Ga naar inhoud

deuk in rechterborst


Bl0nd

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben nu 6 weken po (prothesewissel en veel kapsel verwijderd) en heb een deuk net iets boven mijn tepel in mijn rechterborst. Herkend iemand dit?? Het is momenteel meer voelbaar dan dat het zichtbaar is maar ik ben erg bang dat het nog erger gaat worden. Als ik mijn schouders zo ver mogelijk naar achter doe wordt het minder zichtbaar.

Ik heb al naar de kliniek gebeld en daar werd gezegd dat ik me geen zorgen hoefde te maken maar ter geruststelling kon ik wel een afspraak maken met mijn pc alleen kan dat pas maandag worden ingepland omdat hij er dan weer is.

Heeft iemand dit ook gehad en zo ja trok het weer weg??

Groetjes,

Bl0nd

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, Bl0nd

Ik heb precies hetzelfde als jij het begon na 2 maanden zichtbaar te worden.

ben er mee heen geweest en ik moet nu masseren gaan en hopen dat het weg trekken gaat.

Ik had ook heel veel kapsel en daar zal het mee te maken hebben zei m'n pc.

heb jij ze ook achter de spier dual plane?

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlindertje!

Bedankt voor je snelle reactie.

Dat van teveel kapsel kan wel kloppen want ik had namelijk baker 4. Maar ja aan de andere kant had ik dat in allebei mijn borsten en de deuk heb ik alleen rechts. Ik ga dan maar ook alvast masseren hopelijk helpt het.

Hoe lang ben je al bezig met masseren en begin je al iets verschil te zien of te voelen??

Ik heb mijn prothesen trouwens op de spier.

Liefs,

Bl0nd

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow,

Ik ben ongeveer 2 weken aan het masseren en had net als jij baker 4 in het ergste soort dus.

Ik heb m'n deuk ook rechts net als jij en ook bovenin m'n borst boven de tepel.

als ik m'n schouders naar achter trek word het minder.

ik voel wel m'n spieren sinds ik masseer meer (LOL) maar verders nog niet echt verbetering.

ik moet pas over een half jaar terug komen en het de tijd geven.

als je in een bepaald licht staat word het ook zichtbaarder en soms niet.

Liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het zo lees hebben we echt precies hetzelfde! Bij mij zie je het idd ook alleen met een bepaalde lichtval. Als het niet erger wordt kan ik er ook wel mee leven maar ja tis toch wel een kleine domper op de feestvreugde zeg maar :-)

Had jij trouwens ook op de plek waar nu de deuk zit voorheen een verdikking door het kapsel?? Dus dat je het daar echt voelde zitten als een soort van bobbeltje zeg maar. Ik krijg een beetje het idee dat hij daar gewoon wat meer heeft weggehaald ofzo.

Liefs,

Bl0nd

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow,

Als ik nu voel heb ik er gewoon een deuk in zitten.

voor die tijd heb ik er niet echt opgelet, was allemaal zo gezwollen.

ik heb ook het idee dat er teveel is weggehaald kapsel en daar weefsel die er dan aan vast zat (teveel) dus.

het enige wat we kunnen is dat opvullen met eigen weefsel.

ik had daar ook een verdikking zitten en veel kapsel aan de rechterborst

alleen de vergoeding daarvan word moeilijk omdat je weefsel dat zo doet.

ik ga het er nog over hebben met m'n pc. ik vind het niet echt een schoonheidsprijs verdienen om dit zo af te leveren.

toch een flinke domper toch............

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Ik was een beetje aan het zoeken en toen kwam ik een topic tegen over iemand die erge rimpeling had, haar pc erkende dit en ging dit oplossen dmv inspuiten van haar eigen vet. Zoiets als dat zou natuurlijk voor ons ook een oplossing kunnen zijn.

Vind dat je idd gelijk hebt dat het geen schoonheidsprijs verdiend om het zo af te leveren. Ben dus heel benieuwd wat mijn pc hierover gaat zeggen en wat volgens hem de reden is van de deuk.

Ik heb verder ook geen andere voorbeelden kunnen vinden van andere mensen die hetzelfde hadden helaas...

Heb je eigenlijk ook echt instructies mee gekregen hoe het te masseren?? Ik weet niet helemaal hoe ik het moet aanpakken moet zoiets gewoon zachtjes gemasseerd worden of juist iets harder??

Fijn weekend!

Liefs,

Bl0nd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallow,

Ik ben ook benieuwd wat jou pc zeggen gaat aankomende maandag.

opvullen zou bij ons het enige zijn wat helpen gaat (je kunt er altijd wat aan doen zei mijn pc.)

Alleen of dat vergoed gaat worden is de vraag.

jij bent nog maar 8 weken po geloof ik dus wacht maar eventjes met masseren tot je bij jou pc bent geweest.

want als je ruwe hebt dan mag je geloof ik niet nu al masseren gaan.

dus eventjes aan denken!

Inderdaad er is niet veel over te lezen alleen veel over rimpeling van inplantaten.

als ik masseer word het geheel zachter.

nou meis een fijn weekend en ik hoop maandag wat te horen hoe het jou is vergaan!

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Blond,

Misschien heb je mijn topic gelezen over de rimpelvorming (zijn dus 'meerdere' deuken) en dat ze dat inderdaad met lichaamseigen vet gaan 'inspuiten'?

Het gaat komende woensdag gebeuren en daarbij gaan ze vet aan de binnenkant van mijn bovenbenen weghalen. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat en zal hier ook foto's van op het forum plaatsen dan hebben hopelijk andere meiden of vrouwen hier ook wat aan als oplossing voor deukjes en rimpels..

Bij mij is het overigens wel iets minder geworden nu na 5 maanden PO dan dat het was bij 6 weken PO (maar nog niet goed genoeg wat mij betreft....)

Succes bij je PC he?!!

Groeten,

Pam A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlindertje,

Ik ben nog niet bij mijn pc geweest heb momenteel voorhoofdsholte ontsteking en ben daar nogal goed ziek van. Heb er vandaag pas antibiotica voor gehad dus hoop snel op te knappen nu. Zodra ik ben geweest laat ik het je meteen weten.

Pam, dat klopt het was jouw topic dat ik gelezen heb! Echt super hoor dat ze er iets aan gaan doen en ook hartstikke goed dat je de foto's gaat plaatsen zodat andere er iets aan hebben. Het gaat vast heel mooi worden.

Krijg je eigenlijk een roesje of iets dergelijks tijdens het inspuiten en het weghalen van het vet??

veel succes woensdag :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlindertje,

Ik ben nog niet bij mijn pc geweest heb momenteel voorhoofdsholte ontsteking en ben daar nogal goed ziek van. Heb er vandaag pas antibiotica voor gehad dus hoop snel op te knappen nu. Zodra ik ben geweest laat ik het je meteen weten.

Pam, dat klopt het was jouw topic dat ik gelezen heb! Echt super hoor dat ze er iets aan gaan doen en ook hartstikke goed dat je de foto's gaat plaatsen zodat andere er iets aan hebben. Het gaat vast heel mooi worden.

Krijg je eigenlijk een roesje of iets dergelijks tijdens het inspuiten en het weghalen van het vet??

veel succes woensdag :71:

Dank je wel Bl0nd! Ik krijg idd wel een roesje en niet een volledige narcose. Daarna moet ik 4 weken een steunbroek dragen vanwege de liposuctie en een 'losse' bh omdat het vet goed moet 'nestelen'. Ben heel erg benieuwd!!

Ben benieuwd wat jouw PC gaat zeggen! Hou je ons op de hoogte??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

hoi hoi allemaal,

hier nog een met deuken, ik ga donderdag weer naar de arts, alleen durf ik er nu niets aan te laten doen omdat ik al in de afgelopen weken 2 keer ben geopereert en durf het niet zo goed aan om weer onder het mes te gaan na al die complicaties. maar goed wil het wel al zwart op wit hebben in het ziekenhuis, helaas heb ik geen vertrouwen meer in de ziekenhuizen,

heb weer het gevoel dat ik ben afgescheept normaal moet je na 3 maanden terug komen om ook nog een nafoto te maken maar bij mij zei die geen bericht goed bericht, ben hier echter niet tevrede mee omdat ik ook nog met zoveel vragen zit over de vorige operaties, ik heb nu toch een afspraak gemaakt en meer of min geeist op een bespreking wilde ze 5 min inplannen maar daar heb ik echt niet genoeg aan, ben heel benieuwd hoe er donderdag gereageert wordt nou afwachten maar..

groetjes sandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi allemaal,

hier nog een met deuken, ik ga donderdag weer naar de arts, alleen durf ik er nu niets aan te laten doen omdat ik al in de afgelopen weken 2 keer ben geopereert en durf het niet zo goed aan om weer onder het mes te gaan na al die complicaties. maar goed wil het wel al zwart op wit hebben in het ziekenhuis, helaas heb ik geen vertrouwen meer in de ziekenhuizen,

heb weer het gevoel dat ik ben afgescheept normaal moet je na 3 maanden terug komen om ook nog een nafoto te maken maar bij mij zei die geen bericht goed bericht, ben hier echter niet tevrede mee omdat ik ook nog met zoveel vragen zit over de vorige operaties, ik heb nu toch een afspraak gemaakt en meer of min geeist op een bespreking wilde ze 5 min inplannen maar daar heb ik echt niet genoeg aan, ben heel benieuwd hoe er donderdag gereageert wordt nou afwachten maar..

groetjes sandy

Hey Sandy,

Wat rot voor je zeg!! Hoe is het nu met je borsten? Die linkerborst was toch behoorlijk gezwollen en blauw in eerste instantie? Is dat wel verholpen en waar zitten je deuken precies? Dat is al wel vrij snel zo na de operatie. Ik ben zelf half mei geopereerd aan mijn 'rimpelvorming/deuken'. Precies 5 maanden na mijn borstlift / vergroting. Tot nu toe heb ik er geen spijt van gehad. Ik heb lipofilling gehad. Niet een heel zware ingreep (lees maar bij mijn verslag hiervan). Ik heb even de zenuwen gehad omdat het teruggeplaatste vet in mijn borsten tot 3 maanden na plaatsing kan 'slinken'. Maar mijn rimpelvorming is zo goed als niet zichtbaar meer. Zo veel verbetering tov een paar maanden geleden (en nu gaat het vet ook niet meer afbreken). Ik moet nog voor de eindcontrole, maar zal binnenkort wat foto's plaatsen zodat ook anderen hier wat aan hebben. Ben dus echt blij hiermee. Ik voel de rimpels aan een kant nog wel wat, maar zichtbaar is het eigenlijk niet meer. Dat is al zoveel beter!!! Heb je recente foto's van jouw borsten?? Succes bij de artsen he?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi, de deuk zit echt in het midden van mijn borst bekant over de hele lengte donderdag gaat ik terug en wil echt alles bespreken ik ben er echt een beetje klaar mee, ik durf nu nog niet echt met mijn borsten bloot te lopen, het enige wat mij een beetje tevreden stelt is dat ik nu weet dat de lek weg is maar dit valt echt vies tegen kan wel huilen van de ellende. ik zet van de week even een foto neer, kan jij misschien ook even een beoordeling geven, en na donderdag zal ik ook wel verslag doen over wat er is besproken maar alvast bedankt voor je reactie wel een gewldige site .

zo kan je elkaar tenminste een beetje steunen

groetjes sandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi, de deuk zit echt in het midden van mijn borst bekant over de hele lengte donderdag gaat ik terug en wil echt alles bespreken ik ben er echt een beetje klaar mee, ik durf nu nog niet echt met mijn borsten bloot te lopen, het enige wat mij een beetje tevreden stelt is dat ik nu weet dat de lek weg is maar dit valt echt vies tegen kan wel huilen van de ellende. ik zet van de week even een foto neer, kan jij misschien ook even een beoordeling geven, en na donderdag zal ik ook wel verslag doen over wat er is besproken maar alvast bedankt voor je reactie wel een gewldige site .

zo kan je elkaar tenminste een beetje steunen

groetjes sandy

Hee Sandy,

En?? Wat zei je PC? Ik heb vandaag nieuwe foto's geplaatst van het opvullen van mijn deuken....

Ik hoop dat je er wat aan gehad hebt afgelopen donderdag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi allemaal, ik ben op dit moment 2 dagen PO dus het is allemaal nog erg kort geleden.

maar nu ging ik gisteren voor het eerst douchen en zag ik dat mijn linkerborst een heel ander litteken heeft dan mijn rechterborst

het lijkt of er links een deuk in zit :(

ik heb er foto's van in mijn album gezet , misschien weet iemand of dit nog weg trekt of dat ik me zorgen moet maken ?

Xxx simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.