Ga naar inhoud

1 dagje na mijn borstvergoting


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Gisteren had ik mijn langverwachte borstvergroting.

Normaal ging ik voor 450cc achter de spier, uiteindelijk is het 350cc geworden.

Ben blij met het resultaat en de grootte.

Ik heb verschrikkelijk pijn, alles trekt, kan mijn armen bijna niet bewegen.

Als men mij rechtop helpt roep ik het uit :44:

Die bh zit ook verschrikkelijk strak, ik heb de twee onderste haakjes reeds losgemaakt omdat het echt pijn deed aan de insnijdingen.

Zou dit kwaad kunnen?

Bedankt om mijn geklaag eventjes te aanhoren :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bowke,

gefeliciteerd met je nieuwe voorgevel! :-) Heb je goede pijnstilling meegekregen? Ik zou zeggen hou je rustig je moet hier even doorheen, neem pijnstilling en laat je verzorgen ;-)

Veel sterkte!!

xx Sprns

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bowke,

gefeliciteerd met je nieuwe voorgevel! :-) Heb je goede pijnstilling meegekregen? Ik zou zeggen hou je rustig je moet hier even doorheen, neem pijnstilling en laat je verzorgen ;-)

Veel sterkte!!

xx Sprns

Hehehe bedankt :45:

Dafalgan forte 1g, maar die neem ik al tegen een simpele hoofdpijn, dus die laat ik flink links liggen!

Dan ook nog dafalgan codeïne en ibuprofen, die helpen wel redelijk goed.

Het kan alleen maar verbeteren vanaf nu zeker :-)?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bowke,

Ja je moet vooral rust nemen en het komt goed.Neem zoals Sprns zegt goed je pijnstilling in,dat moet een hoop verzachten.het is de eerste dagen even bikkelen maar het gaat steeds beter.De een heeft er mee last van dan de ander.

Sterkte ermee!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Gisteren had ik mijn langverwachte borstvergroting.

Normaal ging ik voor 450cc achter de spier, uiteindelijk is het 350cc geworden.

Ben blij met het resultaat en de grootte.

Ik heb verschrikkelijk pijn, alles trekt, kan mijn armen bijna niet bewegen.

Als men mij rechtop helpt roep ik het uit :44:

Die bh zit ook verschrikkelijk strak, ik heb de twee onderste haakjes reeds losgemaakt omdat het echt pijn deed aan de insnijdingen.

Zou dit kwaad kunnen?

Bedankt om mijn geklaag eventjes te aanhoren :54:

hoi bowke

ik heb ook onverdraagelijke pijn gehad, ook met het recht opkomen gilde ik het uit kon alleen maar huilen en het moest eruit!! je moet hier ff doorheen je zal zien dat het na 3 dagen al 10x beter is(dat was bij mij zo) probeer alles via je buikspieren te doen!(ik heb al een lekker gespierd buikje hihi)

als je borsten nog voldoende steun hebben aan de bh is het denk ik niet zo erg, heb je gaasjes tussen je bh en de insnijding gedaan?

en probeer zo veel mogelijk rechtop te slapen eerste paar dagen dat is makkelijker rechtop komen, je voelt vanzelf waneer je iets platter kunt gaan liggen.

liefs kimberly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs! Misschien help het om een naadloos hemdje onder je bh te dragen? Ik vond dit in iedergeval erg prettig zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.