Ga naar inhoud

Haren wassen mag dat?


anna123

Aanbevolen berichten

Jeetje Anna, jij bent snel met haren wassen.

Had je dat niet gedaan voordat je ging? Even een paar dgn met dat haar omhoog is toch niet erg zonder te wassen. Eerst genezen meid. De meiden gaan voor. Nu je t toch al hebt gedaan.... Hoe ging het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook gewoon meteen de dag erna onder de douche gegaan. Heerlijk haren gewassen en schone pleisters erop gedaan na het douchen... zolang je het voorzichtig doet is er niks aan de hand.. Soms vind ik het allemaal een beetje overdreven... sommige meiden gaan zelfs gerust een week niet douche... jakkes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik douche elke dag en verschoon ook elke dag de gazen. Ik verlies aan 1 kant ook nog wondvocht en wat bloed dus dat vind ik ook wel zo fris! Ik ben gewend om elke dag mijn haren te wassen dus vandaag dat ik het heb geprobeerd. Mijn ellebogen waren op schouderhoogte maar niet erboven. Daar heb ik op gelet. En ik heb mijn hoofd naar beneden gebogen. Maar toch vind ik het best eng. Mijn borsten staan nog steeds erg gespannen en ik verlies dus nog wat vocht/bloed dus ik doe maar heel rustig aan voor de zekerheid.

Dank voor alle reacties! Dat is fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.