Ga naar inhoud

brenda111 : 6 april 2012 : Dr. Visser : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

hey meissie!

thanks voor je reactie!

goed om te horen dat het goed met je gaat! hoelang is het nu geleden dat je een bv hebt laten doen?

bij mij is het nu ander halve week geleden en moet morgen de knoopjes van mijn hechtingen er uit laten halen.. omdat ik een stukje van de welness kliniek woon moet ik met de auto maar heb ik helaas niemand die mij kan brengen heb even gebeld naar de kliniek en ze zeiden dat ik gewoon mag auto rijden??? wel vreemd vond ik dit omdat ze vaak zeggen 2 weken geen auto rijden..

verder voel ik me top! ik heb helemaal geen pijn meer.. alleen last van de plijsters en de littekens jeuken wat. mijn borsten zijn wel nog hard en zitten nog wat hoog ( ze zijn wel al wat gezakt moet ik zeggen) ben erg blij met het resultaat,, ben alleen erg bang dat ik al teveel doe met mijn armen omdat ik verder geen pijn heb enzovoort..

heb jij dit ook?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey brenda,

Dat autorijden valt heel goed mee hoor, gewoon je stuur langs onder vasthouden en er op letten dat je je armen niet helemaal mee over je stuur draait. Tegen mij hadden ze in de kliniek gezegd dat ik één weekje niet mocht autorijden.

Succes morgen met de hechtingen!

Ik heb dit gewoon bij de huisarts laten doen, omdat ik ook net iets te veraf van de kliniek woon, maar dat viel me heel goed mee. De pleisters weghalen was nog het vervelendste vond ik, want die waren half op de hechtingen gekleefd <_<

Ik had ook schrik al teveel te doen, want bij momenten vergeet je gewoon dat je bepaalde dingen beter nog niet doet he ^_^

Kan je al terug op je zij slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies! omdat ik er zo weinig last van heb doe je ook gewoon meer.. ik vind dat ik wel al heel snel pijnloos rond loop na 4 dagen al ? :S terwijl sommige echt 2 weken lang plat liggen.. ik heb al vanalles gedaan.. geshopt heb ik gister nog van alles passen ;)

ik wil heel graag op mijn zij slapen maar vind het een beetje eng.

via tips op deze site leg ik nu sinds 2 dagen een kussen achter mijn rug en slaap ik zo half op mijn zij dat gaat wel goed moet ik zeggen..

hoelang is het bij jou geleden? en heb je nog veel vocht?

mijn borsten zijn nog heel hard :( zou willen dat ze al lekker soepel waren haha maarja geduld geduld lees je over al he

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook niks pijn meer na 3 à 4 dagen. Overmorgen ben ik net 3 weken po.

Ik denk niet dat ik nog veel vocht heb. Mijn borsten zijn ook nog redelijk hard.

Op m'n zij slapen lukt erg goed, de eerste nachten was dat wel raar, precies of alles valt dan naar één kant haha.

Net als bij het douchen en als je dan voorover buigt om benen te scheren ofzo, zelfde gevoel, alsof ze er zouden afvallen ;) Maar dat gevoel gaat echt wel weg en ze voelen elke dag meer en meer alsof ze echt van mij zijn.

Ik loop wel dag en nacht met sportbh rond en dat biedt me echt een veilig gevoel. Ik heb ook gelezen dat het beter is om niet te vaak op je zij te slapen, iets met de gelijke genezing ofzo, dus ik probeer te vermijden een hele nacht links of rechts te liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.