Ga naar inhoud

Vimo


Gast vimo

Aanbevolen berichten

hey vimo

leuk dat je toch je verhaal hebt verteld! zat er echt een meter drain in bij jou? voor mijn gevoel zaten die er bij mij maar hooguit 10 cm in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Links was het maar een 10-tal cm, rechts was het héél lang, er leek geen einde aan te komen. Volgens mijn man was het een meter (ik heb zelf niet willen kijken) en de huisarts vond het ook wel heel veel drain. Maar bon, 't kan ook minder geweest zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

Hoi Vimo,

Van welke cupmaat naar welke cupmaat ben je gegaan??

Heb je foto's bekeken, hopelijk zullen je open plekjes snel weer dicht zitten!

Groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

van 85 F naar 85 C :)

volgens de PC komen die open wondjes nog voor bij de sleutelgatmethode, omdat ze daar beneden het meeste vel bijeen trekken 'fronst' het daar nogal erg en dat zou dus ook makkelijker opengaan.

Tja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey vimo

trok de huisarts dan de drains eruit bij jou? bij mij deed de assistente van de pc dat!

mag ik je ww voor je foto's? ben benieuwd!

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ja dan snap ik het wel! had die er ook verstand van dan? komt dat bij hem/haar vaker voor in de praktijk? ik zou eigenlijk nie weten of het hier bij mijn huisarts voorkomt! zoveel zijn er volgens mij nie op t dorp die een bvk laten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen dat het begon met zoveel pijn :( Maar wat is een baxter dan? Nog nooit van gehoord haha.

Zou je me het ww kunnen pben? Ben wel benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha okeee :P Nee hoor, misschien dat je dan ergens geopereerd werd waar ze hele andere dingen voor gebruiken, was even nieuwsgierig hihi.

Maar je foto's zien er echt super uit! En die vorm ziet er ook al heel erg mooi uit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Vimo,

Leuk dat je je verhaal hebt gedaan. En hopen dat je wondjes snel dicht gaan.

hahaha ik vroeg me ook al af wat een baxter was, maar nu snap ik het.

Sterkte met de genezing!

Zou ik ook je wachtwoord mogen voor je foto's?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtwoord Mijnalbums

Misschien ben je er inmiddels achter hoe dat moet met dat ww in mijnalbums. Klik op Mijn Albums als je http://vimo.mijnalbums.nl/ bent. Het is het tweede item in de horizontale navigatie, rechts naast inloggen. Dan krijg je een scherm waar je bij "mijn fotopagina" een ww in kunt stellen. Dat moet het hem doen. Je kunt daar ook een titel invullen, maar waar dat voor dient weet ik niet. Ik zie het nergens terug. Zal aan mij liggen.

En ik vind het wel lachen dat je dan vervolgens een t-shirt kunt bestellen met je eigen borstenfoto erop. Je voor-de-operatie-foto bijvoorbeeld... :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vimo, zou ik ook je foto's mogen bekijken? Ik heb vandaag mijn 2e consult gehad, het wordt ook de sleutelgatmethode. Foto's van anderen zijn zeer welkom =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nu weet ik dus niet hoeveel eraf is, ben dat vergeten te vragen aan de pc, en ik moet pas in november terug op consult. 'k zal het dan moeten vragen ;)

ik vind ze ook heel mooi van vorm en volgens de pc gaan ze nog mooier worden hihi. leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb enkele fotootjes toegevoegd.

Rechts is mooi aan het dichtgroeien. Links begint ook wat te beteren maar staat nog steeds wat open en bloedt regelmatig. Tja het zal wel genezen he.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.