Ga naar inhoud

Als je nog niet uit de cc's bent, bekijk de foto's van dr. Kim


Miss sport

Aanbevolen berichten

www.beverlyhillsplasticsurgery.com en ga naar de foto's van breast augmentation.

Bij de 130 foto's zit er vast wel 1bij die op de jouwe lijkt. Veel kijk plezier. Ik hoop dat alle meiden hier wat aan hebben. Mooie voorbeelden.

Dr. Kim is DE dokter voor mij. Ik hoop dat dr. Verdonk die mij 2-5-12 gaat helpen hem zal evenaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hele goedemorgen.

Dank je Eefje, ik vond t al raar dat ie niet blauw werd haha.

Hoi Lena1, ik kan ook niet goed Engels lezen, dus probeerde het met vertaler erbij. Zijn filmpjes op you tube zijn ook goed in elkaar gezet vind ik. Vergeleken met andere. Als je er tegen kan om een ok te zien, dan zou je ook eens blikje daarop kunnen werpen. Zo krijg je en idee hoe t gebeurt.

Ook leuk om diarys te zien. Dat is een forum met beeld. Alleen maar boobinfo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Eefje, ik vond t al raar dat ie niet blauw werd haha.

Graag gedaan, als je een link wilt toevoegen moet je de speciale knop daarvoor gebruiken (schuin links onder de smileyknop, als je er met je muis overgaat verschijnt 'Link'), oh en je had ook .nl iplv .com gezet, dus bij kopiëren en plakken in m'n browser vond ie het niet, dus daarom maar even aangepast :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop t ook missboobymoon..... Hoop t voor alle meiden die nog moeten. Including me. Wanneer moet je precies? Fijn hè die site. Inderdaad veel voorbeelden.

En nogmaals bedankt Eefje. Ja stom die .nl gaat zo automatisch. Hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk om te zien, zitten veel mooie boobs bij maar naar mijn id kloppen de bh maten die genoemd worden niet altijd...............

heb me trouwens suf gezocht naar een E of groter, maar die zag ik niet???????

de meeste hadden fullC of smallD....... is dat de voorkeur van de dokter???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.