Jump to content

CT scan en protheses

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik moet vanavond naar het ziekenhuis om een scan te laten nemen van mijn sinussen. Nu vraag ik me eigenlijk af of je moet aangeven dat je protheses hebt of niet. En zijn die dan ook te zien op de foto's? Ik ken namelijk die arts en is nogal ouderwets op dat gebied... MAW gaat die adhv een foto van mn sinussen mijn protheses kunnen zien?

Groetjes

Hoi,

Ik heb ooit een rontgenfoto van mijn bovenlijf laten maken voor iets anders maar daar waren ze in ieder geval overduidelijk op te zien! Leken wel 2 onderzetters!

En 3 jaar terug een MRI, die was wel voor de borst en daar waren ze dan uiteraard ook te zien.

Logischerwijs denk ik dus dat ze op de CT ook wel aanwezig zullen zijn, maar het ligt er natuurlijk maar net aan hoever je op de foto moet!

Laat hem lekker ouderwets zijn, je zal de eerste niet zijn hoor.

Succes.

Bijna Jolly ;)

Ze zitten idd in je gezicht en het zijn de bijholtes van je neus, op je slapen, je voorhoofd, je jukbeen en naast je ogen zitten ze.

En nee.... daar zien ze niet je prothesen op :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.