Ga naar inhoud

Valenta : 6 juni 2012 : Dr. Posma : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi leden,

Ik ben al een geruime tijd aan het lezen op het forum, en dacht jeetje wat onbeschoft, je moet jezelf natuurlijk wel voorstellen.

Ik ben Natasja en ik ben 24 jaar, en ik ben al enige tijd aan het overwegen om mijn borsten te laten vergroten.

Vorige maand ben ik op consult geweest bij Bergman Clinic in Den Haag met de heer Dr. Posma wat mij goed is bevallen.

Ik heb de heer Posma verteld wat mijn wensen waren en uiteraard gevraagd of het ook mooi en natuurlijk is.

Op dit moment heb ik A75, en hij heeft mij 280cc geadviseerd, is er iemand die weet welke cupmaat dit zal worden of kan je dat pas na de operatie bepalen?

6 juni staat mijn operatie gepland. Ik moet ook heel eerlijk bekennen dat ik wel heel erg bang ben hoor.

In ieder geval zal ik jullie op de hoogte houden van de voortgang want ik vind het fijn om met mensen te praten die hetzelfde hebben meegemaakt/ of mee gaan maken.

Heel veel liefs Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Ik zelf kan je geen idee geven over je maat, maar weet wel dat het bij iedereen anders uitvalt. Ligt er ook aan of je ze op de spier krijgt of eronder. Er zijn vast wel meiden die je een idee kunnen geven. Ikzelf heb 350 dual plane gekregen.

En bang, tuurlijk..dat zijn de meesten wel. Het is ook mega-spannend allemaal, maar je bent straks ontzettend blij en trots. Trust me...Het is alle pijn waard geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hééj!!

Proficiat met je datum !!

Ik ben 10 mei aan de beurt .. Spannend hé ?!

Ik vertrek van een 85B ongeveer (want die maat verschilt eigenlijk altijd),

en ik krijg 240cc en 260cc op de spier.. dit zou normaalgezien er uit gaan zien als een mooie C..

Maar zoals ik hier overal lees, verschilt dit van persoon tot persoon, dus het blijft spannend afwachten wat het zal worden :)

Veel succes met aftellen !! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen het aantal CC's en de cupmaat waar je van vertrekt, maar ook vooor een groot deel je postuur bepalen mee welke cupmaat je krijgt, dus dat is voor iedereen verschillend. Maar ik gok op een mooie volle C/ kleinde D voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor de reacties.

@ Sendia :Ik ben 1.72 en weeg 62 kilo en van onder best fors en van boven smal (ja het vet slaat op buik/billen haha), eigenlijk kan je het zo stellen dat ik een zandloper figuur heb.

@ Lieze, 10 mei is al snel, ja het is zeker spannend :) En ik wacht met spanning op jouw ervaring van de grote dag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.