Ga naar inhoud

feest na BV


bella1991

Aanbevolen berichten

heey

ik word 26 juni geopereerd. een borstvergroting dus:)

maar ik zou 29 juni al naar een trouwfeest moeten gaan.

ik word bij dokter verdonck in de wellness kliniek geopereerd en bij hem moet je twee weken een verband aanhouden.

nu vroeg ik mij af of iemand dat ook al heeft voorgehad.

wat kan ik doen?

zou het mogelijk en doenbaar zijn om al naar een feest te gaan?

of zou dat ten slechte komen voor mijn borsten?

Groetjes Bella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bella

Of het slecht is, zou ik niet weten. Wat ik wel weet, is dat ik het niet gekund zou hebben! Ik heb in principe weinig pijn gehad, maar was er gewoon te moe voor. En je lichaam heeft rust nodig om te kunnen herstellen....

Hoe het voor jou zal zijn, kan niemand bepalen :) Ik zou in jouw geval mijn operatie een paar dagen uitstellen, tot na de bruiloft als je daar graag naartoe wilt gaan....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ik heb 2 dgn geleden mijn BV gehad, dins en het is nu donderdag, maar ik moet er niet aan denken om morgen naar een bruiloft te gaan of een feestje. ik ben te moe en mijn lichaam is best stijfjes .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Ik moest 2 dagen na mijn bv op een familiefeestje zijn en dit is vrij goed verlopen, niemand heeft iets gemerkt (heb het niet tegen iedereen verteld).

Wel op het einde van de dag kreeg ik steken in de zijkant van men linkerborst omdat ze begon te zwellen en de bh enorm spande... dus was wel beetje druk geweest.

Ik had ook een enorme tape rond men borsten ma met een dichte trui aan merkt niemand er iets van.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorig jaar juni op een maandag geopereerd, en vrijdags naar een bruiloft van een vriendin geweest. Ik heb het niet laat gemaakt, mijn armen langs mijn lijf gehouden en gezorgd dat ik op een rustig plekje stond.

Ging bij mij prima, maar luister naar je lijf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik persoonlijk zou er niet aan moeten denken om dan naar een feestje te gaan.

Maar ik zou gewoon heel goed naar je lijf luisteren....

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar je lichaam luisteren meid!

Ik kon na 4 dagen pas lopen dus moest er biet aan denken naar een feestje te gaan maar als je je rustig houd vast geen probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bella, ik ben 3-5 door dr Verdonk geholpen en ja je krijgt tape om, maar bij mij liet deze na een paar dgn zelf los.

Ik zou t knap van je vinden, als het jou lukt om naar een feestje te gaan. Ik had de puf er niet voor om sowieso gewoon iets te doen aan mezelf, laat staan opdoffen voor een fuif. Als t een week later was, dan zou ik ja zeggen, maar wat is wijsheid. Het is niet niks hoor. Maar t is jou lichaam. Misschien gaat bjj jou alles nog beter dan bij een ander. Probeer er wel goed naar te luisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey Bella,

dat zou mij ook niet gelukt zijn na 3 dagen. Ikzelf was blij dat ik nog leefde. Had veel pijn en was ook erg moe...sliep s'nachts ook slecht. Dat was ook van mijn gezicht af te lezen.

Is het niet mogelijk om de BV een weekje uit te stellen als je zo graag naar dit feest wilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey iedereen

bedankt voor jullie reacties

ik ga afwachten wat het geeft maar voor het goede herstel van mijn borsten lijkt het mij toch het beste om thuis te blijven.

maar ik kan zien hoe ik mij op die moment voel en dan voor mezelf uitmaken of het zou lukken of niet.

het is trouwens nog maar 1 maand en 1 dag meer voor ik moet geopereerd worden!

spannend!!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.