Ga naar inhoud

Heeft er iemand spijt van een Bvg


lena1

Aanbevolen berichten

Hoi,ik wil al jaren een BV's .In de winter heb ik er geen last van het speeld steets in de zomer op geen leuke jurkjes bikini's die niet passen enz...Nu heb ik de stap gezet en heb al een consult gehad en volgende week nog een.Nu begin ik te twijfelen .........wat haal ik allemaal aan...krijg ik geen spijt...word er erg zenuwachtig van.Nu zijn er hier allemaal mensen positief maar heeft er ook iemand spijt.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn visie hierop is :

Wat is de reden waarvoor je dit laat uitvoeren?

Is het gewoon een futiliteit, omdat dit zo vaak gedaan wordt en een beetje een trend geworden is?

Ofwel

Voel je je al jaren zeer slecht in je vel

Durf je je naakt haast niet te tonen

Moet steeds het licht uit wanneer je vrijt

Heb je liever niet dat men aan je borsten voelt (wordt je erdoor gespannen)

Voel je je hierdoor nooit mooi in bikini, topje, jurk enz?

Ik denk wanneer het ons zo diep zit, we er echt geen spijt van krijgen, en eindelijk fier kunnen zijn, en psychologisch ook !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er spijt van! ik wil mijn protheses laten verwijderen. Maar mijn verhaal ligt iets anders dan bij jou.

Ik wilde in eerste instantie alleen een borstlift, ik had hangborsten. De pc vertelde dat het niet zo mooi zou worden zonder protheses omdat de huid zo straks gespannen zou worden, dat ze zeg maar plat werden. Ik wilde er eerst niks van weten ,maar ook een andere pc en mijn man waren er van overtuigd dat er vulling bij in moest.

Na 6 weken zijn mijn borsten weer gaan hangen en ik vind ze veel te groot geworden. De borsten die ik zou graag wilde zijn het helemaal niet geworden. Ik ben er erg verdrietig, zo veel geld betaald en over gehad, moeten regelen thuis....

Dus wat ik al zei, ik denk dat het bij mij wat anders ligt omdat het niet mijn bedoeling was om grotere borsten te krijgen.

Ik had op mijn eigen gevoel af moeten gaan! Ik heb er nu heel veel spijt van.

Waarschijnlijk ben ik jaloers op jou borsten, ik wil lekker zonder bh rond kunnen lopen, en kunnen sporten zonder pijn.

En ook ik schaam me naakt, ik schaamde me eerst voor mn hangtieten en nu voor mijn gevulde hangtieten. Ik wil niet dat mijn man mij naakt ziet, ik vind ze echt vies!

Dus denk er goed over na, ga echt naar meerdere chirurgen, en laat je door meerdere adviseren.

Liefs, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er in het begin wel een beetje spijt van, ik moest er zo enorm aan wennen! Het heeft even een paar weken geduurd voordat ik het gevoel kreeg dat ze echt bij mijn lichaam hoorden, het voelde gewoon niet als een deel van mij. Ook miste ik mijn oude tepels in het begin, er is een stukje van mijn tepel weggehaald omdat ik ze te ver vond uitsteken en ze te fors vond. Ik had het gevoel een klein stukje van mijzelf te zijn kwijtgeraakt. Het klinkt allemaal heeeeeel idioot en ik had van te voren ook niet verwacht dat ik het op die manier zou ervaren. Maar inmiddels ben ik ruim 6 weken verder en zou ik ze echt niet meer willen missen!

Als het echt een droom van je is om je borsten te laten vergroten dan zeg ik doen! Maar als je twijfels zou ik ze laten zoals ze zijn.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me bij schuimblokje aan!!

Ik ben nu 1 jaar en 8 maanden po en zo happy helemaal gewend! Maar in het begin vond ik het maar harde ballen en kon me niet voorstellen dat dit als borst zou gaan voelen ....

Na 9 maanden was ik pas helemaal gewend en ze voelen echt als van mij :D Wil ze echt niet kwijt als ik voor foto's zie was ik plat!!

Het enigste waar ik van baal is dat ik een deel gevoel onder kwijt ben en mn tepels soms pijnlijk gevoelig zijn.. dus niet meer zo fijn als vriendjelief eraan zit zeg maar dat mis ik wel..

Nu voel ik me vrouwelijk en durf weer in bikini aan te komen ipv vullinkjes die vervormden als je het water uit kwam :S

Ik zou de overweging maken:

Doe je het voor jezelf?

Of twijfel je omdat je ze groter wil of voor een ander?

Mijn vriend was er zelfs eerst op tegen maar nu wil ie niks anders hoor hihi

Helemaal happy en wil ze niet kwijt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog nooit 1 seconde spijt gehad!!

ik kijk nu graag naar mijn borsten en mijn man ook, kleding staat mij beter en ik hoef geen vullingen te gebruiken om het nog "wat te laten lijken"

ik kan alleen snachts nog steeds niet zonder bh, ik heb mij daar inmiddels bij neergelegd, ik denk niet dat dat nog beter word, het is de prijs die ik ervoor betaal,

maar ik heb het er voor over!!!!!

ik voel me nu meer sexy en zelfverzekerd, als ik ga dansen gaan de borsten vooruit en voel ik me heerlijk.

Ook in bed kijk ik nu graag naar mezelf, ik verstop mezelf niet meer, ik had ook wat schaamte naar mijn man toe en ook dat is over!

mijn man vond het overigens maar onzin in eerste instantie, ik was in zyn ogen al mooi, ik heb het wel voor mezelf gedaan , maar als ik merk dat mijn man er ook heel enthausiast

over is dan ben ik toch nog meer blij.........

denk er rustig over na, dit is iets heel persoonlijks!!!! volg je hart!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb spijt dat ik het niet veel eerder liet doen. al die jaren van verdriet door uitgelachen te zijn, niet naar zwembad of zee durven, mijn man die me soms niet mocht aanraken of zien ... loopwedstrijden gemist omdat ik de douches nadien schuwde ... zonde van verloren tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Helemaal geen spijt, en zelfs niet na 3 keer :)

Enkel spijt dat ik me niet beter geinformeerd heb de eerste keer, met wat ik nu weet kan ik je enkel aanraden meerdere consulten te plannen, je goed te laten informeren ivm plaatsing, aantal cc en soort prothese!

Goed uitmaken voor jezelf wat je wil en gaaaaaaaaaaannnnn!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik kan me je twijfels een beetje voorstellen. Dat had ik ook toen ik een echte datum had! Maar ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik iets heb laten doen als de BV.

Eindelijk wel iets gedaan voor mezelf zonder erover na te denken wat andere zouden denken.Nu kan ik wel leuke bikini's aan zonder dikke vulling, topjes staan mooier, jurkjes zitten beter. Ik ben nog steeds trots op mezelf dat ik deze stap heb gezet. Altijd heb ik me geschaamd voor mijn kleine borsten maar dat hoeft nu niet meer.

Zoals veel meiden idd zeggen je moet bij jezelf nagaan waarom je het wilt. Maar bij mij kwamen ook heel even twijfels maar dat was ook omdat ik super bang was voor de narcose..

Wat achteraf allemaal reuze meeviel!! Waar heb je je consult?

Veel succes nog!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog geen moment spijt gehad, ondanks alles wat er gebeurt is ( zie topic in complicaties...) Voor mij was het een lange weg, heb echt een ellendige tijd gehad,maar ben er ZO gelukkig mee! Eindelijk leuke lingerie,leuke bikini's, leuke topjes,shirtjes,bloesjes etc etc. En dat had ik allemaal al wel in mijn kledingkast liggen,maar nu durf ik het ook aan te trekken en me trots te voelen. Kleed me veel opvallender dan voorheen. Zelfs mijn buikje valt in het niet omdat ik bovenaan meer vulling heb! De verhoudingen kloppen nu gewoon beter.

Voel me vrouwelijk en aantrekkelijk! Mijn man is er ook blij mee, alhoewel het voor hem niet echt had gehoeven hoor, hij was al blij met mijn oude borsten.

Als ik de spiegel kijk, word ik iedere keer weer ontzettend blij en achteraf hadden ze van mij best nog wel iets groter mogen zijn. Ik heb nu een 80 D,maar zo ogen ze niet hoor.....(vind ik ...)

Dus luister naar je gevoel,doe wat je hart je ingeeft. Het heeft mij in ieder geval zo veel gelukkiger gemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik kan me je twijfels een beetje voorstellen. Dat had ik ook toen ik een echte datum had! Maar ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik iets heb laten doen als de BV.

Eindelijk wel iets gedaan voor mezelf zonder erover na te denken wat andere zouden denken.Nu kan ik wel leuke bikini's aan zonder dikke vulling, topjes staan mooier, jurkjes zitten beter. Ik ben nog steeds trots op mezelf dat ik deze stap heb gezet. Altijd heb ik me geschaamd voor mijn kleine borsten maar dat hoeft nu niet meer.

Zoals veel meiden idd zeggen je moet bij jezelf nagaan waarom je het wilt. Maar bij mij kwamen ook heel even twijfels maar dat was ook omdat ik super bang was voor de narcose..

Wat achteraf allemaal reuze meeviel!! Waar heb je je consult?

Hoi ik ben bij moojen-zaal geweest veldhuiskliniek advies 375 anatomisch dualplane en volgende week bij dr.koopman bij bergmankliniek

Nog bedankt voor de reacties...

Veel succes nog!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mijn borstvergroting was ik ook al gelukkig met mijzelf, ik ging zonder tieten gewoon in een bikini zwemmen, en naakt naar de sauna... leuke jurkjes droeg ik toen ook al.... En over mannelijke aandacht heb ik zonder borsten nooit iets te klagen gehad.... Ik denk zelf dat al heb je geen borsten, en je bent happy met jezelf, je dat ook uitstraalt en het allemaal echt in je hoofd zit. Ik heb mijn borsten niet laten vergroten uit schaamte, maar gewoon omdat ik het mooier vond. Veel reacties die ik krijg zijn van waarom heb jij je borsten laten vergroten? Je was al zo mooi van jezelf! En echt ik ben absoluut niet perfect, maar wel blij met mezelf en dat is hetgeen ik ook uitstraal.

Uiteindelijk moet je gewoon doen waar jij je goed bij voelt, maar als ik geen vergroting had gehad dan was ik nog steeds net zo blij met mezelf geweest. Het is gewoon een beetje een modebeeld geworden, zo'n vergroting. Maar gelukkig heeft het een heleboel vrouwen van hun onzekerheden afgeholpen! Al vraag ik me af of ze nu niet iets anders hebben gevonden om onzeker over te zijn??....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi schuimblokje en anderen hier wil ik ook op reageren,

ik was ook heel erg tevreden voor mijn borst-operatie en mijn flepjes, Dat was gewoon ik, maar het voelde wat minder vrouw en daarom heb ik mijn borsten laten vergroten,het voelde als ik over mijn borsten ging met mijn handen niet echt vrouwelijk en daarom voelde ik me ook minder vrouwelijk. Voelde echt mijn botten onder mijn borstjes en was totaal geen vulling,en uiteindelijk is het toch prachtig dat dit kan en dat als ik nu in de spiegel kijk zo grote glimlach op mijn gezicht krijg en echt er heel blij van word, gelukkig was en ben ik al en of het nu meer is?? Tuurlijk staat het nu veel mooier. dat is gewoon een feit! Mijn tweeling zus en mijn oudste zus zeggen ik had het nooit gedaan? Ik wel en de mogelijkheid was daar dus ik vind het dus fantastisch. En ik werk als personal trainer op een sportcenter en niemand heeft gezien of ziet dat ik een vergroting heb ondergaan. Nog niemand als ik het zeg, dan denken ze ohh ja nu zie ik het maar anders hadden ze het nog niet eens opgemerkt.

Ben een erg zeker persoon en extravert, dus daar lag het niet aan, maar het vrouwelijke van iets grotere borsten sprak mij erg aan en ben er erg blij mee. En ik voelde me heel goed voor mijn borstvergroting en nu nog even goed hoor alleen zal ik nu nog meer stralen omdat ik toch wel heel blij bent met mijn boobs.......En dat straal je uit en daar worden mensen toch ook heel blij van hi hi hi ....

Fijne dag Enjoy

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.