Twijfelaartje Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Hallo iedereen,Ik moet vanavond naar het ziekenhuis om een scan te laten nemen van mijn sinussen. Nu vraag ik me eigenlijk af of je moet aangeven dat je protheses hebt of niet. En zijn die dan ook te zien op de foto's? Ik ken namelijk die arts en is nogal ouderwets op dat gebied... MAW gaat die adhv een foto van mn sinussen mijn protheses kunnen zien?Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pebbeltje Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Hoi, Ik heb ooit een rontgenfoto van mijn bovenlijf laten maken voor iets anders maar daar waren ze in ieder geval overduidelijk op te zien! Leken wel 2 onderzetters!En 3 jaar terug een MRI, die was wel voor de borst en daar waren ze dan uiteraard ook te zien. Logischerwijs denk ik dus dat ze op de CT ook wel aanwezig zullen zijn, maar het ligt er natuurlijk maar net aan hoever je op de foto moet!Laat hem lekker ouderwets zijn, je zal de eerste niet zijn hoor.Succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 misschien dom, maar wat is sinussen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolly Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 zit een sinus niet in je neus??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Bijna Jolly Ze zitten idd in je gezicht en het zijn de bijholtes van je neus, op je slapen, je voorhoofd, je jukbeen en naast je ogen zitten ze. En nee.... daar zien ze niet je prothesen op Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 haha thn x! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.