Ga naar inhoud

graag INFO Dr wolters WK / ACCZ / Arenborghoeve : Dr Visser


Gast nicoletje

Aanbevolen berichten

Gast nicoletje

als eerste heb ik een vraag over de welnesskliniek, ik had gebeld en ze kon me alleen dr wolter of wolters aanbieden..moet een duits sprekende man zijn..heeft iemand ervaring met hem? Zoja hoor ik het heel graag dan bel ik alsnog terug voor een consult. een mei heb ik een consult bij accz...en ik zou graag info willen over arenborghoeve in venlo, heeft hier ook iemand ervaring? Ik weet wel dat linda vissers ook in de wk werkt, en dt de kliniek in venlo van haar is...maar zoek echt informatie over de kliniek in venlo, en hoe linda vissers is.

Alvast heel erg dankjewel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog nooit over dr. Wolter gehoord, lees dat hij sinds 2012 bij de WK werkzaam is en Duits en Engels spreekt.

Maar je kunt toch gewoon vragen om bij (bijvoorbeeld) dr. Visser geopereerd te worden? Of wil je je operatie binnen een korte tijd?

Als je de zoekbalk gebruikt en zoekt op 'Visser' zul je genoeg resultaten vinden! Geldt ook voor de Arenborghoeve.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben zelf geopereerd bij ACCZ door dr. van Onselen. Ik ben er heel erg positief over! Ze zijn daar duidelijk, realistisch, wat kan wel en wat kan niet. Verder willen ze de borsten daar natuurlijk houden, passend bij je lijf. Bij ACCZ werken ze bijna alleen met anatomische implantaten, dual plane geplaatst.

Je mag me toevoegen hoor, kun je foto's zien.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

ik heb 1 mei een consult bij hem...spannend...ik heb idd meerdere foto,s gezien van hem en ben verliefd op zijn kunstwerk!

Mijn voorkeur gaat ook daar na uit. Bedankt voor de tips!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog eentje die heel tevreden is over ACCZ, en over Dr van Onselen.

Het team is heel duidelijk in uitleg benoemen alles, en zijn ook vooral persoonlijk, ook in duitsland waar de operatie plaats vind zijn ze super vriendelijk.

Van Onselen, is een vakman, hij heeft mijn niet alleen voor zien van een maatje meer maar ook gecorriceerd in mijn ongelijkheid.

Je mag mijn foto's wel bekijken als je wilt.

succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

nou ik heb definitief besluit genomen , ik heb 1 mei een consult met dr van onselen.

En daar blijf ik denk ik ook bij. Hoop dat de wachtijden niet al te lang zijn..dat ik eindelijk vrouw kan zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede keuze hoor, maar dat moet je zelf ervaren.

En de wachttijden zijn daar niet echt lang, op mijn eigen verzoek ben ik zelfs direct geholpen, had vrijdag's mijn 1e consult gehad en 's maandag's had ik al nieuwe boobs.

succes, en kan je mijn foto''s nu wel zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

ja mouse ik heb ze gezien, had er al een reactie bij gezet.Ja als ik zijn wek zie, en de verhalen hoor...heb ik er echt wel een goed gevoel bij, dus daar kies ik voor...Aangezien de wachttijden niet lang zijn praat ik voor 1 mei met mijn teamleidster. Wilde het al doen maar we krijgen na de 27ste een nieuwe dus daar kan ik het beter mee regelen. Bedankt!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.