Ga naar inhoud

BV mét of zonder lift ???


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb jullie site ontdekt en ik ben zo blij om te horen dat er ook vrouwen zijn die met hetzelfde gevoel zitten. Ik ben een mama van 3 kinderen en ik heb telkens heel lang borstvoeding gegeven. Ik heb hier geen spijt van en ik zou het opnieuw doen!

Maar.... ik had zulke mooie stevige (kleine) borsten en nu zijn het flapjes geworden! Ik ben van 85B naar een 85A gegaan! Mijn borsten flappen uit mijn BH en ik ga niet meer zwemmen met de kinderen enz. Ik durf me niet meer te vertonen in bikini.

Mijn man vindt ze nog steeds mooi maar zijn woorden kunnen me niet meer troosten.

Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en ik ga er iets aan doen. Deze week ben ik bij Dr. Van Look geweest en hij was superbehulpzaam, lief, attent. Hij zei direct wat de mogelijkheden waren: bv of bv +prothesen.

Ik moest zelf beslissen welke borsten ik wou.

Help! Ik kan niet meer kiezen. Ik heb zoveel vragen: ga ik voor een bv of bl? wat met de littekens? hoe lang ben ik out? hoeveel cc neem ik? Heb ik wel een goede pc gekozen? Hij sprak erover dat een bl een dagkliniek was? Klopt dit? Hij sprak ook niet over drains? Zoveel vragen :74:

Ik werk voltijds en heb nog een kleintje van 2 dus ik kan niet lang tussenuit zijn.

Kan iemand mij helpen met deze vragen?

Thx :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid kalm komt helemaal goed!

Ik geef je als tip mee om nog elders op consult te gaan.

Ik ben van een C cup naar een lege A/B cup gegaan. Ook ik twijfelde of ik een borstlift moest, aangezien ik behoorlijke hang had.

Gelukkig ben ik gered met enkel protheses, en meer dan tevreden met het resultaat.

De rede dat ik liever geen borstlift wilde, waren de littekens. Maar ook een borstlift kunnen ze tegenwoordig onwijs mooi. Kijk maar in de galerij van Ingrid K!

Kijk goed rond in dit topic. Je kunt hier onwijs veel verhalen en foto's vinden van verschillende chirurgen. Maak een weloverwogen keuze, en niet een gehaaste.

Ik ben nu 18 dagen po, en ga maandag weer aan het werk.(Ik heb 3 weken vakantie opgenomen)

Maar voor mijn gevoel kon ik al veel eerder gaan werken.

Liefs, Cloontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cat,

Ik sluit me aan bij cloontje. Ik heb ook verzakte dingentjes gehad na 3kids en ben met een bv geholpen op 3-5-12. Ik zou ook voor lift gaan, maar dit werd afgeraden, want dit was goed te fixen met een high profile prothese. Liftend effect krijg je dan. Ik had een brede lege d en heb 320cc gekregen achter de spier. Voor een lift ben je wel langer dan 2 wk out off order. Maar bij een bv niet. Shop uitgebreid naar je keuze en hoop dat je je goed voelt bij de pc die het uiteindelijk wordt.

Succes meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Hier een meid met dezelfde situatie, althans was! Ik heb het allemaal al achter de rug!

Ook 3 kids waarvan de jongste 2 jaar is. Ik heb een E cup gehad en na mijn zwangerschappen ben ik 13 kilo afgevallen en hielt een slappe lege C cup over. Ik was heel blij dat mijn borsten kleiner waren geworden, ik wildde nooit geen grote borsten meer!!! Maar ja, inderdaad iedere keer als ik bukte viel het hele spulletje eruit en kon ik alles er weer in hijsen, geen bh die goed zat, ja een oma bh daar bleef het netjes in zitten, maar ja, ik ben 31 jaar, ik ga niet nu al in oma bh's rondlopen!

Ik heb ook consult bij 2 verschillende artsen gedaan, en daar ben ik blij mee want ze waren allebei zo anders dat ik makkelijk een keuze kon maken. Als ik het zo hoor denk ik dat jij misschien nog wel alleen met een bv kan gaan. Wat ik al zei, ik had een E cup dus dat was niet meer op te vullen, ja volgens 1 kliniek kon dat wel, maar ik wil geen grote borsten meer dus dat was echt geen optie voor mij.

Ik ben dus voor de lift gegaan met de protheses, Ik heb de kleinste genomen omdat het bij mij alleen om de vorm ging en niet om de grootte.

Ik vind de littekens heel erg mee vallen, maar ik zie wel elders dat het niet altijd zo netjes gedaan wordt. Ook heb ik nu weer gevoel in beide tepels.

de littekens rond mijn tepels zie je nu al niks meer van. Het anker is nog wat rood, maar dat zal nog gaan vervagen, je kunt overigens foto's zien in mijn album.

Mijn jongste zoontje is een week naar mijn ouders gegaan na de op. Ik moest hem te veel tillen, verder is mijn man bijna 2 weken thuis geweest, ik had het heel slim net voor kerst geplant dus waren de kinderen ook thuis en hoefde ik ze niet naar school te brengen. Ik kon al vrij snel alles weer. ik denk wel dat je 2 weekjes voor uit moet tellen om zo min mogelijk te doen. De pijn is mij erorm mee gevallen. Het is echt goed te doen terwijl bij een lift natuurlijk flinke hechtingen zijn. Ik heb mijn armen een paar weken niet hoger dan schouder hoogte gedaan, en is allemaal goed gegaan.

Maak je niet te druk, het valt best wel mee. Zoek naar een kliniek waar je je goed bij voelt, ik ben in belgie geweest en was de moeite waard, ik hoefde helemaal niet zoals alle andere klinieken 6 weken rust te houden. ik mocht na 10 dagen alles doen als ik maar naar mijn lichaam luisterde.

Succes met je zoektocht.

Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Cat,

Mijn voorgangers hebben al veel verteld. Of je een lift nodig hebt ligt veelaan je tepelstand. Als je tepel onder de borstplooi ligt heb je meestal een lift nodig, zit je tepel nog hoger dan volstaat dikwijls alleen een prothese. Mijn tepels stonden echt helemaal onderin, en wezen zelfs naar beneden. Ik heb dus een lift gehad met protheses, en ben supertevreden. De littekentjes zijn al mooi vervaagd. Het ligt ook aan je eigen genezing en huidtype alsmede aan de manier van hechten van de pc. Je kunt mijn foto's zien in de galerij zoals Cloontje al zei (wat lief trouwens Cloontje dat je ze zo mooi vind). Ik had overigens wel drains in de borsten, maar die konden er al na 1 dag uit. Of het dagkliniek is normaal weet ik niet, ik heb gelijk een buikwandcorrectie laten doen dus moest zowiezo langer in t ziekenhuis blijven. Volgens mij is de hersteltijd van een bv of borstlift wel hetzelfde. Van de lift zelf heb ik totaal geen last/pijn gehad, het was de spier die oprekte van de prothese wat pijnlijk was.

Als je nog vragen hebt, shoot!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie advies. Ik ben naar jullie foto's gaan kijken en het wordt nog moeilijker om te kiezen :22: . Ze zijn allemaal zo mooi geworden!!

Ik ben bij 3 pc (Dr. Verdonck, Dr. Van Genechten en Dr. Van Look) geweest. Bij Dr. Verdonck voelde ik me niet goed (hij keek alleen naar mijn borsten en zei onmiddellijk dat mijn borsten enkel kon gelift (+prothesen) en dat het X EUR ging kosten. Na een kwartier was ik buiten want hij had moest nog een hele wachtzaal doen :mad: . Daar ging ik dus niet meer!

Bij Dr. Van Genechten was ik op mijn gemak en hij heeft me goed geholpen: bv of lift. Enkel het prijskaartje hield me tegen... Bij Dr. Van Look voelde ik me ook goed (zo'n lieve man) en de prijs viel goed mee, ook voor de lift+prothesen. Mijn pc was dus gekozen, enkel nog kiezen hoe ik mijn borsten wil.

Volgende dinsdag ga ik voor mijn 2de consult om de beide opties te bespreken. Hopelijk kan hij helpen om de knoop door te hakken.

De reden om niet voor een lift te gaan zijn ook voor mij de littekens. Mijn borsten zijn ongeveer hetzelfde als Cloontje: ze hangen maar de tepels hangen niet erg laag. Op zich te verhelpen met een bv. Ik moest dan wel rekening houden dat mijn tepels nog steeds ongeveer op dezelfde plek hangen. Na verloop van tijd kunnen ze opnieuw gaan hangen.

Ik denk dat ik mijn keuze min of meer heb gemaakt maar als ik de borsten van Ingrid K zie dan begin ik weer te twijfelen. Ze zijn inderdaad heel mooi en de littekens zijn haast niet te zien! Ik denk dat de littekens bij mij wel te zien zijn want ik heb een donkere huid (Marrokaanse) :unsure:

Meiden, bedankt voor jullie advies. Ik zal posten hoe mijn consult was en welke borsten ik zal kiezen. Spannend :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je maar weer dat je het met een pc moet treffen. Ik had een heel goed gevoel bij dr.verdonk en ben perfect geholpen door hem. Jammer. Maar gelukkig straalt je gevoel wel bij een andere pc en hoop dat alles naar wens zal verlopen. Goed dat je bent gaan shoppen.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Lastige keuzes! Ik heb er ook een jaar over zitten tobben en ben naar 2 klinieken geweest. De ene zei alleen protheses (waar ik geen vrede mee kon krijgen) want uk heb 65 F van me zelf en die wilde ze gaan opliften met 390 cc! Dan was ik de nieuwe pamela! En gelukkig ben ik naar een 2 klinkiek geweesr en hun zeiden wat ik al in gedachten had(ook al had ik het liever niet gewild) maar ze zij meteen dat ik zeker wel een lift nodig had. (en ben nog maar 22jr :-/)Want alleen met protheses zou het na een jaar weer hangen.. Ik ben ook bang voor lelijke littekens of ongevoelloze tepels maar ik zie hier allemaal mooi genezen boobies! Succes met je keuze! Komt helemaal goed geef het de tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Of de lift echt noodzakelijk is, ligt inderdaad heel veel aan je eigen tepelstand (zoals Ingrid K al zegt).

En ook een beetje aan de eisen die je stelt aan het resultaat. Vind je het niet erg dat je borsten een natuurlijke hang hebben, en wil je ze gewoon weer graag wat voller? Of verwacht je rechtop staande boobies? Het is maar net wat je zelf wil.mooi vind.

Ikzelf heb 4 kindjes gehad en ook onwijs lang borstvoeding gegeven (6.5 jaar zonder een dag onderbreking en ook nog eens 2x 2 kindjes tegelijk gevoed voor 8 mnd) Daarna +/- 52 kilo afgevallen dus mijn borsten hadden het zwáár te verduren gehad!

Ik wilde eigenlijk géén lift, puur voor de littekens! Ik nam genoegen met 'grote hangende boobs als ze maar gevuld waren'.

Eenmaal op consult geweest bij dr Plovier van BeClinic, werd me direct verteld dat ik niet onder een borstlit uitkwam. Zelfs al zou ik het willen, hij opereerde me niet zonder een lift uit te voeren omdat het echt niet mooi zou worden met enkel protheses (kosten: 4500 euro)

Ik besprak mijn angst voor de littekens, en hij kon me enigzins garanderen dat (mits ik zou stoppen met roken) mijn littekens na 1 jaar voor 95% zouden zijn verdwenen.

Onder die voorwaarden heb ik besloten om alsnog voor een borstlift te gaan. Ik ben ontzettend blij dat ik dit uiteindelijk toch heb gedaan. En dr Plovier had gelijk, mijn littekens zijn heeeel netjes en ik ben nu 9 mnd geleden geopereerd. Rond mijn tepels zijn ze eigenlijk weg.. en de lijn naar beneden is voor 70% vervaagd. In ieder geval niet meer storend.

Kijk goed rond naar foto;s en wat voor een resultaat je zou willen. Neem deze mee naar je chirurg en zeg dat je z'on resultaat wenst te krijgen. Dan kan de chirurg je vantevoren vertellen wat daarvoor nodig is om dit te bereiken. Zo kun je misschien alsnog een duidelijk besluit nemen.

Heel veel succes met je besluit! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.