Ga naar inhoud

hoeveel kan je afvallen na een bv en dat je boobs nog steeds mooi blijven?


Aanbevolen berichten

Ik ben op dieet voor de tweede keer in mijn leven, het was wel nodig want was van 66 naar 72 kilo gegaan in 7 maanden..

nu heb ik 7 maanden geleden mijn bv gehad en toen woog ik 66 kilo,

ben nog niet zolang aan het dieeten maar ik vraag mij af tot hoever ik door kan gaan, ik wil eigenlijk 62 kilo gaan wegen (nu 68)

maar ik vraag mij af of dat niet een lelijk gezicht word op mijn borsten?/

wie heeft hier ervaring mee???

ik ben vroeger nog wel lichter geweest, maarja toen was ik nog een stuk jonger en had ik nog kleine boobs!

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen!!

groetjes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jolly,

Ik ben nu sinds december ook veel aan t sporten en koolhydraatarm aan t eten.

In totaal ben ik nu 8 kilo kwijtgeraakt en in centimeters 5cm bovenbenen,6cm bij de heupen maar helaas ook 4cm bij de borstomvang.

Toch lijken ze nu veel groter omdat mijn kont en heupen stukken slanker zijn, dus het ziet er als totaalplaatje heel mooi uit.

Wat ik nu wel heb, als ik voor over buig dan zie je wel wat rimpeling nu. Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Linny! bij mij is er nu 2,5 cm van mijn bovenwijdte af, ik vind het niet zo erg, waarschijnlijk pas ik nu net in een D dus dat is met shoppen wel een stuk makkelijker!

ik hoop alleen niet dat het nog veel minder word haha, eigenlijk wil ik overal wel afvallen behalve daar..

bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden nu merk ik toch wel al dat ik de protheses opeens veel beter voel aan de onderkant van mijn borsten, en ik ben nog maar 4 kilo afgevallen, eerst moest ik echt een beetje zoeken om dat te voelen!

is dat nou echt door die vier kilo die er af is???????

ik weet het niet hoor, wie heeft hier ervaring mee??

thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.