Ga naar inhoud

Goldygoldlocks: 27 maart 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Gast Goldygoldlocks

Aanbevolen berichten

Gast Goldygoldlocks

Hallo allemaal,

Ik ben goldygoldlocks op dit forum en ben 28 jaar, gister heb ik een bv ondergaan in de bergmankliniek in den haag.

In principe is alles goed gegaan gister, voelde me goed na de operatie alleen een drukkend gevoel op mijn borsten.

Helaas vandaag een slechte dag, heel veel overgeven, hou niks binnen en zelf als ik niks eet braak ik lucht. Zeer pijnlijk en slecht want mijn borstspier wordt erg belast.

Ben ook gestopt met in pijnstillers om maar van het braken af te komen, ws komt het door de narcose.

Iemand hier misschien ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben goldygoldlocks op dit forum en ben 28 jaar, gister heb ik een bv ondergaan in de bergmankliniek in den haag.

In principe is alles goed gegaan gister, voelde me goed na de operatie alleen een drukkend gevoel op mijn borsten.

Helaas vandaag een slechte dag, heel veel overgeven, hou niks binnen en zelf als ik niks eet braak ik lucht. Zeer pijnlijk en slecht want mijn borstspier wordt erg belast.

Ben ook gestopt met in pijnstillers om maar van het braken af te komen, ws komt het door de narcose.

Iemand hier misschien ervaring mee?

Hoi,

Ik heb hier geen ervaring mee. Heb je de kliniek al gebeld? Lijkt me wel verstandig hoor!

gr.anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hoi Anna,

Dank voor je reactie, heb de kliniek 2 keer gesproken vandaag ja, als het morgen niet over is moet ik terug. Maar het lijkt erop dat het nu beter gaat. Heb alleen erg veel pijn omdat ik even de pijnstillers niet meer durf te slikken.

Ik word zoiezo morgen weer gebeld door de kliniek.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom hebben ze niet meteen een recept geschreven voor zetpillen?? Dan had je je pijnstilling tenminste binnengekregen. Dit is wel erg vervelend voor je zeg!!

Volgens mij kun je paracetamolzetpillen gewoon vrij bij de apotheek verkrijgen!

Hoop dat je je vandaag wat beter voelt!!

Beterschap!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Ja dat vroeg ik me gister ook af. Vandaag gaat het gelukkig een stuk beter, niet meer misselijk geweest en ik ben weer langzaam begonnen met pijnstillers. Straks mijn tape eraf, doodeng maar ook wel weer leuk! Hoe is het met jou verder? Bedankt voor je belangstelling! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Goldy (ik kort het ff af he :) )

Fijn dat jij je weer wat beter voelt!! Pfff dat moet echt rot zijn, braken als je net een zo blij bent met je nieuwe borsten.... Vind het nu nog steeds niet altijd prettig om maar een beetje voorover te hangen, maarja, dan moet je he.... Ben echt blij voor je dat dat achter de rug is.

Ik voel me super, heb ook een prima herstel gehad. Op wat vocht na, is het me allemaal echt reuze meegevallen (zoals je in mijn operatieverslag, tussen de flauwekul door, kunt lezen :D )

Ik heb 450 cc en dat voel je wel haha. In de auto voel je elk hobbeltje, omdat die borsten zo zwaar zijn. Maar heb gelukkig geen pijn! :D

Weet niet of je mijn foto's gezien hebt... staan in de galerij voor het geval je interesse hebt. Ook de vóór-situatie staat erbij.

Ik doe wel nog steeds echt heeeeeel erg rustig aan, mijn armen niet te veel bewegen, zodat het kapselproces lekker normaal kan verlopen (voor zover je daar invloed op kunt hebben natuurlijk)

Jij heel veel beterschap!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hoi BB,

Gelukkig gaat jouw herstel super! Heb even gekeken en moet zeggen mooie borsten hoor!

Ik heb zelf 280cc iets minder hihi.... Heb de mijne gister voor het eerst gezien, ik heb nog wel veel vocht maar her zag het best mooi uit. Hoop dat ze nog iets dichterbij elkaar gaan staan bij mij, dat zag ik bij jou wel al.

Ik vind het herstellen wel tegenvallen, had het minder erg verwacht. Gelukkig is het overgeven weg, maar ik ben zo zwak als het maar kan. In de kliniek zeiden ze nog je moet wel bewegen want je bent niet zielig, maar tot nu toe lig/zit alleen nog maar. nou ja het is pas 3 dagen terug dus wie weet is het morgen beter!

Positief blijven hihi...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijf maar lekker zitten en liggen hoor!!!! Hoe meer energie je lichaam heeft voor het genezen van de wonden, des te beter!! Die energie voor de rest ga je daarna maar weer lekker verbrassen ;)

En goed eten, groenten, fruit!! En heel veel drinken. Dat zorgt ervoor dat het vocht eerder afgevoerd wordt en dat narcosespul gaat er ook sneller mee weg!

Rustig aan doen, dat is wat de meesten zeggen en je hoeft niet zielig te zijn om rustig aan te doen, maar je wilt wel mooie borsten! Dus luister naar je lichaam!

Dankje, voor je compliment over mijn borsten :D Dit weekend weer nieuwe foto's maken :)

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik was ook erg misselijk en bleef maar overgeven.

mn vriend heeft toen Domperidon gehaald gewoon bij de Apotheek,

top spul! kan ik iedereen aanraden die last heeft van misselijkheid,

opgeblazen gevoel en braken.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Dat advies om te blijven liggen staat me wel aan hihi.... Ben net even lekker weer onder de douche geweest en daar knap je ook van op. Mannetje moet wel helpen, want ik vind bewegen zonder bh nog erg onwennig. Ik heb daar ook al vaker over gelezen ;) ligt niet alleen aan mij gelukkig..

Ja dat domperidon heb ik ook gebruikt dat hielp wel, maar ik heb eerst een dag liggen overgeven. Als ik ooit nog geopereerd moet worden dan ga ik de spul meteen gebruiken iig.

Iig bedankt voor het meeleven, doet een mens goed!

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hoi Lilly,

Het gaat wel beter gelukkig ja, vandaag ga ik voor het eerst proberen om even naar buiten te gaan.

Kriebel heb ik nog niet echt, meer druk omdat alles zo strak staat.

Hoe is het bij jou gegaan? Voel je je goed?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi goldy,

Ja gaat tot nu toe erg goed :) ben vanaf dag 1 elke avond rondje wezen wandelen. en niet misselijk geweest maar ik moest van tevoren ook een pil tegen zware misselijkheid innemen. is nu dag 3 en vanaf nu kan het allemaal nog beter gaan :) doe ook elk uur mn oefeningen dus ben ook niet stijf en geen last v mn rug en heb vannacht v 12 tot 10 geslapen. dus kan volgens mij niet beter tot nu toe dan. lekker dat je vandaag even een frisse neus gaat halen :) zal je vast goed doen! Die druk valt bij mij wel mee maar heb ook niet zon groot maatje scheelt misschien ook.

Veel succes vandaag en ik hoor het wel!

Liefs lilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Heerlijk hoor dat het je zo goed af gaat. Ja als je kan bewegen is het zeker goed om te doen.

Ik ben vandaag met mijn man meegegaan voor wat boodschapjes, ging redelijk goed.

Heb ook vandaag een beetje in huis gerommeld, dus ik mag zeker wel van vooruitgang spreken.

Jij hebt heerlijk veel uur gemaakt dan vannacht. Ben jaloers, hihi... Slapen is bij mij altijd al bagger geweest dus tja daar mag ik dan verder ook maar niet over klagen.

Hoeveel cc heb je dan? Ik heb ook maar 280 cc en als ik zo verhalen lees is dat ook niet super veel.

Ik draag ook voor 4 weken een band om de protheses naar beneden te drukken, dit schijnt per pc te verschillen en dat kreng drukt dus ook enorm. Had hem vandaag al anders om gedaan maar toen was mijn man al boos want mijn manier had geen effect..... Dus kortom nog 3,5 week afzien hihi....

Jij een goede dag gehad?

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Fijn dat het weer beter met je gaat :) vanaf nu gaat het alleen maar vooruit! Haha dan hebben we hetzelfde! :) allebei 280cc. Ja goede dag gehad ook mee boodschappen wezen doen en in het dorp geluncht even lekker eruit. Ja het slapen valt me mee. Kan jij ook zonder hulp uit bed omhoog komen? Vanaf vandaag gaat dat bijna zonder pijn dat vond ik nog het vervelendste. Al gedouched? Welke maat ga je denk je uitkomen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hoi hoi,

Ja ik merk wel dat ik elke dag een klein stukje vooruitga. Vandaag ook weer de deur uit geweest en zowaar een stuk gewandeld in het bos.

Ik kan wel zelf uit bed, maar niet pijnvrij hoor. 's morgens heb ik eigenlijk nog de meeste pijn en voelt het heel stijf.

Heb inmiddels 2 keer met hulp onder de douche gestaan en wil het vandaag zonder hulp proberen want vanaf woensdag ben ik weer alleen thuis en dan zal ik wel moeten.

Ik denk dat ik uitkom op c de omvang vind ik nog lastig te zeggen. Ik heb ronde protheses trouwens.

Jij inmiddels aardig pijnvrij? Durf jij veel met je armen te bewegen?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik heb anatomische en denk dat ik op een kleine C uitkom. Heb jij.ook zon vette huid? Ik houd nog wel wat vocht vast geloof ik. verder doe ik veel met mn armen als ik ze maar niet hoger als 90graden doe. moet ook elk uur mn oefeningen doen. heerlijk dat je in het bos gewandeld hebt dat heb ik jammer genoeg niet in de buurt. maar wandel ook elke avond een stuk. Opstaan was alleen vervelend in het begin maar dat is nu ook niet meer zo. ben benieuwd hoe jouwe worden rond en mijne anatomisch :) lekker geslapen vannacht? Wanneer ga je weer aant het werk? Gelukt alleen te douchen? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hoi hoi,

Ah het verschil zit in de vorm hahah, waarom is jouw keus op anatomische gevallen? Ik wilde ronde omdat ik bij een klein maatje die bolling mooi vind en mijn pc was ook niet zo'n voorstander van rond ivm draaien. Nou vraag ik me af of dat nou echt vaak gebeurd hoor. Ik geloof daar niet zo in.

Ik merk dat ik weer meer kan met mij armen, strekken is eigenlijk niet pijnlijk, maar het mag niet. Heb vandaag zelfs gestofzuigd. Alleen als een stukje wandel merk ik dat die band die ik draag vreselijk drukt, doet zeer iig. Ik moet morgen terug naar de kliniek dus ben benieuwd wat mijn pc daarover te zeggen heeft.

Ik ga morgen een ochtend werken. Heb zoiets van het gaat nu en hoe langer ik thuis zit hoe minder zin ik weer heb.

Mijn nachten zijn nog steeds dat ik veel wakker wordt, mijn borsten zijn dan erg gevoelig en stijf. Ik kan ook nog steeds niet pijnvrij uit bed komen. Ja het douchen is zowaar gelukt alleen, dus daar was ik heel blij mee.

Vocht hou ik ook nog vast, dat schijnt wel een poos te duren voordat je dat kwijt bent.

Mijn huid is ook wat vetter ja. Maar niet extreem ofzo.

Zit jij nog lang thuis dAn?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik heb voor anatomisch gekozen omdat ik dat persoonlijk natuurlijker vind en mijn pc werkt weer uitsluitend met anatomische Haha. Ben benieuwd naar jou resultaat! Welke maat had je eerst? Hoe was je controle? AlleS goed? Ik ben nog tot volgende week woensdag lekker vrij vrij:) misschien kun je paracetemol met coffine gebruiken voor het slapen gaan. ik slaap dr heerlijk op :) lekker gewerkt? Ik hoor wel weer van je!! Liefs Lilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hoi hoi,

Zo ieder zijn keus, ;) ik ben ook zeker benieuwd naar jouw resultaat. Binnenkort anders maar even een foto uitwisselen privé als je dat oké vindt? Ik had eerst 75 aa/ a. Controle was goed, stond zo weer buiten. Heb alleen nog veel last van die klote band maar die moet ik nog 3 weken dragen om de protheses naar beneden te drukken voor een natuurlijker resultaat.... Had misschien beter anatomische kunnen nemen, dan had ik die klote band niet :P

Het werken ging opzich wel goed, het was ook meteen mijn eerste confrontatie met mensen die het niet weten en ik moet zeggen dat ging goed, hahaha... Het is bij mij geen geheim maar ik loop er ook niet te koop mee. Ik vind iedereen heeft een mening, en ik heb helemaal geen zin in die meningen want ik merk dat ze vaak zo bekrompen als de pest zijn.

Dus daarom vertel ik liever niks....

Oh lekker jij bent nog een weekje vrij, super hoor. Ik hoef gelukkig alleen morgen en overmorgen nog.

Hoe gaat het verder met je? Al een beetje stiekem aan het shoppen geslagen op inet?

Want wij kunnen straks eindelijk mooie bh's en bikini's aan! ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hoi sokkie,

Dank je voor je medeleven. Loopt bij jou ook alles goed?

Ja die vette huid wordt minder gelukkig en dat vocht ook wel wat maar ik ben het zeker nog niet kwijt.

Ik vond het allemaal niet niks de eerste paar dagen, maar gelukkig gaat het nu goed op wat pijltjes en die klote band na, hihi...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Goldie,

Ik heb 29 maart mijn bv gehad 305 cc anatomisch dual plane( dus ook niet zo groot haha).

De eerste dagen zijn een beetje lastig maar daarna gaat het beter.Ik heb geen band dus heb daar geen last van.De bh zit wel strak maar dat vind ik wel lekker even wat steun..Gelukkig is je misselijkheid over..enne wat zijn 3,5 week nou voor een paar mooie ..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.