Ga naar inhoud

horeca


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik had een vraagje: Zijn er hier dames die in de horeca/bediening werken die een bv hebben gehad?

Na hoeveel tijd konden jullie weer aan het werk? Ik was namelijk van plan om drie weekjes vrij te vragen en vroeg me af of dit genoeg is?

xx Keelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey keelie93,

Ik werk ook in de horeca maar moet mijn bv nog krijgen en heb dit aan mijn pc verteld en hij zei dat hij mij 2 weken ging geven daarvoor.

Of 2 weken genoeg is heb ik geen idee, maar hoop het wel want ben niet van plan langer thuis te blijven aangezien ik niet veel later toch op vakantie vertrek.

Ik zal wat meer op mijn mannelijke collega's moeten rekenen :66:

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi BlueBird!

Heel erg bedankt voor je reactie op mijn vraag! Sorry dat ik zo laat reageer, maar ben al tijdje niet op dit forum geweest.

Ja ik hoop/denk dat 2-3 weken ook genoeg zal zijn, zolang je maar rustig aan doet.

En ik zie dat vandaag je grote dag is:D gefeliciteerd!! Hopelijk is het resultaat heel mooi geworden!

Groetjes Keelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep vandaag was de grote dag, ben wel aan het afzien hoor :) en beetje gedrogeerd door al die medicatie.

Ik heb nog niet kunnen kijken, zal nog een dagje moeten wachten, maar ik hoop het ook ;)

Ik heb uiteindelijk 3 weken thuis gekregen van Dr Plovier, had gehoopt na 2 weken terug te starten maar de dokter zal het wel beter weten he :D

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik werk ook in de horeca en ben nu 1 week PO. Door de meesten op dit forum is mij aangeraden 6 weken vrij te nemen en dat heb ik nu ook gedaan.

Het ligt er ook aan op welke manier het wordt geplaatst, ik heb dual plane en mag m'n armen niet te veel bewegen enzo. De eerste 6 weken mag je ook niet boven de 9 kg (dacht ik) tillen en die zware borden lijken me heel slecht. Maar ik denk dat ik uiteindelijk bij de 4/5de week wel rustig ga beginnen (ivm geld ook en kan niet thuis zitten!).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BlueBird

Hoi BlueBird! Heb alleen maar positieve verhalen gelezen over Plovier dus dat moet wel goedgekomen zijn:D

Ja lijkt me wel verstandig om het advies van de chirurg te volgen haha;) ik heb vorige week een consult gehad en de chirurg zei dat ik na vier weken alles weer mag doen:)

@ Clarisa

Hoi Clarisa

bedankt voor je reactie! ja ik heb ook gelezen dat je je armen niet veel mag bewegen en niet zwaar mag tillen de eerste 6 weken,

maar 6 weken lang niet werken is best wel lang haha

ik heb uiteindelijk vier weken vrijgenomen en probeer inderdaad rustig aan te beginnen;) dan maar minder borden etc in een keer tillen en vaker heen en weer lopen haha

Veel succes met jullie herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey keelie,

Ja ben tot nu toe blij met de keuze, heb eerste dagen afgezien,maar het gaat veel beter nu,gelukkig :P

Tegen mij zeiden ze ook zeker 4 weken niks zwaar doen, maar ik werk vooral achter de toog,zal allen dus voor vaten moete rekenen op mijn collegas :P

maar werk maar een weekje en ben daarna 3 weken op vakantie dus dat komt wel goed.

Waar en wanneer is je operatie? En weet je al wat je precies wil?

veel succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BlueBird!

Lekker hoor drie weekjes op vakantie :D

Mijn operatie vindt op 26 juli in Beaucare plaats door dr Van Zele;)

Ik heb nu kleine 70B en ik hoop uit te komen op een grote C. Ik denk dat dit het beste bij mijn lichaam past, maar vlak voor de operatie krijg ik de chirurg voor het eerst te spreken(tijdens het eerste consult was dit een andere dokter, hij adviseerde 300cc) en zal dan kijken wat hij het beste vindt;)

Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.