Ga naar inhoud

Muis** : 27 april 2012 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hai allemaal,

Na al heel wat topics te hebben gelezen hier op dit forum, ben ik overgehaald om me toch even voor te stellen en om te vragen naar jullie mening.

Ik ben Fleur, 21 jaar oud en na heel lang erover nagedacht te hebben heb ik vorige week eindelijk mijn BV gehad.

Ik vond het heel lastig om de juiste maat te kiezen, en heb op aanraden van Dr. van Tits (heel toepasselijk ;)) een 260 CC, dual plane, anatomisch genomen. Ik had een 65 A cup en zou hiermee uitkomen op een 70 C ongeveer. Ik ben erg klein, 1.60m en weeg 46 kilo.

Nu een week na de operatie heb ik samen met mijn vriend de meetlat en de site van de hunkemoller erbij gepakt om het eens op te meten. Nu kwam ik uit onder 68 en boven 92,5cm, en dat zou betekenen dat ik op een 70 E(!!!!)uit zou komen. Dit lijkt me eigenlijk een beetje sterk. Natuurlijk weet ik dat t nog erg is opgezwollen etc. Wat is jullie mening hierover en wat denken jullie wat 260 cc welke maat het uiteindelijk wordt? Rekening gehouden met lengte, orginele cupmaat, gewicht etc.?

Ook vind ik dat mijn borsten nog erg uit elkaar staan, gaan ze met de tijd steeds meer naar elkaar toe? Ik hoop dat echt, want vind t een beetje gek zo.

Voor de rest vind ik het super mooi ;) en ben ik erg tevreden over de grootte, ik hoop alleen dat ze niet veel kleiner worden, ik raak aan de grootte gewend.. In het begin dacht ik echt van mmm wat groot , maar nu toch wel erg mooi.

Tijdens de eerste dagen heb ik onwijs veel pijn gehad, slecht geslapen, moeite met omhoog komen en erg veel pijn aan de zijkant. Nu gaat het sinds 4 dagen eigenlijk erg goed en kan ik zelf uit bed komen en ben ik eigenlijk best actief. Weet dat het niet mag, maar wil al veeel te veel doen en lekker rommelen. Thuis zitten is niets voor mij.

Sinds 2 dagen heb ik een raar gevoel in mn tepels, in het begin waren ze gevoelloos, maar nu een beetje te gevoelig. Ook heb ik steken in mn borst en doet mn rechterborst het meeste pijn.

Voor de rest kan ik nog wel uren door typen over hoe alles is gegaan, maar dan heb ik minder kans op dat jullie meiden het lezen en ben juist zo benieuwd naar jullie mening.

Oh, en voor de gene die nog in het begin stadium zitten of ze een BV willen, Dr. van Tits, velthuiskliniek is echt een aanrader.

:119::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid als eerste; Gefeliciteerdd!

bij de ene zorgt 260 cc voor een B, bij ne ander voor een E. Daar valt echt niets over te zeggen.

Met protheses heb je sneller een gotere cupmaat dan met natuurlijke borsten.

Sowieso verandert je vorm nog, is er nog zwelling en moet de boel nog dalen. Maar veel kleiner worden ze niet meer hoor, enkel mooier. Je bent nog maar 1 week po meid het moet allemaal nog vorm krijgen!

Is de prothese voorm, achter of dual plane geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie :)!!

Jaaa.. ik weet dat t per persoon zo verschilt, zit natuurlijk ook verschil in tussen gewicht en je omvang etc.

Protheses zijn dual plane geplaatst.

Ja ik kan ook niet wachten totdat het wat in zakt, want je krijgt ze met geen mogelijkheid bij elkaar. Toch word je ongeduldig, dan moet t gelijk perfect zijn.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik heb met 310 ook een E gekregen (meeste bh's koop ik bij honkemoller, maar heb ook andere merken)

maar, het ziet er niet uit als een E, eerder een D en misschien in sommige kleding en met sportbh lijkt het maar een C.

door de implantaten heb je gewoon eerder een grotere cup nodig dan dat je borsten er in werkelijkheid uitzien.

een vrouw die van nature een E heeft, die heeft echt wel grotere borsten dan een dame die de E heeft verkregen via de PC.

als mensen vragen wat mijn cupmaat is dan zie ik ook vaak ongeloof, omdat het kleiner lijkt....

ik ben ook weleens aan mezelf gaan twijffelen en dacht best in een D te passen, maar dan bulkt het eruit en zit bovendien niet lekker....

in iedergeval GEFELICITEERD MET JE BOOBS!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand misschien hetzelfde als ik? Anatomische protheses, dual plane geplaatst, 260 CC en had ook 65/70 A en welke cupmaat heb je nu?

Hebben meerderen dat de borsten in het begin nog ver uit elkaar staan en dat dat met de tijd minder wordt? Ik ben nu 9 dagen PO en merk wel dat t steeds mooier wordt, maar hopelijk gaat t iets meer naar elkaar toe.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het gaat super! Kan voor mijn gevoel alles weer en heb eigenlijk alleen nog maar extreem gevoelige tepels.. Heeft iemand hier ook last van en is er iets tegen te doen? Kan ik bijvoorbeeld een cremetje opsmeren wat het iets minder gevoelig maakt?

Het gevoel te hebben dat ik alles weer kan, daar moet ik wel een beetje mee oppassen. Ik ben van nature een bezig persoon en kan niet zo lang stilzitten

Ik kan niet wachten om mijn eerste nieuw gekochte bh aan te doen. Volgende week zaterdag ga ik naar een festival, hopelijk kan ik het volhouden om de hele dag mn bh aan te hebben. Ik ben alleen nog erg ongeduldig, ze worden wel steeds zachter maar t kan echt nog lang niet wat dichter bij elkaar worden geduwd.. Jammer!! zou zo fijn zijn om een push up bh aan te kunnen.

En heeeeeel soms, had ik het groter gewild. Anderen vertellen mij dat dat echt zoo een onzin is, ze vinden het al groot (bh 70E) en erg mooi bij mn lichaam passen. Ben erg klein en weeg 47 kilo, dus groter had ook echt niet mooi geweest. Dat moet ik mezelf maar vaak genoeg vertellen, maar je went zo snel aan grotere borsten!

Ik hoop alleen heel erg dat ze niet kleiner worden... ben nu bijna 3 weken PO.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag een gewone bh toch pas aan na 6 weken?? Of zegt de Velthuiskliniek dat dat na 4 weken mag?

Bij mij beginnen ze trouwens nu pas (8 weken po) echt een heel stuk zachter te worden, vooral aan de binnen en bovenkant. Buiten en onderkant blijft nog wat stugger.

Een push-up bh mag het eerste jaar nog niet, heb ik gelezen!! Voorzichtig daarmee en anders even aan je eigen chirurg vragen, omdat iedere chirurg zijn eigen visie heeft op wat hij/zij belangrijk vindt!

groetjes BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee klopt.. Ik moet 4 weken dag en nacht mijn bh aanhouden en dan 2 weken alleen overdag, zoveel mogelijk. Ik denk alleen ook dat ik m zelf langer aan wil houden, voelt zo veilig ;)

En inderdaad.. dat heb ik ook gehoord van push up bh's. Moet maar kijken hoe m'n borsten zich gaan vormen etc. Dan voel ik zelf wel wanneer het kan.

Wil t alleen zo graag haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.