Ga naar inhoud

Lizzyvdm : 14 juni 2012 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Heey mede ''boezem''-vriendjes!

Ik ben zo ontzettend blij, ik was afgelopen dinsdag op consult, samen met mijn moeder die er vrij sceptisch over is (gelukkig na het gesprek helemaal enthousiast en blij voor mij).

Ik krijg 330 cc Mentor , medium high profile, anatomisch ,dual plane in de velthuiskliniek in Hilversum bij dr.Moojen-Zaal.

De afspraak staat dus vast nu 19 juni, ik kan heel misschien ook de 14de, maar dan heb ik mijn laatste tentamen ik kan er dan voor kiezen om mijn laatste tentamen niet te doen en in de herkansingsweek deze is 25 juni.

Waarom ik de bv het liefst op de 14de doe is als volgt, 13 juli ga ik op vakantie naar Miami, heel chill met een vriendin.

Dus als ik het op de 14de doe, zou ik precies een maand een herstelperiode hebben, wanneer ik het de 19de doe zou dit 3 weken en 3 dagen zijn en moet daar dan dus nog 4 dagen met sportbh lopen.

Niet dat ik het erg vind, maar het eerste weekend dat we er zijn, gaan we naar Orlando, Disney en hier wil ik natuurlijk in allerlei attracties gaan, ik ben bang dat als ik het dan de 19de doe mijn borsten beschadig of zoiets.

Ik zit zo ontzettend in dubio, kunnen jullie mij misschien advies geven?

Kan je trouwens ''makkelijk'' een week na de operatie schrijven (ivb met als ik herkansingen heb)?

Daarbij had ik nog een vraagje, ik heb zelf gelnagels, moet ik deze laten verwijderen voor de bv?

Nog een laatste vraagje en dan ben ik klaar hoor :), ik vraag mij af op wat voor cup jullie denken dat ik uitkom , ik ben 1.70 lang en weeg 60 kg ?

Nog een hele fijne avond,

Liefs!

P.S ik ben zooooo ontzettend opgewonden het liefst lag ik nu al op de operatietafel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobsie

Gefeliciteerd met je datum, even antwoord op je vragen.

Je gelnagels moeten eraf aan de hand van je eigen nagels kunnen ze namelijk heel veel zien!

Wat voor cup je uitkomt is bij iedereen anders ik ben 1.72 62 kilo en ben met 325 cc hp rond dual plane geplaatst op een 80D uitgekomen lijkt misschien eerder een c ;e kan me foto's bekijken als je me even toevoegd als vriendje mocht je nieuwschierig zijn!

Succes met aftellen

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.