Ga naar inhoud

Cootje: 25 juni 2012 : Prof. dr. Van der Lei: Heerenveen


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb 22 jaar geleden toen ik 19 jaar was een bv gedaan in het MCL in Leeuwarden. Ik ben heel blij dat ik dit gedaan heb want ik had helemaal geen borstontwikkeling en voelde me daar erg ongelukkig onder. Ik heb de operatie destijds ook volledig vergoed gekregen van mijn ziekenfonds verzekering. Ik heb de protheses alleen nu al zolang en mijn linkerprothese zit wat hoger en daar heb ik ook wel eens wat pijnklachten aan. Dit is ook altijd wel wat de mindere kant geweest, maar ondanks dat ben ik altijd heel blij geweest met mijn kleine B cup. Mijn zus heeft een kleine A cup en vertelde mij een tijdje geleden dat ze overwoog om een vergroting te laten doen. Dit zette mij ook aan het denken over mijn eigen protheses en daarom heb ik besloten om nu de prothesewissel te laten doen.

Ik word geopereerd door Prof. dr. Van der Lei in Heerenveen. Ik ben met mijn zus ook eerder nog in de Vethuishuiskliniek geweest bij dr. Moojen voor een consult. Ik heb een afspraak gemaakt voor de operatie op maandag 25 juni en omdat mijn borsten wel wat klein voor mijn lichaamsbouw waren krijgen ik nu ook grotere protheses (415 cc)

Mijn zus durft het nog niet aan, zij gaat eerst nog voor een consult naar dr. Kappel in Zwolle voor Hydrogel protheses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cootje,

welkom op het forum.

Dus je gaat nu voor een wissel....spannend weer. Hoe is het jou de eerste keer bevallen....? Hoeveel cc heb je bij je eerste operatie gekregen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn huidige protheses zijn waarschijnlijk zo'n 200 cc, maar dat is een schatting. Ik moet eerlijk toegeven dat ik als jong meisje dat toen niet gevraagd heb. Borstvergrotingen waren toen ook nog helemaal niet zoveel in de publiciteit als nu en ik wilde gewoon graag een cup die bij mijn lichaam paste. Dokter van der Lei heeft gekeken en schatte dat ik nu zo'n 200 cc moest hebben.

Er is nooit iets misgegaan met mijn protheses, maar op mijn linkerborst heb ik wel een plek waar ik wat minder gevoel op mijn huid heb en ik heb af en toe een zeurend gevoel in die borst. Ik heb deze ook wel eens laten controleren d.m.v. een echo en mammagrafie, maar is niets gevonden. Mijn rechterborst heb ik eigenlijk nooit klachten, maar dokter Van der Lei zei dat deze wel heel zacht aanvoelde en dat dit evt. kon wijzen op een lekkage en dat ik dit kon laten onderzoeken. Maar ik heb al besloten om te wisselen dus dit hoeft niet meer, want daar komen ze tijdens de operatie dan wel achter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cootje

Wat goed om eens te lezen dat iemand 22 jaar geleden bv heeft laten doen en nooit problemen heeft gehad

Ik word 23 juli geopereerd bij prof van der Leij.

Ook bij ik bij het ACCZ geweest maar ik persoonlijk had daar geen goed gevoel bij en in Heerenveen wel.

Ik ben benieuwd hoe jou de operatie gaat bevallen............ik begin het soms ineens heel spannend te vinden.

Groeten van Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Goldygoldlocks

22 jaar! Wow... Dat is niet verkeerd! Ben benieuwd hoe jou protheses eruit zien!

Nog 3 weken.. Zenuwachtig inmiddels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey cootje,

proficiat met je nieuwe boobs.

Hoe gaat het met je?

En hoeveel cc is het nu geworden?

Nou meid, rustig aan, we lezen je verslagje wel als jij er klaar voor bent.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.