Ga naar inhoud

Hoe ingrijpend is een prothesewissel qua herstel?


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Inmiddels ben ik 2 weken en 1 dag po maar is het verschil tussen mijn borsten en tepel nog niet enorm bijgetrokken helaas. Ik heb net weer nieuwe foto's geplaatst dus ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. 12 april heb in nacontrole bij de pc. Ik ben dan 3 weken po. Doordat rechts groter is heb ik ook het idee dat het verschil alleen maar groter kan worden aangezien die meer gewicht heeft en dus sneller hangt. Hij hangt nu al meer dan de kleinere borst.

Zelf heb ik het idee dat de oplossing zou kunnen zijn om een grotere prothese te plaatsen in de kleine borst zodat de tepel daar door de vergrote spanning vanzelf wat groter wordt en het volume van de kleine borst meer richting die van de grote gaat. Gevoelsmatig is dit minder ingrijpend dan die complete lift die ik nu heb gehad en is het een kwestie van wisselen. Ik heb ook het idee dat we hier geen jaar mee moeten wachten omdat de prothese dan al helemaal ingekapseld is. Wat denken jullie? Is het logisch wat ik denk?

gr.Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.