreekuur' hierover raadplegen? Dan kan dat!

Schrijf je voor 29 jun in op vtm.be/het-spreekuur of stuur een mail naar dokter@kanakna.com of bel/sms naar 0477 881 243.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Voor het populaire programma Het Spreekuur, een medisch reportageprogramma op VTM zoeken wij nog mensen met een vervelende kwaal die onze dokter willen consulteren. Via het Borstenforum proberen we zoveel mogelijk mensen te bereiken. Ik hoop dan ook dat jullie het niet vervelend vinden dat ik hier een oproep post.

Onze dokter zoekt dan de beste oplossing voor het probleem van de patiënt. De kosten van de behandeling, die zijn voor onze rekening.

We zoeken bvb nog mensen die rugklachten hebben door een (te) zware boezem, gevallen van acné, mensen met last van aambeien, winderigheid, een vreemde lijfgeur of adem, darmproblemen, SOA's, huidproblemen, ... Kortom, iemand die een medisch probleem heeft.

Kom je in aanmerking of denk je dat je iemand kent die in aanmerking komt? Laat het me weten via 0477 881 243 of dokter@kanakna.com

Groetjes,

Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt bijzonder pijnlijk! Ben blij dat je toch geholpen kon worden.

Mocht je mensen kennen die ergens mee zitten, stuur maar door. Wie weet kunnen wij wel helpen ...

Dat geldt trouwens voor iedereen hé, het is niet omdat je zelf niet op de sukkel bent dat we niet iets voor iemand uit je omgeving kunnen betekenen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach niet gevraagd is niet gekregen. Volgens mij is er in Nederland ook zo'n programma. T zou niks voor mij zijn. Maar ieder zijn ding. Vind t prima dat je het hier vraagt. Je geeft aan waar je van bent en wat je zoekt.

Sterkte met zoeken. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.