Ga naar inhoud

moonboon002 : 20 april 2012 : Dr Bronkaers : AZ St Josef te Turnhout


Aanbevolen berichten

Goedemiddag lieve meiden,

Gister 20 april, was mijn grote B-day! na 23 kilo te zijn afgevallen, van 80 kilo naar 57 hing het er

allemaal maar slapjes en triestig bij, en besloot een bv te nemen, om voor mezelf

ook een soort van nieuwe start te maken,

2e kerstdag 2011 had ik mijn eerste consult gehad bij dokter Marc Bronkaers, in het.

az sintjosef turnhout; voelde mezelf erg op me gemak, en kreeg veel informatie, gewoon goed!

Ik en mijn vriend die er ook bij was, hadden meteen de vraag, met welk merk

implantaten ze werkte ivm, de pip, you know what i mean! Hij vertelde ons nooit met dit merk

samengewerkt te hebben, en uitsluitend werkte met de beste implantaten uit amerika

genaamd Mcghann! Dat klonk super in de oren, want had hier veel positiefs over gelezen.

Alles was goed; hij zou mcghann implantaten gebruiken, en ging proberen er een D

in te krijgen, en anders zou het een volle C cup worden, getekent, voor de datum 20 apr

gisterochtend 08.00 moest ik me nuchter meldde aan de balie, toen naar me kamer gewezen,

Waar ik rond 12 uur werd opgehaald met me bed, waar ik toen in een soort wachtruimte

werd geparkeerd, hier werd tevens een infuus aangelegt en werden me borsten getekendd

en gefotografeerd, na ongeveer een uurtje verder was het mijn beurt, pfff wat was ik nerveus!

Ik werd onder narcose gebracht, en werd wakker in de uitslaapzaal met een verwarmd dekentje,

Dat was heerlijk wakker worden met tieten :D beetje duf nog, maar probeerde zo wakker

als mogelijk te doen, zodat ik snel terug naar me kamer mocht, en dat gebeurde dus;)

Terug op me kamer kon ik een aantal uurtjes op de dokter ter controle wachtte,

Uur of 18.00 was het geworden, boterhammetje gegeten want had honger als een paard;)

Nog wat brieven etc mee gekregen en nieuwe afspraak gemaakt, en snel naar buiten

want de behoefte voor de sigaret was groot! Hihi

eenmaal krampzalig thuis aangekomen, ging mijn vriend de brieven doorlezen,

Om te kijken hoeveel cc er nou zou zijn geplaatst, komen we erachter dat mijn pc

helemaal geen McGhann heeft geplaatst, maar Sebbin...........?!?!

Dat was niet afgesproken! en heb betaald voor mcghann implantaten!

Snap er niets van, maar as maandag moet ik terug voor de drains te verwijderen,

En ga ik informeren, vind het niet echt kloppen.

voor de rest is alles wel super gegaan, ben zeer tevreden, al zie ik ze nu alleen nog

maar met verband;)

Hopen op een snelle revalidatie, en ben er ook achter gekomen dat ik een van de

gelukkige ben, waar me tepelgevoel nog optimaal is meteen na de operatie, yeah!

Zo ben me verhaal even kwijt! Nu even lekker verder rusten! En genieten

Van het uitzicht;)

Liefs, x moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon!

Mooi dat je het erop heb zitten,

Alleen zou ik ook aardig kwaad geworden zijn als niet de afgesproken protheses zijn geplaatst!

Daarbij zou ik geld terug eisen Mcghane oftwel Natrelle hoe het tegenwoordig heet zijn volgens mij qua prijs

meer dan sebbin implantaten.

Daarbij hoort een arts niet zonder overleg zomaar een andere merk protheses te plaatsen.

Ook heb je bij sebbin implantaten maar 10 jaar garantie en bij Natrelle(mcghane) levenslang!

Ik zou hier zeker werk van maken en dit niet zomaar voorbij laten gaan hoe blij je nu ook bent met je nieuwe boobs!

heel veel sterkte met je herstel!

liefs Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjee Moon, dat is ook wat. Erg vreemd hoor. Zou ook een verklaring willen hebben voor dit feit en het waarom. Nou meid, herstel goed en houd ons op de hoogte maandag. groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja me vriend is vooral erg boos! Ik natuurlijk ook,

En dit was eigenlijk nog niet alles, hadde bij het consult

355 cc afgesproken, en er is 390 cc ingegaan, niet dat ik

het erg vind hoor, ben zeer tevreden over de maat,

Maar het is gewoon een principe kwestie! Je kan niet zomaar

af gaan wijken van hetgeen wat afgesproken is..

en heb even verdere research gedaan naar het merk,

En opzich heeft me dat ook wel een iets rust gevender

gevoel gegeven, maar toch! Het klopt gewoon niet,

En ga er zeker maandag over kletsen, en houdt jullie

op de hoogte, herstel verloopt met veel pijnstillers naar

mijn idee prima! Bedankt voor jullie intresse!

Liefs x moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

ja zeker vreemd dat hij afwijkt van de cc's en het merk.

Ik zou zeker een deel van het geld terug vragen aangezien je voor duurdere protheses heb betaald.

ik ben benieuwd wat de arts zegt!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

en hoe is het gesprek met je chirurg verlopen maandag?

Wat had hij voor verklaring voor dit feit?

En hoe verloopt je herstel nu? Ben benieuwd hoe het gegaan is met de drains eruit halen..(dat was bij mij een ramp namelijk) :74:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.