Ga naar inhoud

twijfel pas maten


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Ik ben Taimar,25 jaar oud en volg dit forum al een tijdje en vind het super! Wat een enorme bron van informatie :20: !!

Na bij een aantal klinieken te zijn langsgeweest kreeg ik een goed gevoel bij dr Koeijers in de contour kliniek te Bussum!

Ik sta ingepland op 22 juni en ben afgelopen vrijdag langsgegaan om nog eens naar de maat te kijken.

Tot mijn grote verrassing vond ik het opeens heel groot.

Zo groot dat ik mij af vroeg wat mij de vorige keer bezielde. :106:

Ik zou graag van een B75 naar een D80/E75 willen gaan nu vroeg ik mij af of bij jullie ook hetzelfde probleem is voorgekomen.

Een twijfel over de maat met het passen waarin het word aangegeven als 1 tot en met de grote 8 en vraag me af wat jullie ervaring hierbij was.

De dokter wilt er bij mij namelijk 410 cc indoen en dat lijkt me harstikke veel....aangezien ik van mezelf een B75 heb.

Verder heb ik er een goed gevoel over aangezien de dokter wel mijn borsten heefd opgemeten.

Maar met het passen kreeg ik het idee dat ik voor een maatje kleiner moest gaan :s..en wil voorkomen dat ik toch voor de wat grotere had moeten gaan.

Hebben jullie enig idee of de pas maten echt vergelijkbaar zijn met hoe het eruit zal zien?

Komt het na de bv juist kleiner uit of groter met dual plane??

groetjes,

ps: ik kan niet wachten tot ik mijn nieuwe boobies heb!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een 80a/75b en krijg 400cc. Bij mij werd gezegt dat ik dan ongeveer op een 80d uit zal komen maar dat dat altijd lastig te zeggen is met protheses omdat het nooit.bij iedereen hetzelfde effect heeft.. uiteindelijk blijft het toch afwachten. Ik ben ook wel een beetje bang dat het heel groot wordt maar aan de andere kant, borsten met protheses tonen kleiner als wat ze qua cupmaat zijn ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een 80a/75b en krijg 400cc. Bij mij werd gezegt dat ik dan ongeveer op een 80d uit zal komen maar dat dat altijd lastig te zeggen is met protheses omdat het nooit.bij iedereen hetzelfde effect heeft.. uiteindelijk blijft het toch afwachten. Ik ben ook wel een beetje bang dat het heel groot wordt maar aan de andere kant, borsten met protheses tonen kleiner als wat ze qua cupmaat zijn ..

Dankjewel voor je reactie.

Wat fijn om dat te weten het komt inderdaad aardig in de buurt aangezien ik ook een b75 heb.. dus ik ben heel benieuwd naar je foto's.

Ik ga sowieso nog even langs voor de zekerheid...

Nog een week jeetje kan me niet voorstellen hoe spannend het voor je zal zijn..

De spanning zit er nu bij mij al helemaal in

ik wens je alvast veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallooo...

ik ben van een 75C met 475cc nu (bijna 3 weken PO ) op een 75E en ik vind het nogal klein ogen hoor.

helaas ging er bij mij niet meer in,maar ik vind het helemaal niet groot. :-/

maar goed, het valt bij iedereen dus heel anders uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.