Ga naar inhoud

Waar en hoe PC


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op t forum, maar lees al een jaartje af en toe wat mee.

Ik wil al jaren heel graag een borstvergroting, maar heb het jaren uitgesteld omdat eigenlijk niemand in mijn omgeving mij begrijpt.

Ik voel me ontzettend onvrouwelijk en vind mijn lichaam totaal niet in verhouding. Ik heb vrij brede heupen en een smal bovenlijf met een kleine B cup. Ik vind het verschrikkelijk en voel me er zo ongelukkig door.

Nu ben ik zo ver dat ik het eindelijk wil laten doen maar door de bomen zie ik het bos niet meer!

Ik vind het een hele moeilijke beslissing om te maken waar ik heen zou willen, vooral omdat er zoveel is.

Nu zou ik het heel prettig vinden om van jullie een en ander qua ervaringen te horen op het gebied van PC.

Aan de ene kant wil ik het namelijk graag in Belgie laten doen, maar vind dat toch een beetje eng. Heeft iemand van jullie er ervaring mee?

Ik zit te denken aan ronde protheses onder de spier geplaatst, zodat je niet zo'n 'ballerig' effect krijgt.

Ik hoop dat jullie me een beetje op weg willen en kunnen helpen, ik ben heel benieuwd.

Ik kan niet wachten om eindelijk borsten te hebben!

Groetjes, Laa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Laa ! Welkom hier

Dus jij bent uit Nederland als ik het goed begrijp?

Wel ik heb ook nog niet echt ervaring met dit alles, ik had normaalgezien een afspraak op 23 april, maar heb het even uitgesteld door privé probleempjes, maar ook omdat ik echt eerst zou willen afvallen, want mijn buik is een echte ramp .Zou die tegelijk ook willen aanpakken.

Maar ik wil je alvast feliciteren dat je eindelijk ook de stap wil zetten, ik denk dat jouw leven er ook door zal veranderen in goede zin.

Je wil het ook natuurlijk houden, proportioneel met jouw lichaam, zo dacht ik er in het begin ook over, ondertussen sprak de pc me over 500 cc dual plane , schrik niet te fel, dat is ook omdat ik dus geen barbielichaam (meer) heb en ben klein hahaha :105: !!

Schrijf jij wat meer over jou of ben je er nog niet klaar voor?

Groetjes alvast!

Kristin2301

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.