Ga naar inhoud

Jamiie-x : 15 juli 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hey Norita,

De Dr. zei dat ik zeker niet meer dan 275cc kon krijgen omdat je dan de implantaten zou zien zitten dan...

In ieder geval ga ik ook nog eens tweede consult bij een andere chirurg want ik lees hier vanalles verschillend. En 275cc lijkt me ook wel weinig..

Mag ik even je paswoord op naar je foto's te kijken want het paswoord dat op je profiel staat lukt niet.

Bedankt!

Ceetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Norita en Jamiie,

En ik vind net dat mijn titties zo groot lijken op foto! Haha.. Vrouwen he ;)

Ik ga mijn vriend is foto's laten trekken "van ver" kan ik zien wat dat geeft in verhouding met mijn lichaam ;)

Jamiie, het gaat heel goed, dank je. Ik ga om 15.00 naar de kapper en ik vertrek met mijn ventje vanavond naar de zee voor een weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Norita!

Bedankt voor je paswoord! Wat een mooie borsten! Wat een geluk dat je ook op tweede consult bent geweest, en dat hij toch voor grotere implantaten gekozen heeft. Je zou ze anders toch nog te klein hebben gevonden.

Daar vrees ik zelf ook voor. Dat ze te klein zouden worden met de 275cc en ik heb al heel mijn leven te kleine borsten, dus daar zit ik niet op de te wachten :29:

Ben benieuwd voor morgen! Dan heb ik mijn tweede consult bij een andere chirurg. Duimen he!

Groetjes,

Ceetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast selina1212

hallo dames

Jamie-xx mag ik je ww

dames moet zeggen super mooie boobs wat een geluk hebben jullie

ik moet helaas nog ff door sparen maar achter een jaartje hoop ik :snik:

heb ik ook eindelijk boobs

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag dames!

ben al even niet meer op borstenforum geweest!

heb het erg druk gehad afgelopen dagen.

met de boobs gaat het goed inmiddels.

mijn hechtingen waren wat ontstoken en ben daarvoor verscheidene keren naar de dokter geweest,

uiteindelijk heb ik antibiotica meegekregen en die begint nu aan te slaan.

ik had vorige week nog wat foto's gemaakt van mijn boobs, ga ze zo in mijn album erbij zetten;)

hoe is het met jullie?

liefs,

jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jamie!

Jee dat is ook vervelend dat je ontstoken hechtingen had! Gelukkig weer aan de beterende hand zo te horen! mag ik jou ww zodat ik je boobs ook kan bekijken? Thx alvast!

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.