Ga naar inhoud

Hangertje : 13 augustus 2009 : Dr. van Selms : SLAZ


Gast hangertje

Aanbevolen berichten

Gast hangertje

hallo allemaal,

mijn naam is sandy, ik ben moeder van een zoontje van 5.5....ik heb altijd een dd cup gehad en na de bevalling was er meer vel dan borst....

ik ben 7 mei naar de pc geweest en wordt 13 aug geopereerd..eerst al het overtollig vel weghalen (dan blijft er een a cup over)en dan weer opvullen tot een c cup.

ben wel een beetje bang om hier te gaan lezen omdat ik niet echt de nare verhalen wil lezen zo kort voor mijn operatie, maar ik zal er ook veel aan hebben om hier te zijn volgens mijn pc, dus vandaar!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hangertje,

Welkom! 13 augustus is inderdaad al snel. Ik vind het zelf wel meevallen met de nare verhalen hier, maar het is ook goed om te weten wat er allemaal wel kan gebeuren, dus denk niet dat het kwaad kan om gewoon eens wat verhalen te lezen zodat je dingen misschien herkent, of weet waar je op moet passen.

Bij mij is alles tot nu toe helemaal goed gegaan met de BV. En ik vind het zelf erg fijn om bij andere vrouwen te lezen hoe het bij hun gaat.

Waar laat je het doen? :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hangertje

hoi bedankt voor je berichtje....

het wordt gedaan door dr selms in het lucas ziekenhuis.....

ik heb al 3 vrouwen gesproken die door hem geopereerd zijn, en dat zag er prachtig uit, vandaar dat ik bij hem terecht ben gekomen

vind het heel spannend, alleen dat stoppen met roken... pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hangertje,

ik ben bijna 4 weken po en ik rook zelf ook en ik ondervind er toch geen rare dingen door.

bij andere meiden weet ik natuurlijk niet. maar stoppen is natuurlijk altijd beter he.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hangertje,

Ik onderga 15 september hetzelfde als jou.

Eigenlijk ging ik naar de pc voor een maatje groter omdat ik nu 300cc heb en ik het eigenlijk net iets te weinig vind. Maar hij adviseerde mij het in combinatie met een borstlift te doen.

Ik zie vreselijk tegen de operatie op omdat ik heel erg bang ben voor de narcose. Maar zoals het spreekwoordelijk gezegde zegt `wie mooi wilt zijn moet pijn lijden` daar bijt ik mij maar aan vast.

Weet jij al hoeveel je gaat krijgen? Op/ half tussen / of onder de spier?

Spannend he?

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hangertje

heeel erg maar we hebben het niet over de hoeveelheid gehad alleen over e cupmat, ik heb dus geen idee

en het wordt op de spier...... krijg er nu al dromen van dat ik met twee meloenen over straat loop hahahah

maar het zal wel goedkomen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl, :119:

Komt zeker goed want je gaat naar een wereld arts! :105: Echt waar, Van Selms is een topper! Ik ben tot 3 x toe door hem geopereerd. Hij heeft al zoveel jaar ervaring, kan niet anders dan dat jij in goed handen bent. Dan mag je ook nog eens onder het mes wanneer ij helemaal uitgerust van vakantie terug is, kan niet beter! :blush:

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.