Ga naar inhoud

esther23 : 27 april 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik zal even wat over mij zelf vertellen ik heb een ongeveer 10 jaar geleden een borstverkleining gehad ,dit is gedaan inverband met nek/schouder klachten.Maar door een maagverkleining ben ik 45 kilo afgevallen en heb een lege 75B cup overgehouden,die erg lelijk is en zo slap dat mij borsten bij bukken regel matig uit de bh rollen.

Ben opzoek gegaan wat er aan gedaan kon worden heb 3 gespreken gehad in 3 verschillende ziekenhuis/klinieken.

Ik heb ook 3 verschillenden antwoorden gekregen bij de eerste werd aan bevolen druppelvormige protesse bij nummer 2 ronde protesse en waar ik uit eindelijk geholpen ben zei dat mij huid zo dun was dat de protesse boven de spier echt lelijk zou worden (zichtbaar) en onder de spier vrij snel een hangende borst zou zijn.Advies halve lift (tepel was niet nodig) en dan de zelfde cup maat houden of met protesse erbij.Ik heb voor het eerste gekozen,met oog op mij nekklachten.

Ik heb het in wellness kliniek gedaan in Belgie dokter Damen .

Het is onder een slaapverdoving gedaan wat ik niet echt fijn vond heb best veel gevoelt wat ook behoorlijk pijnlijk was,ze hebben wel extra bij gespoten ,maar heeft niet weggenomen dat ik geen pijn meer voelde.Heb dit ook gezegt,vroegen toen of ik el eens slaappillen gebruikte en dat is zo ,dan hoorde ze deze klacht wel meer TIP geef aan als je dus slaappillen zo nu en dan gebruikt.

Kan verder nog niet zeggen hoe het eruit ziet verband zit erom,de pijn valt heel erg mee ,moet zeggen vrijda geholpen en nu zondag voel ik niks meer ,als ik geen gekke dingen doe.

Verdere verslag schrijf ik wel als het verband eraf is .denk niet dat het lukt om het 10 a14 dagen te laten zitten zakt nu al af.

Ga maar opzoek naar een goede sport Bh Tip waar te koop hoor ik graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther

Je hebt nu dus een halve lift gekregen als ik het goed begrijp, zónder prothesen?

Ik hoop dat het resultaat is geworden zoals je in je hoofd had zitten.....maar dat kun je pas zien als al het verband eraf is natuurlijk

;)

Wat vreselijk vervelend dat je tijdens de operatie dingen voelt!! Ik heb het al veeeel vaker gelezen bij diezelfde kliniek/chirurg.

Ik weet niet of het erbij hoort of normaal is, maar persoonlijk zou ik dat niet op prijs stellen, bah! Vind ook dat ze vantevoren aan

de patiente de vraag moeten stellen over eventueel slaappil gebruik, dan kunnen zijzelf de dosering ook vooraf aanpassen lijkt me, als ze weten dat

mensen minder effectief reageren op hun slaapsedatie. Het is nou niet bepaald een ervaring die je prettig bijblijft.

In ieder geval, gefelciteerd met je 'nieuwe' boobs, en hopenlijk een goed en bevredigend resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Esther,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! Ik herken het helemaal dat je borsten uit de bh vallen, haha, dat was ook 1 van de grootste redenen dat ik een lift wilde.

Ik had ook graag een lift gewild zonder protheses, maar de pc raadde dit af. omdat er dan niks meer over zou blijven. Dat vond ik jammer, nu na de operatie zijn ze veel te groot geworden, met de kleinste prothese erin wat mogelijk is.

Maar ja, eruit halen is ook geen optie omdat volgens de pc echt geen borsten meer over hou.

Ik ben ook wakker geweest tijdens de slaapverdoving en ik doe het ook nooit meer!! Ik heb ook bijna alles gevoeld en idd hebben ze bij mij ook verdoving bijgegeven maar dat deed helaas ook niks. Ik gebruik overigens geen slaappillen.

Nou je hebt het lekker achter de rug, en kun je binnen kort genieten van je nieuwe borsten.

Gr Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.