Ga naar inhoud

Boopsie : 5 maart 2012 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal.

Graag wil ik jullie mijn geweldige ervaring delen!!!! Mijn naam is Renate en ik ben 26 jaar,

Zelf heb ik ook jaren nagedacht over een borstvergroting en keek ik heel veel op dit forum.

Verhalen lezen van andere mensen. Nu ben ik 5 maart geopereerd door Dr Moojen-Zaal in de Velthuis Kliniek te Hilversum.

Eindelijk is mijn droom uitgekomen!!!

Vanaf het moment dat ik de Velthuis kliniek binnen stapte voelde ik me daar zo ontzettend op mn gemak, iedereen was super vriendelijk

en nam echt alle tijd voor me. Dr Moojen-Zaal heeft in het eerste consult elk detail met mij besproken en samen hebben we de mogenlijkheden

bekeken met het passen van de pasprotheses. Zij heeft een speciale fysio therapie ontwikkeld in de Velthuis Kliniek waarmee je al 2 weken

voor de operatie mee moet gaan beginnen, en ook na de operatie mee verder moet gaan. Dit alles om het herstel veel sneller en beter te laten verlopen. Daardoor zal je ook minder pijn ervaren!!!

De dag van de operatie was ik al vroeg in de kliniek. Mega blij natuurlijk dat de dag eindelijk was aangebroken.......Geen meisje meer.......Maar eindelijk een vrouw......die ik altijd al had willen zijn.

Op de ok waren de verpleegsters super lief voor me. De anesthesist bespreekt precies wat die gaat doen en hoe alles zal lopen.

Dr Moojen-Zaal kwam toen alles aftekenen en vroeg aan me of ik nog vragen had en hoe het met me ging.

Ze is echt super en weet de patiënt heel erg gerust te stellen je bent echt in de juiste handen van Dr Moojen-Zaal.

Op de ok werd ik onder narcose gebracht en na de operatie toen ik wakker werd...nog wel een beetje sufjes van de narcose

was het mooiste moment !!!!!! Daar waren ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En echt waar tranen van geluk!!!!!! Hoe blij kan een mens zijn met een verandering?? Nou ik kan je zeggen het heeft mij het gelukkiste mens

van de wereld gemaakt! Ik had dit veel eerder moeten doen. Ze zijn zo geweldig mooi.

De eerste dagen kwam er natuurlijk zwelling wat heel normaal is. En de dag na de operatie ben je echt wel stijf en is bewegen wat lastig.

Maar ik vond dat de pijn mij 100% mee gevallen is, had het veel erger verwacht. Ja het is wel pijnlijk maar niet zoals mensen om mij heen hadden gewaarschuwd dat ik een gevoel zou hebben alsof ik door een trein overreden was.

Absoluut niet!!! Ik zou de operatie zo morgen over doen echt waar!!!

Na 3 dgn kon ik echt goed weer bewegen...wel natuurlijk met mate en voorzichtig want je mag natuurlijk nog niet zoveel.

Na 4 dagen mocht ik zelfs weer autorijden.

Op dag 6 had ik even een off-day maar ook dit schijnt normaal te zijn dat er een dag is dat je even wat meer pijn hebt.

Het stond allemaal wat strakker en wat meer vocht, maar de volgende dag ging ik weer met een lach verder en voelde ik me weer prima.

Nu 4 weken verder en nog steeds het gelukkiste meisje dat er maar kan zijn ben ik Dr Moojen-Zaal dankbaar dat ze me zo mooi heeft kunnen maken. Kijk elke dag met trots in de spiegel.

En ik raad iedereen aan die hierover nadenkt deze operatie te gaan doen het is het absoluut waard!!!!!

Ik doe nog steeds de fysiotherapie oefeningen en dit progamma helpt echt geweldig!!!

Zonder dit fysio progamma had ik lang niet zo snel goed hersteld geweest als dat ik nu ben.

Ik wens iedereen heel veel succes die over deze operatie nadenkt. Ik kan alleen maar zeggen:

Twijfel niet zoals ik .....Doe het je krijgt absoluut geen spijt!!!! ik denk elke dag ohhh had ik het echt maar eerder gedaan.

Nu straal ik van geluk en is leuke kleding dragen of een bikini een feestje.

Groetjes Renate.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Renate,

Welkom! :D

Fijn dat je ook met ons je ervaring wilde delen. Ben blij voor je dat je operatie zo goed is gelopen en dat je je nu zo gelukkig voelt met je 'nieuwe ik'. Je verhaal is heel herkenbaar! ^_^

Hoe heb je de prothesen geplaatst gekregen en hoeveel cc, rond of anatomisch?

Ook al ben je al 4 weken po, wil je toch verder nog een voorspoedig herstel toewensen, want helemaal hersteld ben je eigenlijk pas na 1 jaar! :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn Renate, ik kan alleen maar hopen dat het ook voor mij en natuurlijk voor alle dames zo heerlijk verloopt.

Mooie tijd dat je ze hebt gekregen. Heerlijk genieten van alles. Post je ook nog wat foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Renate,

Welkom! :D

Fijn dat je ook met ons je ervaring wilde delen. Ben blij voor je dat je operatie zo goed is gelopen en dat je je nu zo gelukkig voelt met je 'nieuwe ik'. Je verhaal is heel herkenbaar! ^_^

Hoe heb je de prothesen geplaatst gekregen en hoeveel cc, rond of anatomisch?

Ook al ben je al 4 weken po, wil je toch verder nog een voorspoedig herstel toewensen, want helemaal hersteld ben je eigenlijk pas na 1 jaar! :38:

Liefs, :54:

Hoi eef

Ik heb 255 cc laten zetten en ben an een A70 naar een volle C70 gegaan.

De protheses zijn anatomisch.

Ik zal zodra ik de sport bh over 2 weken niet meer hoef te dragen een mooie foto posten met

Natuurlijk een mooie nieuwe bh!

Wat heb jij laten zetten hoeveel cc en hoelang is het geleden? En waar?

Groetjes Renate

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn Renate, ik kan alleen maar hopen dat het ook voor mij en natuurlijk voor alle dames zo heerlijk verloopt.

Mooie tijd dat je ze hebt gekregen. Heerlijk genieten van alles. Post je ook nog wat foto's?

Dank je wel voor je lieve berichtje!

Wanneer zal de operatie voor je plaatsvinden, en wat ga je precies doen hoeveel cc?

Ik wens je veel succes en daarna genieten.

Foto zal ik zeker posten als ik over 2 weken de sport bh niet meer hoef te dragen! Een foto in een nieuwe mooie bh is leuker!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi eef

Ik heb 255 cc laten zetten en ben an een A70 naar een volle C70 gegaan.

De protheses zijn anatomisch.

Ik zal zodra ik de sport bh over 2 weken niet meer hoef te dragen een mooie foto posten met

Natuurlijk een mooie nieuwe bh!

Wat heb jij laten zetten hoeveel cc en hoelang is het geleden? En waar?

Groetjes Renate

Hey Renate,

't Is je blijkbaar niet opgevallen, maar alle info die je vraagt staat in m'n handtekening onder elk postje! :38: Maar speciaal voor jou zal 'k het even herhalen :D Ik heb 200cc anatomische prothesen sinds 2 jaar, 2 maanden en 17 dagen om precies te zijn. Ben bij Dr. De Meyere Bruno geweest in Gent. Ik ben ook van 70A/AA naar 70C gegaan hiermee.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry had ik niet gelezen!!

Wow geweldig resultaat zeg.

Haha je weet nog net niet de uren en de minuten.

Je bent dolgelukkig als ik het zo lees!!

Nou weet wat je voelt hoor meis.

Ben blij voor je!!

Mijn ok is 2-5-12 en gaat 325cc in. Hey maar we willen ze but naked ook zien hoor. Beter vergelijkingsmateriaal

Hahahaha zal ik er ook voor jullie opzetten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry had ik niet gelezen!!

Wow geweldig resultaat zeg.

Haha je weet nog net niet de uren en de minuten.

Je bent dolgelukkig als ik het zo lees!!

Nou weet wat je voelt hoor meis.

Ben blij voor je!!

das het handige van zo'n tickertje hihi, ja hoor, ben er nog steeds heel blij mee!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boopsie!

Leuk dat je zo enthousiast bent!

Lees hier zoveel verschillende pijn ervaringen maar begin langzaam te geloven dat het niet zo heftig is als sommigen zeggen,elke pijngrens is anders denk ik...

Nou ik heb een bevalling overleefd denk ik dan maar dus een boobjob moet ook wel te doen zijn dan hihi

Ben heel benieuwd naar je foto's! (naked version ;) ) succes met je verdere herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb toch nog ff over die naked version nagedacht. Vind naakt toch wel heel wat dus post wel een andere mooie foto!

Zeker dat elke pijngrens verschillend is!! En een bevalling lijkt me veel pijnlijker!

Heb je al een borstvergroting operatie geplanned of ben je er nog over aan het nadenken?

Gr Renate

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je heb gelijk hoor,het is niet wat om zo effe je blote boobs op t internet te zetten!

Volgens mij kan je er ook voor kiezen om alleen toegevoegde vrienden je album te laten bekijken.

Ik ben as maandag aan de beurt bij Dhr van Onselen Accz en hoop dat ik het net zoals jou ga ervaren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobsie en Kirsten, ik heb wel een grote mond hè, maar zelf doe ik het t.z.t ook niet hoor hahah, ik heb teveel herkenningspunten al doe ik het zonder hoofd. T zou heel fijn zijn als ze getoond worden. Maar als je t niet doet dan is t ook prima. Als je er zelf maar blij van wordt. Geniet er van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je heb gelijk hoor,het is niet wat om zo effe je blote boobs op t internet te zetten!

Volgens mij kan je er ook voor kiezen om alleen toegevoegde vrienden je album te laten bekijken.

Ik ben as maandag aan de beurt bij Dhr van Onselen Accz en hoop dat ik het net zoals jou ga ervaren!

As maandag wow!!!

Heel veel succes! Hoop dat je het net zoals mij zult ervaren.

Xx Renate

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik ben gister geopereerd door laura moojen en ze is inderdaad geweldig en zo lief allemaal. Kan iedereen haar aanraden. Heb 280cc gekregen en ziet er ook super uit! En die pijnverhalen vallen zeker mee. Goed paracetemol slikken en ik voel alleen een beetje spierpijn verder niet. Dus raadt ook iedereen het aan het is me tot nu toe zeer mee gevallen en dit zou nog wel de ergste dag moeten zijn. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik ben gister geopereerd door laura moojen en ze is inderdaad geweldig en zo lief allemaal. Kan iedereen haar aanraden. Heb 280cc gekregen en ziet er ook super uit! En die pijnverhalen vallen zeker mee. Goed paracetemol slikken en ik voel alleen een beetje spierpijn verder niet. Dus raadt ook iedereen het aan het is me tot nu toe zeer mee gevallen en dit zou nog wel de ergste dag moeten zijn. xxx

Wat goed dat het zo super is verlopen!!!

ik wens je heel veel succes met het herstel....en geniet van je 2 nieuwe vriendinnen ;-)

fijn weekend!!

groetjes Renate

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.