Ga naar inhoud

Hoelang na de BV voor ik de soepelheid in mijn borsten terugkrijg?


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben nu 11 dagen PO en ben heel tevreden met het resultaat. Het begint er als maar mooier uit te zien en de pijn is zo goed als verdwenen nu. Alleen zijn mijn borsten wel nog redelijk hard en echt niet flexibel. Ze voelen dus echt nog niet natuurlijk aan. In jullie ervaring, hoelang duurt het ongeveer om het natuurlijke gevoel terug te krijgen?

groetjes!!

xxx

Ine

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze worden nu nog steeds soepeler en ik ben 8 maanden po!!!

het ligt er ook aan hoe de protheses geplaatst zijn, ik kan mij voorstellen dat het bij plaatsing op de spier wat sneller gaat dan bij

plaatsing onder de spier of dual plane.

bij mij zijn ze in het begin wel gezwollen geweest maar niet heel hard ofzo...

ik zou in ieder geval even de eerste zes weken afwachten in deze periode zie je de meeste veranderingen hoor!!

in ieder geval gefeliciteerd met je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi IneA,

ben nu 6 maanden po en echt soepel zijn ze nog niet. Heb ze zelf Dual Plane geplaatst gekregen, dus of het echt soepel zal worden ??!! Ze zijn niet echt gespannen meer, maar ze zitten waar ze zitten en bewegen niet echt mee. Maar liever dit dan wat ik eerst had :-). Heel veel succes met je herstel. Je bent ook nog maar kort po, dus het zal nog gaan verbeteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties meiden. Ik maak me nog niet echt zorgen, kheb er wel vertrouwen in dat ze soepeler zullen worden, vroeg me vooral af hoeveel geduld ik ga moeten hebben ;)

Maar zoals Lucky71 zegt, liever wat minder soepele maar grote borsten, dan soepele bijna onbestaande borsten (in mijn geval dan toch ;) )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 6 maanden vond ik ze pas echt ''soepel''

Na 1 jaar vond ik ze echt zoals mijn oude borsten voelen en nu na bijna 2 jaar zijn ze lekker zacht :D

Duurt heel lang dus :P

Ik heb wel niet geheel gevulde protheses mischien is dat een verschil?

Deze voelen ook zachter :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Goldygoldlocks

Ik ben dinsdag 6 weken po en mijn borsten bewegen nog voor geen meter mee! Kan ze naar elkaar proberen te duwen maar ze willen niet, dit is normaal dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Na 6 maanden vond ik ze pas echt ''soepel''

Na 1 jaar vond ik ze echt zoals mijn oude borsten voelen en nu na bijna 2 jaar zijn ze lekker zacht :D

Duurt heel lang dus :P

Ik heb wel niet geheel gevulde protheses mischien is dat een verschil?

Deze voelen ook zachter :D

oooohh..dacht dat ze nu na 7 maanden niet meer gingen veranderen...Weer dat vervelende woord dus...geduld.. :93:

Enne..Maris, heb jij ze trouwens op of onder de spier dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.