Ga naar inhoud

hoelang duurde het herstel process?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik kan waarschijnlijk 31 maart geopereerd worden voor n borstvergroting. Maar ik ga 23 juni op vakantie. 3,5 week na de operatie dus. Ik wil dolgraag die operatie doen zodat ik op vakantie ook een mooie boezem heb in bikinie en open truitjes. Maar hoelang duurde t voordat de hechtingen eruit mochten en de wond dus dicht was?

Alvast bedankt voor jullie info,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallooo!

Maart is al voorbij meid. ;-) Klein foutje dus.. :)

Ik ben nu bijna 3 weken PO en mijn hechtigen zijn net dicht en de korstjes eraf gevallen. Bij mij losten de hechtigen zich van zelf op, dus dat was al een probleem minder.

Iedereen herstelt anders, maar ik voel me goed en zou direkt op vakantie kunnen. Sommige chirurgen raden je aan om de sportbh 6 weken te dragen, mij werd gezegd 3 weken dag en nacht,daarna alleen nog maar 's nachts, dus ook al ben je op vakantie,je zou dan nog niet helemaal verlost zijn van die sportbh.

Je mag niet met je littekens in de zon, en je mag ook niet zwemmen.. :-(

( pootjebaden of tot aan je middel? )

En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat je een bikini kunt dragen met bandjes,dat zal wel snijden in je verse wondjes. Een comfortabele strapless zou denk ik wel kunnen, maar alleen maar om te chillen en te relaxen en dus niet in het water plonsen of topless zonnen.

Then again, ik spreek nu uit eigen ervaring op het moment van schrijven,en dit verschilt voor iedereen en iedereen hestelt op zijn eigen tempo. En ieder chirurg heeft zo zijn eigen adviezen.

Maar persoonlijk denk ik - mits je voorzichtig bent aangezien je toch pas een operatie hebt gehad..- dat je wel na 3,5 week op vakantie kunt gaan.

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, fijn toch nu dat het vast staat. Je zal zien hoe snel dat gaat. Als je straks je vakantiefoto's terug bekijkt, dan heb je goeie before en after periode. Geniet van je laatste vakantie met mindere boobs. Dat mag de pret niet drukken. De eerst volgende vakantie zal de laatste overtreffen. Aftellen met gefeliciteerd met je datum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk de beste keus als je echt ten volle van je vakantie wilt kunnen genieten.

en inderdaad, je hebt dan zeker iets om naar uit te kijken! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha word iedere keer zo vrolijk als ik t forum lees, en als ik eraan denk dat t gaat gebeuren.

Het is indd even wachten maar ik ga naar turkije op vakantie, zul je net zien dat t gaat ontsteken.

En ga dan maar eens uitleggen wat je hebt, en wat je hebt laten doen.

Mijn engels is niet zo goed...

Daarnaast is t maar de vraag hoe de hygienne is in het buitenland.

Dan maar 2 maandjes langer wachten maar als dan wat gebeurd ben ik in 20 minuten bij de dokter.

Zal vast sneller voorbij zijn dan t lijkt. Aangezien ik nu toeleef naar het einde van school, deze maand, mijn vakantie 23 juni t/m 4 juli en dan is t nog maar 3 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.