Ga naar inhoud

JessieJay : 16 mei 2012 : Dr. Stevens : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik word 18 mei geopereerd in de bergmankliniek door Dr. Stevens.

dual plane en waarschijnlijk 320 a 325cc dual plane.

we hebben er nog niet over gehad welk profile..

ik weet ook niet welke ik moet nemen ..

zit ook erg te twijfelen of ik eengrote c wil of een kleine d.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Jessie!!

welkom hier en gefeliciteerd met je datum!!! voor je het weet is het zover hoor!

ik zou zeggen, bij twijffel voor de grootste cc's gaan, het is de ervaring van de meeste dames hier dat je ontzettend snel aan het formaat

van je nieuwe borsten went en de meeste gaan dan ook voor ietje meer...

ik heb getwijffeld tussen 245 cc, 275 cc en 310 cc, ik ben uiteindelijk voor de 310 gegaan en daar ben ik echt

heel erg blij om, als ze kleiner waren geweest had ik er stiekum toch van gebaald.

ik ben van B naar E gegaan, maar echt , het ziet eruit als een D hoor!

houd er rekening mee dat een vrouw met een natuurlijke cupD grotere borsten heeft dan een vrouw die haar borsten heeft vergroot tot cupD!!!!! bij de laatste oogt het kleiner!!!!

succes! jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Jessie!!

welkom hier en gefeliciteerd met je datum!!! voor je het weet is het zover hoor!

ik zou zeggen, bij twijffel voor de grootste cc's gaan, het is de ervaring van de meeste dames hier dat je ontzettend snel aan het formaat

van je nieuwe borsten went en de meeste gaan dan ook voor ietje meer...

ik heb getwijffeld tussen 245 cc, 275 cc en 310 cc, ik ben uiteindelijk voor de 310 gegaan en daar ben ik echt

heel erg blij om, als ze kleiner waren geweest had ik er stiekum toch van gebaald.

ik ben van B naar E gegaan, maar echt , het ziet eruit als een D hoor!

houd er rekening mee dat een vrouw met een natuurlijke cupD grotere borsten heeft dan een vrouw die haar borsten heeft vergroot tot cupD!!!!! bij de laatste oogt het kleiner!!!!

succes! jolly

oke ja zoiets had ik ookal gehoord maar een kleine d vond ik zelf echt best wel raar staan ik ben ook niet zo groot (1.680

maar zowiezo denk ik dat ik beter nog even een tweede afspraak moet maken ook over dat high or low profile , daar hebbe met het 1e gesprek noks over gezegt.. en bij mij wou die 320 of 325cc erin doen en dan had ik een volle c , maar zowiezo vind ik het allemaal een beetje verwarrend want de 1 had na 2oo zoveel cc al cup d de ander na 320cc ...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi JessieJay welkom en gefeliciteerd met je voorgenomen bv!

Het blijft moeilijk, het aantal cc's is inderdaad bij iedereen verschillend, ik vind

dat op dit moment het meest spannende, hoe zal het eruit komen te zien,

zal het niet te groot worden....

ik ga me overgeven aan mijn pc...

op hoop van zegen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hallo lieve mensen ,

heb gister mijn borstvergroting gehad en vroeg me eige af hoe jullie dat hebbe gedaan met opstaan..

ik heb daar zoveel moeite mee , ik heb zelfs moeite om me eige broek aan te trekken

heb dual plane gehad 450 cc high profile..

misschien hebben jullie tips voor mij en hoelang het ongeveer duurt voordat je bijvoorbeeld je eigen broek aan kan trekken enz.

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo lieve mensen ,

heb gister mijn borstvergroting gehad en vroeg me eige af hoe jullie dat hebbe gedaan met opstaan..

ik heb daar zoveel moeite mee , ik heb zelfs moeite om me eige broek aan te trekken

heb dual plane gehad 450 cc high profile..

misschien hebben jullie tips voor mij en hoelang het ongeveer duurt voordat je bijvoorbeeld je eigen broek aan kan trekken enz.

dikke kus

hoi hoi, ik had dinsdag jl. de BV en ik probeer gewoon alleen met mijn benen en buik mezelf op te trekken. ik heb een lift gehad met prothese 295cc,low pro.

ik heb er eerlijkgezegd niet zo heel veel moeite mee. en de pijn valt ook mee, nu 2 paracetamols op een dag en het middel celebrex.. 2 maal per dag.. alleen mijn borsten nat maken mag nog niet.. dus douchen wordt vandaag pas voor de helft.. ik lig in mijn bed niet de hele dag anders wordt ik duf.. nu een lekker maskertje op en ik voel mij al stukken beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai ,

lastig he ! armen tegen je aan beetje omgooien en via je kuiten eruit .

Op gegeven moment raak je het gewent !

Heen en weer wiegen en dan hop met de buikspieren omhoog lukt ook , doe het onbewust nog steeds met opstaan vanuit de bank .

Broek op trekken is lastig probeer wat wijds te dragen ik voel het nog steeds bij het dichtknopen van mn spijker broek als ie net gewassen is vraag ik nog steeds om hulp .

Maaaaaarjaaaa alles voor de mooie borsten :D

Sucses!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders wat schuin omhoog gaan slapen....paar grote kussens onder je rug..scheelt ook weer. En idd je buiikspieren proberen te gebruiken.

ja dat doe ik al ..

ben gewoon benieuwd wanneer ik bijvoorbeeld naar buiten ken..

ennuh hoe hebbe jullie dat gedaan met roken want mij lukt het echt niet om te stoppen..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo proficiat met je nieuwe boobies!

De eerste dagen zijn nogal lastig.

Het opstaan deed ik door mijn knieën omhoog te trekken, handen in de knieholtes en dan met de buigspieren en benen naar voor, en hup daar zit je rechtop. Dit vond ik het minst belastend voor mijn borstspieren.

En de broek, tje, trainingsbroeken dragen! Door de knieën, broek vastpakken en rechtstaan. Je wordt wel inventief als je niet alles kan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hoi,

lastig hè, als alles zo moeilijk gaat. Het is gewoon passen en meten. de eerste nachten moest mijn liefie me elke keer uit bed duwen. Ook niks buikspieren, die kon ik zelfs niet meer aanspannen. Voelde mij helemaal beurs.

ik ben ook niet gestopt met roken en vind mijn littekens toch echt heel mooi en dun. Het zal natuurlijk nooit goed zijn voor de wondgenezing, maar bij mij is het gelukkig goed gegaan.

Veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.