Ga naar inhoud

Padded Sport BH Hema


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Even een vraagje aan jullie.

Ik wil graag weten vanaf wanneer het verstandig is om de padded sport bh van de hema te gaan dragen.

Ik ben nu 3,5 weken po en ik wil graag wat strakkere shirtjes aan en met die harnas dat ik draag van Triumph gaat dat echt niet.

Ik heb afgelopen de padded sport bh bij de hema gehaald en vind deze super mooi zitten alleen ik voel wel dat deze niet zo stevig is als een heavy sport bh. Dus heb ik nog even gewacht.

Misschien kan ik het gewoon af en toe afwisselen? Overdag soms de padded en dan snachts weer de heavy sports.

Heeft iemand ook deze bh gedragen kort na de borstoperatie?

En nog een vraag. Mijn pc zei dat ik de eerste 4 weken de sport bh dag en nacht moest dragen en dan nog 2 weken erna alleen overdag. 6 weken in totaal dus.

Dat zou betekenen dat ik volgende week al bloot mag slapen s'avonds, dat lijkt me super eng gevoel. Alsof ze eraf vallen ofzo, haha.

Wie heeft dat meteen na 4 weken gedaan?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hoi,

die bh van de Hema ken ik niet.

Ikzelf moest van mijn pc 6 weken, dacht en nacht mijn kliniekbeha dragen met die extra band. Na 6 weken was ik wel blij dat die band af mocht, en heb een sportbeha van Shock Absorber, high level gekocht. Die heb ik de eerste maand gedragen, aangezien ik een beugel-beha nog niet prettig vond.

Die kliniekbeha heb ik na die 6 weken nog ruim 2 maanden s'nachts gedragen, voelde vertrouwd.

Als jij je nog niet prettig vind s'nachts zonder je BH, dan laat je hem toch lekker aan. Gewoon doen wat jij fijn vind. Op een gegeven moment is het genoeg geweest, dat merk je zelf.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis ik heb de padded sport bh ook in mijn handen gehad..maar naar mijn idee was deze echt niet stevig genoeg..

Ik heb ook de sportbeha van Shock Absorber, high level gekocht.Deze zit perfect en is ook niet foei lelijk..

Ik draag gewoon truitjes dat je een stukje van de bh ziet en staat echt niet slecht.

Boobs worden wel flink plat gedrukt maar dat bied wel voldoende stevigheid.

Ook ik heb het advies van 6wk dag en nacht de sport bh aan gekregen.

En idd als je je er nog niet prettig bij voelt om hem s'nachts uit te laten gewoon aanlaten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden!

Thanx voor jullie antwoorden.

Ja ik denk ook dat ik nog even wacht met uit doen snachts, af en toe merk ik ook dat ik in mn slaap op mijn zij rol. Dan schrik ik meteen op omdat ik het idee heb dat ik ze misschien uit hun plek druk, haha.

Ik lees toch wel hier en daar dat andere vrouwen die padded bh dragen.... tja beter het zekere voor het onzekere deze weken. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds het begin heel vaak die padded beha van de Hema gedragen, afgewisseld met een andere, iets stevigere.

Ik vind dat een hele gemakkelijke beha en draag hem nu nog steeds om te gaan sporten.

Ik heb zeker 6 weken met beha geslapen. Vond het een veiliger gevoel geven... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Ik mocht na 4 weken ook zonder bh slapen! Maar, ik ben nu 6 weken en 2 dagen en heb dat ding nog gewoon lekker veilig aan hoor 's nachts. Zonder voelt echt niet prettig! Ook op mijn zij slapen gaat nog van geen kant... Na een uur word ik wakker, en dan doet het zeer...

Over die sportbh.... ik heb hem niet, dus geen idee. Ik droeg na 4 weken overdag de triumph tri-action workout en 's nachts de kliniekbh.....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.