Pebbeltje Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Hoi allemaal, Ik zoek me al een paar dagen suf, maar kan het niet op een handige manier vinden, vandaar dit verzoekje:Kunnen de dames met anatomische protheses die ook fotos hebben mij een vriendverzoek sturen zodat ik even kan kijken?Of als er een handige manier is om de galerij te filteren hoor ik dat ook graag!Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
smile2008 Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 hey , ik heb anatomische (en ben er wel blij mee), maar moet eens uitdokteren hoe ik ze in de galerij plaats :-))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wendy35 Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Ik heb ook anatomische dual plane 385cc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inkie75 Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Ben jij dan al ergens geweest, en waar dan? En heb je nog borstweefsel van jezelf? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baileysker Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Ik heb ook anatomische, achter de spier geplaatst, 300cc.Zie foto's in mijn album, heb je alvast toegevoegd.Ik ben momenteel reeds 3 maanden po.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pebbeltje Posted April 16, 2012 Author Share Posted April 16, 2012 Bedankt voor de reacties dames! Ik ga zo eens even in jullie albums snuffelen!@ Inkie: ja, ik ben 14 jaar geleden geopereerd in het Albert Schweitzer ziekenhuis, daar heb ik Eurosilicone 280/325 achter de spier gekregen. Deze zijn lek en kapselcontractie, dus 1 mei krijg ik een wissel en ga ik naar Natrelle anatomisch 370cc ook onder de spier.Ik heb de voor en na foto van de eerste bv in de galerij staan. Had zelf wel wat weefsel maar niet noemenswaardig zeg maar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sendai Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Ik heb anatomische van Natrelle 350 cc achter de spier. Ben een jaar PO, probeer straks even nieuwe foto's te plaatsen maar de andere zou je normaal gezien in mijn album moeten kunnen zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.