Ga naar inhoud

Consult staat vast! Nu maar even voorstellen...


SasXx.

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Na zo'n twee jaar alle voor- en nadelen te hebben overwogen heb ik een afspraak gemaakt bij twee verschillende klinieken.

5 juni bij de Wellness kliniek, Dr. Visser en 11 juni bij de Beaucare kliniek, Dr. Vrambout

Ik heb voor deze klinieken gekozen vanwege zowel de prijs, want laten we eerlijk zijn, het is natuurlijk een grote uitgave... En omdat ik me erg kan vinden in de verhalen die ik lees van andere dames over Dr. Visser.

Ik kan niet echt veel terugvinden over de Beaucare kliniek, maar op de een of andere manier geeft o.a. de site me een erg professionele en vertrouwde indruk. Reactie's van dames die in deze kliniek, of door Dr. Visser zijn geholpen zijn dus van harte welkom!

Ik ben 23 jaar en heb op dit moment een gemiddelde B cup. Ik hoop nadat ik geholpen ben uit te komen op een D, omdat ik denk dat dit het geheel plaatje een stuk beter af zal maken om het zo maar te zeggen :38:

Ben in ieder geval superblij met dit forum en hoop dat ik nog wat wijzer kan worden van ieders ervaring hier!

Kan niet wachten tot deze maand voorbij is...

Xx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo !

Welkom hier!

Ik zelf ben in Beaucare geholpen maar enkel en alleen omdat dr.Plovier hier werkzaam was!

Nu zou ik er noooooit meer heen gaan!

Maar goed neem eens een kijke bij allebei :) wellicht ben je dan een stuk wijzer!

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mii18,

Bedankt voor je reactie!

Ik kan dus echt niets vinden over de chirurgen die nu werken bij Beaucare...

M'n voorkeur gaat eigenlijk ook uit naar Dr. Visser. Ik denk alleen dat het, omdat ik zelfs nog nooit een kliniek van binnen gezien heb, verstandig is om een ook bij andere klinieken te kijken.

Maar heb jij gehoord van minder goede verhalen sinds plovier daar niet meer werkt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn soms gewoon dagen lang telefonisch en oer mail niet te bereiken en de ene x wordt er gezegt dat bijvoorbeeld de vestiging in NL er niet Meer is en toen ik er laatst over mailserver werd er inenten gezegd dat daar gewoon een afspraak kon plaatst vinden.

Al die twijfelachtigheid heeft mij ertoe gezet geen consult bij hen te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat begrijp ik inderdaad...

Ik heb ze nu 2 maal gebeld en wel goed geholpen maar dit soort verhalen maken me toch ook wat huiverig....

Gelukkig heb ik mijn afspraak bij Wellness eerder staan!

Mocht dat heel goed bevallen dan hoef ik al niet meer verder te zoeken... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.