Ga naar inhoud

CT scan en protheses


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik moet vanavond naar het ziekenhuis om een scan te laten nemen van mijn sinussen. Nu vraag ik me eigenlijk af of je moet aangeven dat je protheses hebt of niet. En zijn die dan ook te zien op de foto's? Ik ken namelijk die arts en is nogal ouderwets op dat gebied... MAW gaat die adhv een foto van mn sinussen mijn protheses kunnen zien?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ooit een rontgenfoto van mijn bovenlijf laten maken voor iets anders maar daar waren ze in ieder geval overduidelijk op te zien! Leken wel 2 onderzetters!

En 3 jaar terug een MRI, die was wel voor de borst en daar waren ze dan uiteraard ook te zien.

Logischerwijs denk ik dus dat ze op de CT ook wel aanwezig zullen zijn, maar het ligt er natuurlijk maar net aan hoever je op de foto moet!

Laat hem lekker ouderwets zijn, je zal de eerste niet zijn hoor.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna Jolly ;)

Ze zitten idd in je gezicht en het zijn de bijholtes van je neus, op je slapen, je voorhoofd, je jukbeen en naast je ogen zitten ze.

En nee.... daar zien ze niet je prothesen op :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.