Ga naar inhoud

Kan dit geen kwaad?


Aanbevolen berichten

Ik zat me het volgende zo eens af te vragen; met dat warme weer merk ik dat ik onder die band en sportbeha mezelf helemaal suf zweet. Loop constant met tissues tussen de boobs het zweet weg te halen. Maar ja, onder de borsten, dus bij de hechtingen en de pleisters is het ook constant nat. Is dit nou niet slecht voor de wondgenezing, ik bedoel de hele dag zo'n natte pleister lijkt me niet echt bevorderlijk?

Iemand ervaring ermee, of tips?

Groetjes grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet PAL in de zon gaat zitten, en het zweten zoveel mogelijk proberen te beperken. De huid moet droog blijven en niet week worden...

Dus niet jezelf op sluiten in huis hahaha maar ook niet even uitgebreid in de zon gaan zitten. Dat is mijn visie....er zitten nog hechtingen in denk ik hè? Zonder hechtingen zit het dicht, en dicht is dicht :D Dan kan het weinig kwaad meer als je zweet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken je 'Engels pluksel'? Dat kun je er eventueel tussen leggen, wordt niet zo gauw nat, omdat het vrij weinig vocht opneemt. Dit heeft een zachte en een ruwe kant, als je het nou zo vouwt (dus dubbel doen) dat de ruwe kant niet aan je huid komt, kun je dat ertussen leggen. Je legt de vouw eigenlijk ter hoogte van je litteken en dan daarna je bh weer aan.

Je krijgt het bij de apotheek... maar ik durf je niet te vertellen hoe duur het is. (zou wel eens kunnen dat het aardig wat kost... en of het het waard is dan?) Maar je zou allicht eens kunnen vragen.

En anders, Piepkes advies opvolgen, niet te veel in de zon zitten... Hoe rot het ook is... Als je wond idd te veel verweekt, dat is niet zo goed. Je bent wel al 11 dagen po, maar evengoed is de huid nog heel teer daar he....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.