Ga naar inhoud

In t zonnetje 1 week po?


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Tijdje geleden heb ik me hier voorgesteld omdat ik over een bv aan het nadenken was. Ondertussen ben ik 1 week po en eigenlijk gaat het hartstikke goed. Zo goed zelfs dat ik eigenlijk in het zonnetje wil zitten maar vraag me af of dit wel slim is. Natuurlijk niet in bikini maar met de fantastische sportbh....met topje. Maar ben bang dat het dan te warm wordt. Wat denken jullie?

En dan nog een vraagje sinds gisteren heb ik rode vlekken op mijn borsten niet vurig maar een soort rode waas, doet geen pijn is niet gezwollen en ook niet hard, moet ik me hier zorgen om maken of zal dit een reactie van mijn huid zijn op het oprekken?

Thanks vast voor de reactie's. En heb al heel veel aan het forum gehad :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,die rode vlekken kan mss gewoon zijn van je sportbh,aangezien je die dag en nacht moet dragen. zolang je geen last ervan hebt ofzo zou ik me er niet al teveel zorgen over maken ;) grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx meiden dan ga ik morgen gewoon heerlijk genieten van t zonnetje met topje aan naturlijk....En de rode vlekken zijn vandaag ook een stuk minder, je haalt je gewoon alles in je hoofd en bij ieder dinegtje denk je: hoort dat wel? Al met al mag ik echt niet klagen. Week later en ze zijn al zacht aan t worden, erg gedaald en wiebelen zelfs al een beetje mee ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.