Ga naar inhoud

Tubulaire/ borsten voor na fotos?


Maaikie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik ben Maaike, 26 jaar en overweeg heeeel sterk om iets aan mijn borsten te laten doen. Als ik de beschrijvingen en foto's zie, denk ik dat ik een vorm van tubulaire borsten heb. Een is daarbij nog een stuk groter. Het beperkt mij echt in mijn doen en laten, ga niet naar saunas, douche niet in bijzijn van anderen, vind het zelfs moeilijk om me bij mijn vriend bloot te geven.

Nu is het zo dat ik wat aan het rondkijken ben maar eigenlijk nergens voor en na fotos van deze correctie kan vinden. Ik wil graag weten of er vaak een ankerlitteken komt, of dat het enige litteken in de plooi valt, zoals bij borstvergrotingen. Heb namelijk geen idee of er een lift moet komen? Als ik dat bij mezelf doe vind ik de vorm goed, maar dat is misschien ook omdat de onderkant bij mij niet veel ronding heeft zeg maar.

Goed, wat ik eigenlijk wil weten is of er vrouwen zijn die hier ook last van hadden, deze operatie ondergaan hebben en hier fotos van willen laten zien. Ter beeldvorming van hoe het kan gaan worden. Ik ben erg benieuwd!

Groetjes,

Maaike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!!

Ik zou eens tussen de galerij kijken, ik weet dat er 3 meiden waren met tubulaire borsten (ben de naam kwijt erg!! :()

Even een paar pagina's terug ongv 1 a 2 jaar geleden hebben zei een bv laten doen.

Wat ik weet is dat er geen ankerlitteken komt (dit is bij een borst verkleining?)

Meestal halen ze wat weefsel weg of plaatsen ze een wat grotere prothese zodat de vorm mooier en ronder word!

Heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Maaikie,

Ik heb dit ook, inclusief redelijk verschil tussen rechts en links. Ik krijg over een tijdje een lift met prothesen. Het litteken zal de vorm van een lollie krijgen (dus om de tepel en naar beneden, richting de borstplooi. Ik krijg dus niet ''het anker'' waar dan ook aan de onderkant in de borstplooi nog een litteken zit. Bij de een kan het dus op te lossen zijn met grotere inhoud van prothesen. Dat raden de PC in mijn geval af. Maak anders eens een afspraak met een PC (of meerdere) en laat je eens voorlichten. Dan kom je meer te weten over jouw persoonlijke situatie. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.