Ga naar inhoud

Voor de borstspier?


Aanbevolen berichten

Dag meiden,

Ik zal een bv ondergaan omdat ik helemaal plat ben.

Ik was van plan de prothesen dual plane te laten plaatsen, maar mijn chirurg is meer fan van het plaatsen boven de borstspier.

Hij gaat er van uit dat het in mijn geval toch niet veel zal uitmaken: ik heb sowieso niks van eigen weefsel om er op te leggen, dus waar die prothesen ook zouden zitten (op, half onder of onder de spier), je zal ze altijd zien. (Vandaar dat hij er dan in een tweede fase vet wil bij spuiten vanuit mijn billen). Hij zou prothesen plaatsen die bovenaan meer vloeibare silicone bevatten en die onderaan meer cohesieve el bevatten.

Kunnen jullie me eens helpen door de voor- en nadelen van de plaatsing voor de borstspier op te sommen aub?

Dank jullie!!!!

Zontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ze op de spier. Ik wilde in eerste instantie ook dual plane, maar las veel nadelen over het minder spierkracht hebben na de operatie. en dat wilde ik niet. ik heb zelf gevraagd if het ook op de spier kon bij mij, en hij zei dat dat wel kon, en geen randen zou zien want dat wilde ik dus niet, dan liever minder spierkracht!

Inderdaad zie je bij mij echt niks, alleen als ik mijn armen omhoog doe zie je randen en als ik buk, krijgen ze een rare vorm.

Ze zijn wel super natuurlijk en bewegen helemaal mee als mijn eigen borsten.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog wel wat eigen weefsel heb.

Succes! Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook op de spier, maar wel een kleine maat.

Bij mij zie je er niets van, je voelt het zelfs nauwelijks.

Ik ben nu 4 weken PO en ze zien er al heel natuurlijk uit, en pijn heb ik ook nauwelijks meer.

(je hersteld namelijk veel sneller als ze op de spier zitten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.