Ga naar inhoud

Bedankt Dames


Aanbevolen berichten

Goede morgen dames,

dankzij jullie forum en info ben ik een stuk wijzer geworden over een bv. Ik zelf wil het al 16 jaar en eindelijk is het zover 16 april 2012 word gaat het gebeuren. Mijn pc had mijn voorgesteld om 275cc anatomisch onder de borst spier. Ga ik van een 75aa naar een volle B kleine C, maar ik wil liever een volle C, dus heb ik besloten voor 300cc te gaan.

Ik vind het vreselijk spannend en de zenuwen gaan nu parten spelen!! Niet zo zeer angst, maar liever vandaag dan morgen!! Ik heb nog 11 dagen te gaan en alle info, tips enz. zijn nog van harte welkom!!

Groetjes Cella

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Cella!!

lekker dat je nu al bijna aan de beurt bent!!! joepie!!

trek wat makkelijks aan op de operatiedag, bv een vestje met voorsluiting zodat je niet je armen omhoog hoeft te doen met aankleden.

word je wel naar huis gebracht want je mag geen auto rijden hoor!!

houd je goed aan alle voorschriften en zorg vooral dat je goed nuchter bent, zo verklein je de kans dat je na de operatie straks misselijk bent!

eenmaal thuis, doe lekker rustig aan en als het kan laat je je gewoon verwennen!!

heel veel succes hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cella

Heb ook heel lang getwijfeld en heb er geen spijt van! Ik had ook 75aa en heb nu 75C/ 70D, B past me niet. Ik heb maar 230cc maar natuurlijk valt dit bij iedereen anders, uw PC zal wel weten wat voor u het beste is. Mijn pc gaf me ook niet meer. Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.