IneA Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Hoi,ik ben nu 11 dagen PO en ben heel tevreden met het resultaat. Het begint er als maar mooier uit te zien en de pijn is zo goed als verdwenen nu. Alleen zijn mijn borsten wel nog redelijk hard en echt niet flexibel. Ze voelen dus echt nog niet natuurlijk aan. In jullie ervaring, hoelang duurt het ongeveer om het natuurlijke gevoel terug te krijgen?groetjes!!xxxIne Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolly Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 ze worden nu nog steeds soepeler en ik ben 8 maanden po!!!het ligt er ook aan hoe de protheses geplaatst zijn, ik kan mij voorstellen dat het bij plaatsing op de spier wat sneller gaat dan bijplaatsing onder de spier of dual plane.bij mij zijn ze in het begin wel gezwollen geweest maar niet heel hard ofzo...ik zou in ieder geval even de eerste zes weken afwachten in deze periode zie je de meeste veranderingen hoor!!in ieder geval gefeliciteerd met je boobs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baileysker Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Ik ben nu 3 maanden po, en vooral mijn vriend voelt dat ze met de dag soepeler worden.Weet niet meer vanaf wanneer precies, maar denk na een week of 6.En het was mijn ventje die het eerst merkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Hoi IneA,ben nu 6 maanden po en echt soepel zijn ze nog niet. Heb ze zelf Dual Plane geplaatst gekregen, dus of het echt soepel zal worden ??!! Ze zijn niet echt gespannen meer, maar ze zitten waar ze zitten en bewegen niet echt mee. Maar liever dit dan wat ik eerst had :-). Heel veel succes met je herstel. Je bent ook nog maar kort po, dus het zal nog gaan verbeteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IneA Posted April 16, 2012 Author Share Posted April 16, 2012 Bedankt voor de reacties meiden. Ik maak me nog niet echt zorgen, kheb er wel vertrouwen in dat ze soepeler zullen worden, vroeg me vooral af hoeveel geduld ik ga moeten hebben Maar zoals Lucky71 zegt, liever wat minder soepele maar grote borsten, dan soepele bijna onbestaande borsten (in mijn geval dan toch ) xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Na 6 maanden vond ik ze pas echt ''soepel'' Na 1 jaar vond ik ze echt zoals mijn oude borsten voelen en nu na bijna 2 jaar zijn ze lekker zacht Duurt heel lang dus Ik heb wel niet geheel gevulde protheses mischien is dat een verschil? Deze voelen ook zachter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Ja inderdaad Maris, ik heb 100% gevuld en ben nu 8 mnd po en vind ze wel zachter geworden maar zeker niet 'zacht' of soepel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Goldygoldlocks Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Ik ben dinsdag 6 weken po en mijn borsten bewegen nog voor geen meter mee! Kan ze naar elkaar proberen te duwen maar ze willen niet, dit is normaal dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Na 6 maanden vond ik ze pas echt ''soepel'' Na 1 jaar vond ik ze echt zoals mijn oude borsten voelen en nu na bijna 2 jaar zijn ze lekker zacht Duurt heel lang dus Ik heb wel niet geheel gevulde protheses mischien is dat een verschil? Deze voelen ook zachter oooohh..dacht dat ze nu na 7 maanden niet meer gingen veranderen...Weer dat vervelende woord dus...geduld.. Enne..Maris, heb jij ze trouwens op of onder de spier dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Hihi dacht ik ook maar is echt niet geduld ik heb ze dual Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.