Ga naar inhoud

Jamiie-x : 15 juli 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Dag dames!

ik had sinds kort een topic aangemaakt op borstenforum .nl maar deze ligt er helaas alweer uit!:(

afgelopen woensdag ben ik geholpen door dr plovier, bij kliniek beaucare.

Ik heb 360 cc medium profile, mentor prothesen en deze zijn achter de spier geplaatst.

De eerste 3 dagen vond ik echt een verschrikking!

ik had ontzettend veel pijn! :blink:

De arts had me hier van te voren al gewaarschuwd, omdat ik erg veel sport en ook deels aan krachtsport doe

en dus nogal een stevige borstspier heb! het schijnt dus zo te zijn dat hoe sterker die spier is hoe meer pijn het doet,

auch..had ik dat maar eerder geweten:P

maargoed gelukkig heb ik nu het ergste achter de rug en heb ik het gevoel dat het steeds iets beter gaat,

ik begin eindelijk een beetje te genieten van mijn borsten!

Hadden jullie trouwens ook zo ontzettend veel last van slapen? ik weet me gewoon geen houding te geven en heb de

eerste paar dagen half rechtop geslapen.

Om de paar uur werd ik dan wakker, door ontzettend veel pijn in mijn rug, leek wel of ik 3 hernias had ofzo:P

hebben jullie nog tips hiervoor?

Liefs Jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles wat je beschrijft zal voor de meesten heel herkenbaar zijn hoor .

Jij was tenminste op voorhand over de pijn gewaarschuwd ...

Enfin , dat (rug)slapen gaat beter als je wat rechter in je bed ligt . Dat doe je door meerder kussens te gebruiken .

Ook pijnstiller is van harte welkom maar zie wat je neemt (niet alles kan) , zelf had ik Dafalgan 1g om de 6u gedurende de eerste week , en dat was nodig !

De eerste dagen heb ik zelfs rechtop in de zetel 'geslapen' > ook om de paar uur wakker en eind van de week dus uitgeput . Heb 8 weken op me'n rug gelegen (6weken is aan te raden omdat je protheses gedurende die tijd moeten inkapselen en indalen) en kon pas na 10 weken een beugelbh dragen .

Even doorbijten , schrijf het lekker van je af !

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey b-cupje!

bedankt voor je reactie! :D

ik heb vandaag gelukkig een goede dag, heb mezelf ook voor het eerst gedouched zonder dat ik er hulp bij nodig had haha!

ik probeer vanaf nu ook zoveel mogelijk van de pijnstillers af te blijven!

al moet ik wel zeggen dat ik overdag minder pijn aan mijn borsten en spieren heb als s'avonds.

maar dat zal waarschijnlijk wel normaal zijn, omdat je er dan al een hele dag op hebt zitten!

in ieder geval ik blijf even doorbijten! straks kan ik er tenminste van genieten

Liefs Jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames!

bij verschillende topics heb ik al gelezen dat veel van jullie na de operatie last hadden van een gezwollen/bolle buik.

ik had/heb dat dus ook.

hoe lang duurde het bij jullie totdat dit helemaal weggetrokken was?

Liefs Jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast natjuuuh

Nou ik had ook z'on dikke buik...

zelf denk ik dat het vocht is....

Nu heb ik een week later bij elke hap of slok wat ik neem vreselijke darmkrampen :37:

heb zelf het gevoel dat het door de narcose komt of misschien de antibiotica die ik kreeg voor mijn operatie???????????//

Die dikke bolle buik heb ik nu nog steeds wel een beetje.....ene dag erger als de andere dag......

maar goed...lig ook de hele dag te niksen....

denk dat de kilootjes der zo makkelijk aan komen :angry:

Volgende week zijn we 2 weken verder en dan maar is kijken of we is lekker kunnen gaan bewegen....wandelen(shoppuuuh) of stukje fietsen :rolleyes:

:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja erg he! dat stil liggen is echt niet goed voor je lijf..

maar ik ben bang dat als ik nu al hele stukken ga wandelen ik meteen weer te veel doe pff

lastig allemaal als het achter de rug is ga ik maar weer eens flink trainen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaimiie,

Ik had een heel dikke buik na operatie, sinds gisteren minder.

Wij hebben dezelfde dag nieuwe borsten gekregen!! Haha

groetjes

Ps: Van de antibiotica moet ik ook veel naar de wc, pff

En de eerste dagen was dat niet gemakkelijk, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jaimie,

Welkom hier en nog gefeliciteerd met je borsten. Klopt wel de waarschuwing van je arts. Fijn dat hij je ook heeft gewaarschuwd vooraf. Bij mij was het ook zo vreselijk pijnlijk! gelukki werd ook ik voorafgaande aan de wissel gewaarschuwd. Nu gaat het wel weer, maar mijn spieren waren dus ook zo dik. Zo erg zelfs dat mijn borsten er in het bgin bijna misvormd uitzagen. Zie foto's (in mijn handtekening vind je linkje naar album).

...De eerste dagen zo niet weken is het afzien erna is het iedere dag een beetje meer genieten!

Liefs, Pat :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jamiie,

Die bolle buik is herkenbaar hoor en ook de pijn!

Ik heb het er met Pat al uitgebeid over gehad, helaas was ik er niet op voorbereid door mijn PC en werd echt overdonderd door alles.

Die buik trekt als het goed is na een week of 4 weer weg...

Gr karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey dames!

bedankt voor jullie reactie nog!

ik moet zeggen dat het vanaf afgelopen zondag echt met de dag stukken beter met me gaat!

ik heb vandaag wel een beetje een stekende pijn in mijn rechterborst, maar dat komt denk ik omdat ik vandaag een soort verbandje wat in het midden van mijn borsten zit er af gehaald heb.

Maargoed ik heb even wat tips nodig hoor, ik heb zon grote zwarte bh met een band boven mijn borsten.

hoe in hemelsnaam kan ik mijn eigen zo aankleden dat je die band niet ziet! hij zit zo hoog, dat hij boven al mijn shirts uitkomt, of ik moet een coltrui aantrekken maar daar is het wat warm voor he :4:

Liefs Jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Mooi dat het wat beter gaat met alles gelukkiig maar.

Ja lekker een coltrui aan haha.

Als je thuis bent maakt het toch niets uit wat je aan hebt of met een sjaaltje erom valt het ook niet zo op.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jamie,

Ik heb dat dus ook.. ik dacht 'wat moet ik volgende week aan naar het werk'!

Stel nou dat het de komende 6 weken heel warm wordt, dan zie je die band toch heel goed door de shirtjes heen. Ik loop nu in een trainingspak thuis, maar ik weet ook niet wat ik aan moet trekken :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey dames! :43:

ben ik weer hoor! het gaat gelukkig met de dag iets beter hier, bij mijn rechter borst zit nog een lichte bolling aan de bovenkant, links is deze al weggetrokken. Ik denk dat die al aan het indalen is.

Ik zal binnenkort eens wat foto's maken en uploaden. Ik had gister al een fototje gemaakt maar die staat op de andere pc, maar jeetje op de foto vind ik mijn borsten helemaal nog niet mooi! ze lijken daar echt nog super glanzend en strak te staan! in het echt valt dit reuze mee hoor :blink:

Maargoed nog even een vraagje! hoe lang duurt het ongeveer totdat je borsten zacht zijn? ik kan me hier totaal geen schatting van maken..

nouja ik hoor het wel weer! ;)

Liefs,

Jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jamie

Ik snap wel wat je bedoeld, als ik in de spiegel kijk denk ik 'ah ziet er goed uit!!' en op de foto lijken het ook wel 2 opgeblazen ballonnen haha.

Ik had vandaag mijn controle en ook gevraagd wanneer ze zachter worden en ik moet ze masseren.. en dan moeten ze ook nog wat zakken, ze zei dat het wel een aantal maanden kan duren. Een maand of 3 sowieso. Zij was zelf een jaar geleden geopereerd en ze zei dat het bij haar nu helemaal als 'eigen' voelt. Dus ik denk dat het een aantal maanden zal zijn.

Heb je al controle gehad? Zijn bij jou de hechtingen er nu ook uit?

Groetjes

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel eigenlijk helemaal geen verschil. Ik voelde amper dat ze er uit gingen :)

Wel een fijn gevoel dat ze er uit zijn want nu voelen ze 'af'. Klinkt raar, maar nu is dat operatie gedoe geweest en kunnen ze alleen maar mooier worden :D

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik heb een probleem!

ik heb mijn hechtingen er nog in zitten met een pleister erover (zo'n speciale die ik ook op kan houden met douchen enzo)

maar nu zie ik net 2 kleine bloedvlekjes zitten op de uiteindjes zeg maar!

is dit ernstig? zou mijn hechting gesprongen zijn ofzo!? :o

ik heb er helemaal niets van gemerkt het is dat ik het net zie in de spiegel!

graag advies wat te doen!?

liefs,

jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm net zei ik nog dat ik ze niet voelde,

maar rechts begint nu toch wel een beetje pijn te doen..

ik denk dat het pas net gebeurd is ofzo!

tijdens het fietsen..

als het maar wel mooi geneest! ik maak me nu toch wel zorgen! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jamie ,

Die bloedvlekjes zijn nieuw? Zo ja even de kliniek bellen!

is de pijn gebleven of erger of minder geworden?

Ik las, dat je foto's hebt, maar zie geen linkje? Ik heb een consult gehad bij Beaucare, maar ben daar niet geholpen.

Maar weet wel, dat Plovier mooi werk aflevert, dus was ff nieuwsgierig haha! :rolleyes:

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey trici!

de pijn is gelukkig minder geworden! Ik heb wel foto's van een aantal dagen terug.

heb alleen geen foto's van voor de operatie, maar bij de kliniek hebben ze die wel enkele gemaakt dus ik denk dat ik ze maandag even op bel of ze die door kunnen sturen naar me.

ik ga vandaag nog wat foto's maken.

hoe moet ik zo'n album aanmaken? :rolleyes:

Liefs Jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey trici!

de pijn is gelukkig minder geworden! Ik heb wel foto's van een aantal dagen terug.

heb alleen geen foto's van voor de operatie, maar bij de kliniek hebben ze die wel enkele gemaakt dus ik denk dat ik ze maandag even op bel of ze die door kunnen sturen naar me.

ik ga vandaag nog wat foto's maken.

hoe moet ik zo'n album aanmaken? :rolleyes:

Liefs Jamie

Dat ligt eraan, of je ze hier in de galerij wilt zetten, of een album aan wil maken op mijnalbum.nl ;)

Uitleg over de galerij vind je HIER

En uitleg over hoe je je album maakt én beveiligt met een wachtwoord heb ik HIER neergezet :D

Als je er niet uitkomt, geef je maar een gil ;)

En gelukkig, dat je pijn minder is! Hoe is het verder met je??

Liefs :116: !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik heb een album aangemaakt!

ik vind eigenlijk dat mijn borsten op de foto's wat klein lijken hoor!

voor foto's heb ik helaas nog niet!

Als je goed kijkt zie je bij de foto's van vandaag dat mijn linkerborst al wat aan het indalen is!:D

nu rechts nog anders hangen ze zo ongelijk! :P

linkje van mijn foto's is www.jamiie-x.mijnalbums.nl

ww via pb

Liefs,

Jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jamiie,

ik zou normaal gezien 275 cc krijgen boven de borstspier. Heb nu een grote A, kleine B en zou ook graag naar een volle C, kleine D gaan. Net zoals jij.

Mag ik je foto's es zien? Om te zien wat ik kan verwachten?

Groetjes,

Ceetje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.