Ga naar inhoud

borstvergroting na borstverkleining?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben een vrouw met kinderen en heb begin vorig jaar een borstverkleining ondergaan. Ik had prachtige borsten, maar ik vond ze wat groot (cup G)

Nu heb ik ze laten verkleinen. De bedoeling was een volle D over te houden, maar het is een c/d geworden. Daarbij heb ik brede schouders en brede borstaanzet, dus lijken ze ook nog een stuk kleiner dan op de wat tengere dames. Ik ben er zelf niet helemaal tevreden mee en mijn man was bij voorbaat al niet enthousiast. Hij heeft de beslissing aan mij gelaten, maar het resultaat is echt beduidend kleiner dan ik hem (en mezelf) had voorgehouden.

Ik ben nu van plan een borstvergroting te ondergaan. Kan dat? Zijn er mensen met ervaring of ideeen?

Een tweede vraag die ik heb is hoe siliconen aanvoelen voor je partner. Voelen ze echt heel nep, of toch nog echt "borsterig?" Hoe ervaren jullie dat? / jullie partners? Zijn er beperkingen?

Lieve groet, Betty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Betty,

Ik heb geen ervaring met verkleining, ik heb wel een lift gehad, dat is praktisch hetzelfde alleen word er dan geen weefsel weg gehaald. Bij mij was het advies om bij de lift prothese bij in te doen omdat er anders ook weinig van de borsten over zou blijven. Bij mij is het helaas te groot uitgevallen en bevalt me helemaal niet, ik wil ze er weer uit laten halen, omdat ik absoluut geen hangborsten meer wil hebben en 6 weken na de lift had ik alweer hangborsten.

Ik weet bijna zeker dat het door de protheses komt. Maandag moet ik terug voor de 3 maanden controle.

Ik kan je wel zeggen dat je zo goed als niks voelt van de protheses, vooral omdat jij al eigen weefsel heb. Ik heb zo voor de spier laten zetten, en is niks te zien en voor het voelen moet ik echt op zoek als ik voorover buk kan ik de onderkant goed voelen en krijgen ze ook een beetje een rare vorm. Mijn eigen weefsel zit voor de protheses dus wat ik voel is mijn eigen borst zeg maar. Alleen buikslapen ligt niet meer zo lekker.

Omdat ik me nu (weer) zo schaam voor mijn borsten ziet mijn man ze nauwelijks en zit er ook niet veel aan omdat ik altijd nog met een sportbh slaap. I know, arme vent!!! Maar ik voel me er gewoon niet prettig bij.

Maar lijkt me geen probleem om ze te vergroten hoor!! Ik ben wel met 200 cc ruim 2 cup maten groter gegaan, dus stem goed af met je pc hoeveel er in gaat, niet dat ze straks weer te groot zijn.

Succes met je zoektocht!

Groetjes Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Risje, bedankt voor je antwoord.

Fijn te horen dat ze zo natuurlijk aanvoelen. Ik hoop zelf weer op een e/f uit te komen. zoals mijn man zegt: "weer een wiebel in je bloes". Ik ben ook heel benieuwd of protheses zwaarder of lichter zijn dan natuurlijke borsten. Het gewicht van mijn borsten was behoorlijk, kan ik je zeggen. Ons leven tussen de lakens is ook minimaal helaas. Voor de operatie had ik nooit zin (en hij ALTIJD) en nu vindt hij het niet interessant meer.( hij doet wel vreselijk zijn best hoor, maar je kunt sommige lichamelijke reacties, (of gebrek eraan) niet afdwingen.) Als ik op mijn rug lig blijft er ook weinig tot niets over, moet ik zeggen.

Ik ben benieuwd wat de PC zegt. Ik wil vooral niet overkomen als zo'n besluiteloos tiep dat steeds van mening verandert en ze er volgend jaar weer uit wil laten halen.

Heb ik het goed begrepen dat de napijn en beperkingen maar erg kort zijn?(na een week alweer auto rijden en zo..)

Liefs, Betty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betty

Ik zou een andere manier overwegen in jouw geval, je wil niet meer dan een cup hoger gaan...probeer het via inspuiting eigen vet (bv vanaf buik of billen).

Er zijn echt andere technieken heb ik gezien... en dit zal totaal niet anders aanvoelen .

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.